Ok...what the hell was that?
+42
Barbabella
RYW
Lavendel
Pien
Merai
dyingbride
TukTuk
Printje
Cupcake
Gizmo
Tania
_Lacey_
Sweety
Catwoman79
Rush
xxDila
SuperGrover
Caresses
TNMN
Lotus
Tiana
studiebol
Spring
Caramba
Lady4
Supertalentje
Marin
VeryCherry
banjer49
TGR
Blair
Rovine
Tsjip
Susan
Admin
ham
Chocolate Cookie
Lejow
Antibes
Jelin
Luthien
Suus
46 plaatsers
Pagina 12 van 26
Pagina 12 van 26 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 19 ... 26
Re: Ok...what the hell was that?
MozzMaple schreef:Heb ook de puf niet om het door te lezen maar ben toch wel benieuwd wie er nu allemaal weg zijn Jade, Bazinga, wie nog meer?
Gast- Gast
Francaise_ schreef:MozzMaple schreef:Heb ook de puf niet om het door te lezen maar ben toch wel benieuwd wie er nu allemaal weg zijn Jade, Bazinga, wie nog meer?
Die had ik ook al meegekregen idd Nog meer?
Gast- Gast
En waarom? Mozz heb ik meegekregen, Jade ook.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Wat ik op kan maken uit het "waar is-" topic, blijkt het dat Bazinga er om gevraagd heeft?
Mozz heb ik juist niet meegekregen.
Mozz heb ik juist niet meegekregen.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
bazinga was stout. Heeeel stout en de mods zijn in het echie ongie.SuperGrover schreef:En waarom? Mozz heb ik meegekregen, Jade ook.
Gast- Gast
Ben jij trouwens een bekende Smikkell? (ben tijdje weggeweest)
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Nee maar serieus, is Bazinga geband vanwege dat schaapgedoe? En Zusje dan?Francaise_ schreef:bazinga was stout. Heeeel stout en de mods zijn in het echie ongie.SuperGrover schreef:En waarom? Mozz heb ik meegekregen, Jade ook.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben de afgelopen jaren nooit iemand anders geweest.Babydoll schreef:Ben jij trouwens een bekende Smikkell? (ben tijdje weggeweest)
Gast- Gast
heel serieus? Ja want ze stuurde vervolgens ook nog geit.SuperGrover schreef:Nee maar serieus, is Bazinga geband vanwege dat schaapgedoe? En Zusje dan?Francaise_ schreef:bazinga was stout. Heeeel stout en de mods zijn in het echie ongie.SuperGrover schreef:En waarom? Mozz heb ik meegekregen, Jade ook.
Gast- Gast
Ik vind het jammer dat Bazinga zich vandaag zo heeft laten gaan en deze keus heeft gemaakt.
Gast- Gast
Caresses schreef:TNMN schreef:Pff, 5 uur later, vierkante oogjes en ik snap nog steeds niet waarom mensen gebanned zijn of wat er nou opeens allemaal aan de hand is
Ik ook niet, maar bedankt voor het doorlezen van dit topic om erachter te komen, dan hoef ik dat niet meer te doen .
Haha ik leen altijd graag mijn leesdienten uit! Vraag wel 10euro per uur trouwens
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
pardon? Heb je cbl wel eens los zien gaan? En dat domme schaap krijgt geen ban?Smikkell schreef:Ik vind het jammer dat Bazinga zich vandaag zo heeft laten gaan en deze keus heeft gemaakt.
Gast- Gast
Wie zegt dat CBL nooit een ban heeft gehad? Of meerdere?Francaise_ schreef:pardon? Heb je cbl wel eens los zien gaan? En dat domme schaap krijgt geen ban?Smikkell schreef:Ik vind het jammer dat Bazinga zich vandaag zo heeft laten gaan en deze keus heeft gemaakt.
Wat Bazinga vandaag deed was puur uitdagen en dat vind ik jammer. Jammer voor her forum en jammer van Bazinga.
Gast- Gast
Francaise_ schreef:pardon? Heb je cbl wel eens los zien gaan? En dat domme schaap krijgt geen ban?Smikkell schreef:Ik vind het jammer dat Bazinga zich vandaag zo heeft laten gaan en deze keus heeft gemaakt.
Straks ben jij er ook niet meer
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
ach, niemand zal mij missen.TNMN schreef:Francaise_ schreef:pardon? Heb je cbl wel eens los zien gaan? En dat domme schaap krijgt geen ban?Smikkell schreef:Ik vind het jammer dat Bazinga zich vandaag zo heeft laten gaan en deze keus heeft gemaakt.
Straks ben jij er ook niet meer
Gast- Gast
Ik zie haar na een kwetsende opmerking de volgende dag wel reageren. Lijkt mijn geen ban. Maargoed, we weten ook niet beter van haar waar het de meeste topics betreft.Smikkell schreef:Wie zegt dat CBL nooit een ban heeft gehad? Of meerdere?Francaise_ schreef:pardon? Heb je cbl wel eens los zien gaan? En dat domme schaap krijgt geen ban?Smikkell schreef:Ik vind het jammer dat Bazinga zich vandaag zo heeft laten gaan en deze keus heeft gemaakt.
Wat Bazinga vandaag deed was puur uitdagen en dat vind ik jammer. Jammer voor her forum en jammer van Bazinga.
Gast- Gast
Nyah schreef:Kan iemand mij het adres van het nocafe ook sturen?
Nieuwsgierig?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind het jammer dat Bazinga zich vandaag zo heeft laten gaan en deze keus heeft gemaakt.
.. maar gelukkig gedraag jij je altijd als een engeltje..
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
xxDila schreef:Smikkell schreef:Ik vind het jammer dat Bazinga zich vandaag zo heeft laten gaan en deze keus heeft gemaakt.
Gast- Gast
xxDila schreef:Smikkell schreef:Ik vind het jammer dat Bazinga zich vandaag zo heeft laten gaan en deze keus heeft gemaakt.
En dat is weer een link naar de Yes-Angels? Of?
Gast- Gast
Megara schreef:xxDila schreef:Smikkell schreef:Ik vind het jammer dat Bazinga zich vandaag zo heeft laten gaan en deze keus heeft gemaakt.
En dat is weer een link naar de Yes-Angels? Of?
Haha, nu je het zo zegt...
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 12 van 26 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 19 ... 26
Soortgelijke onderwerpen
» What the hell...?
» Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
» Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
Pagina 12 van 26
Permissies van dit forum: