Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij een 'hippe' moeder?

+9
Tazz
L!ND@
sheila123
Susan
teletascha
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
Parisienne
PapillonRose
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ben jij een 'hippe' moeder? Empty Ben jij een 'hippe' moeder?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 1:46

Ik ben wel een stukje minder hip geworden sinds ik moeder ben. Als ik een 'mamadag' heb, zit ik gerust in mijn joggingbroek een een t-shirt, en dan ga ik ook gerust zo naar de speeltuin op de hoek :P
Als ik uit ga, een terrasje ga pakken of naar vrienden ga, maak ik er meer werk van en dan trek ik een leuk jurkje (al dan niet strapless) en hoge hakken aan. Dan maak ik mezelf helemaal mooi.

Hoe zit dat bij jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een 'hippe' moeder? Empty Re: Ben jij een 'hippe' moeder?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 1:49

Heel wisselend is dat bij mij...
nu ik zwanger ben merk ik dat ik thuis gewoon echt het liefste in een trainingsbroek rond loop.. en als we weg gaan draag ik graag comfortabele kleding...Nu ben ik ook mijn haren weer aan het lang laten groeien, dus dat ziet er echt niet uit maar goed tis weer voor een goed doel. (ik moet van mezelf lang haar hebben als ik ga bevallen haha...tot nu toe 2 keer eerder ook gelukt)
verder vond ik toen ik weer op mijn oude gewicht was erg leuk om dat ook te laten zien zeg maar.. :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een 'hippe' moeder? Empty Re: Ben jij een 'hippe' moeder?

Bericht  PapillonRose vr 12 aug 2011 - 1:50

Ik probeer er nog wel zo 'hip' mogelijk uit te zien als ik de deur uitga, ook al is dat een rondje met de wandelwagen of een boodschapje. Maar ik merk wel dat ik er nu wat makkelijker in geworden ben. Vroeger was er geen haar op mijn hoofd die eraan zou denken om zonder een beetje make-up de straat op te gaan, nu komt het toch weleens voor. Verder heb ik binnenshuis ook wel meer dagen dat ik in mijn relaxpak rondloop zonder makeup en mijn haar door de war laughcry Maar over het algemeen probeer ik er wel zoveel mogelijk uit te zien als dat ik dat voor de zwangerschap ook deed.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een 'hippe' moeder? Empty Re: Ben jij een 'hippe' moeder?

Bericht  Parisienne vr 12 aug 2011 - 1:53

Als ik de deur uitga zorg ik er ook altijd wel voor dat ik 'goed/leuk/netjes' en verzorgd uitzie. Thuis zit ik echter ook vaak genoeg in een trainingsbroek, simpel t-shirt en een lekkere dikke trui (als het koud is). Doe dit bij N. net zo.. als we thuis blijven kruipt ze ook gewoon lekker rond in haar pyjama o.i.d., maar zodra we naar buiten ga zorg ik ervoor dat ze er altijd leuk, netjes en verzorgd uitzie.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een 'hippe' moeder? Empty Re: Ben jij een 'hippe' moeder?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 2:15

Ik was eerder ook al niet zo'n hip persoon, ik weet bijvoorbeeld nooit wat er nou precies in de mode is. Ik probeer er wel verzorgd uit te zien, dus ik ga regelmatig naar de kapper, draag nette kleding en make-up enzovoorts.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een 'hippe' moeder? Empty Re: Ben jij een 'hippe' moeder?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 2:23

Tja wat is hip.
Op dit moment zie ik er niet uit smile joggingbroek en shirt aan, maar dat komt ook omdat ik vanavond moet werken, dus ik kleed me straks om en smeer dan ook makeup op.
Ook als ik ga stappen probeer ik er leuk uit te zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een 'hippe' moeder? Empty Re: Ben jij een 'hippe' moeder?

Bericht  Flip Fluitketel vr 12 aug 2011 - 2:34

Wat is hip.....Als ik naar buiten ga zorg ik dat ik er altijd netjes bijloopt, dit geldt ook voor mijn dochter. Ik vind het niks om in tranings/joggingbroek naar buiten te gaan, behalve als ik even naar de auto o.i.d. moet lopen. Thuis vindt ik het lekker om in mijn joggingbroek en lekkere slobbertrui te zitten, maar dat doe ik met name s'avonds.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een 'hippe' moeder? Empty Re: Ben jij een 'hippe' moeder?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 2:50

Zit in een hele hippe pyjama op de bank...

Als ik de deur uit ga/ visite krijg kleed ik me wel aan, maar met voeden/ kolven en het iedere keer spugen zit ik liever thuis in iets wat makkelijk wasbaar is, dus pyjama of gewoon katoenen hemdjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een 'hippe' moeder? Empty Re: Ben jij een 'hippe' moeder?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 2:57

Ik ga nooit in een joggingbroek de deur uit.
Die heb ik echt alleen `s avonds na het douchen aan.
Ook niet altijd want ik douche vaak voor ik mijn bed in stap.

Verder ga ik nog steeds niet zonder make up de deur uit.

Maar ik ben wel wat lakser geworden in mijn wenkbrauwen laten epileren enzo laughcry
Meestal lig ik in bed en denk ik: shit, weer vergeten haar te bellen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een 'hippe' moeder? Empty Re: Ben jij een 'hippe' moeder?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 2:59

Ik ben sowieso al niet hip, vrees dat het moederschap daar geen verandering in gaat brengen.Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een 'hippe' moeder? Empty Re: Ben jij een 'hippe' moeder?

Bericht  Bruintje Beer vr 12 aug 2011 - 23:41

Ja wat is hip...de laatste mode..of toch er verzorgd uitzien?

Ik zie er gewoon verzorgd uit als ik de deur uit ga. Ook al is dit vaak om de container buiten te zetten. Mij zul je echt niet zien in een joggingbroek in de stad.
Heb ook altijd make-up op ook als ik niet wegga. Dan voel ik me gewoon lekker in mijn vel.
Dit is altijd al geweest ook toen ik nog geen kinderen had. Nu moet ik er wel even tijd voor uit trekken maar het lukt altijd.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een 'hippe' moeder? Empty Re: Ben jij een 'hippe' moeder?

Bericht  teletascha za 13 aug 2011 - 0:28

Nee, ik ben niet hip.

*loopt nu nog in pyjama door het huis heen om te poetsen*
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een 'hippe' moeder? Empty Re: Ben jij een 'hippe' moeder?

Bericht  PapillonRose za 13 aug 2011 - 0:31

Bruintje Beer schreef:Ja wat is hip...de laatste mode..of toch er verzorgd uitzien?
Als het over de laatste mode gaat dan ben ik ook echt niet altijd hip denk ik :P Maar verzorg eruit zien probeer ik wel altijd!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een 'hippe' moeder? Empty Re: Ben jij een 'hippe' moeder?

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 0:33

Ik heb een Bugaboo Cameleon en Bakfiets dus ik geloof dat ik in Amsterdam best ip ben smile (of loop ik alweer achter??)

Maar hip ben ik sowieso nooit geweest dus dat ben ik nu ook niet. Ik draag wel gewoon nog mijn eigen kleding en je zult me nooit met een joggingbroek aan zien. Ben regelmatig opgemaakt en mijn haar gaat er niet af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een 'hippe' moeder? Empty Re: Ben jij een 'hippe' moeder?

Bericht  Susan za 13 aug 2011 - 0:38

Ik draag wel een beetje make up en qua kleren zie ik er gewoon basic uit, spijkerbroek, laarzen, blouse of trui en dan een trenchcoat of een leren jackje. In de zomer soms een jurkje. Ik maak er momenteel niet heel veel werk van, daar staat mijn hoofd gewoon niet naar. Ik heb ook geen zin om hakken te dragen, hooguit laarzen met een klein hakje.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een 'hippe' moeder? Empty Re: Ben jij een 'hippe' moeder?

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 2:22

Nee, hip ben ik zeker niet Wink maar wel tof!

Het is inderdaad maar wat je hip vind inderdaad, kwa kleding ben ik zoiezo niet "hip" haha, gewoon basic, jeans met een shirtje en blazertje, of een jurkje/rokje met legging, vrij simpel dus.

Maar ik ben dan wel een "hippe" moeder voor mijn kind, ik doe allemaal gekke dingen met hem en zet me overal voor in en neem hem overal mee naartoe. (ballorig, speeltuin, kinderboederij, duinrell, zwemmen, stoeien, fietsen enz)

Dus hip nee....tof wel Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een 'hippe' moeder? Empty Re: Ben jij een 'hippe' moeder?

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 3:16

Parisienne schreef:Als ik de deur uitga zorg ik er ook altijd wel voor dat ik 'goed/leuk/netjes' en verzorgd uitzie. Thuis zit ik echter ook vaak genoeg in een trainingsbroek, simpel t-shirt en een lekkere dikke trui (als het koud is). Doe dit bij N. net zo.. als we thuis blijven kruipt ze ook gewoon lekker rond in haar pyjama o.i.d., maar zodra we naar buiten ga zorg ik ervoor dat ze er altijd leuk, netjes en verzorgd uitzie.

Zo gaat het bij mij ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een 'hippe' moeder? Empty Re: Ben jij een 'hippe' moeder?

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 4:12

Susan schreef:Ik draag wel een beetje make up en qua kleren zie ik er gewoon basic uit, spijkerbroek, laarzen, blouse of trui en dan een trenchcoat of een leren jackje. In de zomer soms een jurkje. Ik maak er momenteel niet heel veel werk van, daar staat mijn hoofd gewoon niet naar. Ik heb ook geen zin om hakken te dragen, hooguit laarzen met een klein hakje.
toen je bij mij op bezoek kwam vond ik je er hip uit zien hoor!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een 'hippe' moeder? Empty Re: Ben jij een 'hippe' moeder?

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 6:38

Alex schreef:
Parisienne schreef:Als ik de deur uitga zorg ik er ook altijd wel voor dat ik 'goed/leuk/netjes' en verzorgd uitzie. Thuis zit ik echter ook vaak genoeg in een trainingsbroek, simpel t-shirt en een lekkere dikke trui (als het koud is). Doe dit bij N. net zo.. als we thuis blijven kruipt ze ook gewoon lekker rond in haar pyjama o.i.d., maar zodra we naar buiten ga zorg ik ervoor dat ze er altijd leuk, netjes en verzorgd uitzie.

Zo gaat het bij mij ook.

Bij ons net zo!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een 'hippe' moeder? Empty Re: Ben jij een 'hippe' moeder?

Bericht  Susan za 13 aug 2011 - 7:44

ProudMama schreef:
Susan schreef:Ik draag wel een beetje make up en qua kleren zie ik er gewoon basic uit, spijkerbroek, laarzen, blouse of trui en dan een trenchcoat of een leren jackje. In de zomer soms een jurkje. Ik maak er momenteel niet heel veel werk van, daar staat mijn hoofd gewoon niet naar. Ik heb ook geen zin om hakken te dragen, hooguit laarzen met een klein hakje.
toen je bij mij op bezoek kwam vond ik je er hip uit zien hoor!!

Haha, dank je. Ik vond dat jurkje op zich ook wel redelijk hip, tot ik de foto zag, toen dacht ik: net een bungalowtent met een hoofd erop.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een 'hippe' moeder? Empty Re: Ben jij een 'hippe' moeder?

Bericht  sheila123 za 13 aug 2011 - 7:45

Anniej_S schreef:
Alex schreef:
Parisienne schreef:Als ik de deur uitga zorg ik er ook altijd wel voor dat ik 'goed/leuk/netjes' en verzorgd uitzie. Thuis zit ik echter ook vaak genoeg in een trainingsbroek, simpel t-shirt en een lekkere dikke trui (als het koud is). Doe dit bij N. net zo.. als we thuis blijven kruipt ze ook gewoon lekker rond in haar pyjama o.i.d., maar zodra we naar buiten ga zorg ik ervoor dat ze er altijd leuk, netjes en verzorgd uitzie.

Zo gaat het bij mij ook.

Bij ons net zo!
Hier ook!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een 'hippe' moeder? Empty Re: Ben jij een 'hippe' moeder?

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 8:06

Susan schreef:
ProudMama schreef:
Susan schreef:Ik draag wel een beetje make up en qua kleren zie ik er gewoon basic uit, spijkerbroek, laarzen, blouse of trui en dan een trenchcoat of een leren jackje. In de zomer soms een jurkje. Ik maak er momenteel niet heel veel werk van, daar staat mijn hoofd gewoon niet naar. Ik heb ook geen zin om hakken te dragen, hooguit laarzen met een klein hakje.
toen je bij mij op bezoek kwam vond ik je er hip uit zien hoor!!

Haha, dank je. Ik vond dat jurkje op zich ook wel redelijk hip, tot ik de foto zag, toen dacht ik: net een bungalowtent met een hoofd erop.


lol! , ik gok dat dat wel meevalt hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een 'hippe' moeder? Empty Re: Ben jij een 'hippe' moeder?

Bericht  L!ND@ za 13 aug 2011 - 20:12

sheila123 schreef:
Anniej_S schreef:
Alex schreef:
Parisienne schreef:Als ik de deur uitga zorg ik er ook altijd wel voor dat ik 'goed/leuk/netjes' en verzorgd uitzie. Thuis zit ik echter ook vaak genoeg in een trainingsbroek, simpel t-shirt en een lekkere dikke trui (als het koud is). Doe dit bij N. net zo.. als we thuis blijven kruipt ze ook gewoon lekker rond in haar pyjama o.i.d., maar zodra we naar buiten ga zorg ik ervoor dat ze er altijd leuk, netjes en verzorgd uitzie.

Zo gaat het bij mij ook.

Bij ons net zo!
Hier ook!

En hier ook! Goh, ik ben blij dat ik niet de enige ben!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een 'hippe' moeder? Empty Re: Ben jij een 'hippe' moeder?

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 0:57

Minneke schreef:
Susan schreef:
ProudMama schreef:
Susan schreef:Ik draag wel een beetje make up en qua kleren zie ik er gewoon basic uit, spijkerbroek, laarzen, blouse of trui en dan een trenchcoat of een leren jackje. In de zomer soms een jurkje. Ik maak er momenteel niet heel veel werk van, daar staat mijn hoofd gewoon niet naar. Ik heb ook geen zin om hakken te dragen, hooguit laarzen met een klein hakje.
toen je bij mij op bezoek kwam vond ik je er hip uit zien hoor!!

Haha, dank je. Ik vond dat jurkje op zich ook wel redelijk hip, tot ik de foto zag, toen dacht ik: net een bungalowtent met een hoofd erop.


lol! , ik gok dat dat wel meevalt hoor!
Nee joh, echt niet, je zag er echt leuk uit!!

Pas als je je foto tegen komt in de nieuwe gids van de ANWB moet je je daar zorgen over maken Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een 'hippe' moeder? Empty Re: Ben jij een 'hippe' moeder?

Bericht  Tazz zo 14 aug 2011 - 3:34

Ik heb wel gewone kleren aan en probeer er wel leuk uit te zien. Je zal mij niet snel met een fleecevest, of joggingbroek zien lopen. Maar ondanks dat ik nu wel leuke kleren aan heb zit ik nu wel onder kwijl,snot en spuug haha.

Ook mijn kids laat ik overdag niet in pyjama rond lopen. Mijn dochtertje wil dat zelf ook niet eens.

Qua make-up ben ik redelijk basic, als ik ga stappen gebruik ik wel extra's zoals oogschaduw en lip-gloss.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een 'hippe' moeder? Empty Re: Ben jij een 'hippe' moeder?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum