Ben jij een 'hippe' moeder?
+9
Tazz
L!ND@
sheila123
Susan
teletascha
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
Parisienne
PapillonRose
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ben jij een 'hippe' moeder?
Hier vrij basic een spijkerbroek een shirt of polo.probeer altijd schone kleren aan te hebben,maar gedurende een dag kan er weleens een vlekje in komen,moet ik weg trek ik een schoon shirt aan,zo niet dan hou ik het aan met vlek.
V trek ik elke dag schone kleren aan,ik had altijd spijkerbroekjes voor hem,heb sinds van de week jogging broekjes gekocht voor thuis,hij probeert zelf te gaan zitten en het lijkt me dat dat beter gaat met een soepele jogging broek dan met een spijkerbroek.Moeten we weg krijgt hij een spijkerbroek aan.
V trek ik elke dag schone kleren aan,ik had altijd spijkerbroekjes voor hem,heb sinds van de week jogging broekjes gekocht voor thuis,hij probeert zelf te gaan zitten en het lijkt me dat dat beter gaat met een soepele jogging broek dan met een spijkerbroek.Moeten we weg krijgt hij een spijkerbroek aan.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Ik ben ook niet hip.
Maar ik denk dat een hippe moeder wel meer kan zijn dan alleen een moeder die zich leuk kleedt. Bijvoorbeeld hoe je met je kinderen omgaat.
Maar ik denk dat een hippe moeder wel meer kan zijn dan alleen een moeder die zich leuk kleedt. Bijvoorbeeld hoe je met je kinderen omgaat.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Tazz schreef:Ik ben ook niet hip.
+1!
Gast- Gast
Dat heb ik ook niet gezegd. Ik heb het puur over de kleding, of je als moeder zijnde nog steeds veel aandacht aan je uiterlijk besteedt.Tazz schreef:Ik ben ook niet hip.
Gast- Gast
Ik ben niet hip, ook nooit geweest. Maar ik loop niet slonzig rond ofzo, ik doe nog net zoveel aan mijn uiterlijk als voordat ik kinderen had. Er zit nu alleen regelmatig een kwijlvlek op mijn schouder ....
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
L!ND@ schreef:sheila123 schreef:Hier ook!Anniej_S schreef:Alex schreef:Parisienne schreef:Als ik de deur uitga zorg ik er ook altijd wel voor dat ik 'goed/leuk/netjes' en verzorgd uitzie. Thuis zit ik echter ook vaak genoeg in een trainingsbroek, simpel t-shirt en een lekkere dikke trui (als het koud is). Doe dit bij N. net zo.. als we thuis blijven kruipt ze ook gewoon lekker rond in haar pyjama o.i.d., maar zodra we naar buiten ga zorg ik ervoor dat ze er altijd leuk, netjes en verzorgd uitzie.
Zo gaat het bij mij ook.
Bij ons net zo!
En hier ook! Goh, ik ben blij dat ik niet de enige ben!
En hier is het ook zo
Gast- Gast
Ik ben retehip. Ik ga eerst naar de stylist en de visagist voordat ik me op het schoolplein vertoon in oogverblindende bling
Nee hoor, ik ben zoals ik ben. Liefst ga ik een beetje netjes de deur uit, en zeker als ik uitga of zoiets of een leuk avondje met vriendinnen/vriendje gepland heb, dan doe ik wel mijn best en dan voel ik me ook wel mooi maar als ik een weekend heb, niet echt ergens heen ga ofzo dan hang ik net zo lief onopgemaakt in mijn trainingsbroek
Nee hoor, ik ben zoals ik ben. Liefst ga ik een beetje netjes de deur uit, en zeker als ik uitga of zoiets of een leuk avondje met vriendinnen/vriendje gepland heb, dan doe ik wel mijn best en dan voel ik me ook wel mooi maar als ik een weekend heb, niet echt ergens heen ga ofzo dan hang ik net zo lief onopgemaakt in mijn trainingsbroek
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ik moet zeggen dat ik juist expres iedere dag wel leuke kleren aantrek, zeker nu ik 7 maanden thuis ben met zwangerschapsverlof/ ouderschapsverlof en er dus niet voor kies om me in een joggingpak te hijsen (al hebben we soms heus wel eens een pyjamadag). Ik voel me hier het lekkerst bij. Hip... niet echt, maar wel verzorgd.
Wel moet ik erbij zeggen dat mijn garderobe sinds de komst van de kids een stukje praktischer is geworden, dus weinig hakken, geen broeken waarin je alleen kunt staan, geen uitgebreide decollete's.
Wel moet ik erbij zeggen dat mijn garderobe sinds de komst van de kids een stukje praktischer is geworden, dus weinig hakken, geen broeken waarin je alleen kunt staan, geen uitgebreide decollete's.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Moeder worden/zijn zonder moeder
» Ben jij een veel andere moeder dan jouw moeder bij jou was?
» Hippe reisbroek
» help? hippe 'big shirts'?
» Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)
» Ben jij een veel andere moeder dan jouw moeder bij jou was?
» Hippe reisbroek
» help? hippe 'big shirts'?
» Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: