Hippe reisbroek
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hippe reisbroek
Bestaan die?
Ik ben op zoek naar zo'n reisbroek. Ik bedoel een broek met van die afsluitbare zakken op de bovenbenen en liefst beetje licht (niet warm) materiaal dat snel droogt. Afritsbaar niet nodig. Lekker praktisch dus. En dan dus niet zo'n human/anwb broek want die vind ik te lelijk om mee rond te lopen .
Ik heb er een gezien van Geisha, maar die was niet meer in mijn maat. Ook niet via internet kunnen vinden.Dat was dus echt een leuke en niet zo'n saai ding. Had ook geen rechte pijpen, maar juist van die mouwtjes onderaan de pijpen.
Iemand enig idee waar ik dergelijke broeken kan vinden of van welk merk?
Ik ben op zoek naar zo'n reisbroek. Ik bedoel een broek met van die afsluitbare zakken op de bovenbenen en liefst beetje licht (niet warm) materiaal dat snel droogt. Afritsbaar niet nodig. Lekker praktisch dus. En dan dus niet zo'n human/anwb broek want die vind ik te lelijk om mee rond te lopen .
Ik heb er een gezien van Geisha, maar die was niet meer in mijn maat. Ook niet via internet kunnen vinden.Dat was dus echt een leuke en niet zo'n saai ding. Had ook geen rechte pijpen, maar juist van die mouwtjes onderaan de pijpen.
Iemand enig idee waar ik dergelijke broeken kan vinden of van welk merk?
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Re: Hippe reisbroek
Ik heb al jaren deze van Esprit (in het grijs). Hij is niet supermodieus, maar zit heerlijk (lekker los in het vliegtuig), dun stof die snel droogt en je kunt de pijpen oprollen en met een knoopje vastzetten.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Je kan ook eens kijken naar het merk Wild Roses. Het is een Italiaans merk. In Nederland werd het lange tijd door Bever verkocht, maar kan het nu niet vinden op de website.
Edit: via de website wildroses.it kan je verkooppunten in NL vinden
Edit: via de website wildroses.it kan je verkooppunten in NL vinden
Milamber- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 115
Registratiedatum : 08-01-11
Bedankt voor de tips,
ik ga het eens bekijken. Die esprit vind ik best te doen ja, maar wil echt grote zakken met rist. Waar ik bijvoorbeeld geld en camera in kan stoppen.
ik ga het eens bekijken. Die esprit vind ik best te doen ja, maar wil echt grote zakken met rist. Waar ik bijvoorbeeld geld en camera in kan stoppen.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Ik vind die van esprit zelfs echt leuk. Heb daar nu ook een driekwart van aan en zit echt heerlijk. Bovenstaande pas ik nog niet maar zou een ideale werkbroek voor mij zijn.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Dé ultieme reisbroek
» Zoektocht: ruime hippe tas
» help? hippe 'big shirts'?
» Hippe heuptas gezocht
» Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)
» Zoektocht: ruime hippe tas
» help? hippe 'big shirts'?
» Hippe heuptas gezocht
» Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: