Ok...what the hell was that?
+42
Barbabella
RYW
Lavendel
Pien
Merai
dyingbride
TukTuk
Printje
Cupcake
Gizmo
Tania
_Lacey_
Sweety
Catwoman79
Rush
xxDila
SuperGrover
Caresses
TNMN
Lotus
Tiana
studiebol
Spring
Caramba
Lady4
Supertalentje
Marin
VeryCherry
banjer49
TGR
Blair
Rovine
Tsjip
Susan
Admin
ham
Chocolate Cookie
Lejow
Antibes
Jelin
Luthien
Suus
46 plaatsers
Pagina 6 van 26
Pagina 6 van 26 • 1 ... 5, 6, 7 ... 16 ... 26
Re: Ok...what the hell was that?
Ik zou een andere kleur kiezen.Storm schreef:Ik krijg een donkerbruin vermoeden dat Joy een moderator is
Gast- Gast
Francaise_ schreef:Volgens mij werd er op dit moment helemaal niet geziekt. Dus waar jij dat vandaan haalt.Babydoll schreef:Francaise_ schreef:Euhmm? Verder alles lekker?Babydoll schreef:So, what happend? Zijn we weer aan't zieken? Helemaal geweldig, volwassen ook. Pubers.
Altijd. Is er een probleem?
Ik had het ook niet over nu. Iemand had het over 'gister' en daar haakte ik op in.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Joy_ schreef:James schreef:Ik word een beetje rebels van dit sneue moderatorgedrag. Maar ik hou me in hoor mensen, don't you worry
Het topic is intussen al weer pagina's verder maar waarom de schuld op de mods schuiven. Dat is een reactie op de actie van sommige forummers. aan sommige acties liggen nou eenmaal sancties vast en als mod team wil je het forum zo goed mogelijk laten lopen. Vergeet niet dat die meiden dat in hun vrije tijd doen.
Ik vind het geen sneu mod gedrag, ik vind t rechtvaardig.
En eerlijk gezegd een heel goed idee om het dagcafe te verspreiden of er een extra mod op te zetten. Het is als buitenstaande forummer al niet bij te houden, laat staan als mod.
+1
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Joy_ schreef:James schreef:Ik word een beetje rebels van dit sneue moderatorgedrag. Maar ik hou me in hoor mensen, don't you worry
Het topic is intussen al weer pagina's verder maar waarom de schuld op de mods schuiven. Dat is een reactie op de actie van sommige forummers. aan sommige acties liggen nou eenmaal sancties vast en als mod team wil je het forum zo goed mogelijk laten lopen. Vergeet niet dat die meiden dat in hun vrije tijd doen.
Ik vind het geen sneu mod gedrag, ik vind t rechtvaardig.
En eerlijk gezegd een heel goed idee om het dagcafe te verspreiden of er een extra mod op te zetten. Het is als buitenstaande forummer al niet bij te houden, laat staan als mod.
Ik ben zelf een moderator geweest hier, maar alsnog snap ik het niet. Maar goed, ze zullen hun redenen er blijkbaar wel voor hebben. Raar vind ik het wel.
Gast- Gast
Zwart dus.Smikkell schreef:Ik zou een andere kleur kiezen.Storm schreef:Ik krijg een donkerbruin vermoeden dat Joy een moderator is
Gast- Gast
Nee, jij moet nu eten voor twee. Geen porties overslaan hoor.Supertalentje schreef:Sorry, ik vind dit echt te kinderachtig voor woorden, ik ben geen kleuter... Eerst het gezeur dat het hier saai is, hebben we een lolletje, wordt er van alles verwijdert en Mozz gebanned, het lijkt China wel.
Daarnaast, niemand gaat hier huilend naar bed savonds, we zijn allemaal volwassen en aangezien dit forum niet gepromoot wordt zitten er geen 'nieuwe' mensen en 'kent' iedereen elkaar dus al langer dan vandaag.
Als dit een afspeigeling moet zijn van de maatschappij, geef mijn portie dan maar aan Fikkie.
Gast- Gast
Lady4 is ook een mod?
Ik snap trouwens uberhaupt niet dat dat z'on geheimzinnig gedoe moet blijven.
Gast- Gast
Jade schreef:Storm schreef:Ik krijg een donkerbruin vermoeden dat Joy een moderator is
dat donkerbruin vermoeden kreeg ik al in het 'ik mis' topic. Waar ze het eens was met de ban van Mozz.
Voor zover ik weet is ze dat niet hoor. Er is geen enkele mod bij gekomen sinds ik weg ben volgens mij.
Gast- Gast
Jade schreef:Storm schreef:Ik krijg een donkerbruin vermoeden dat Joy een moderator is
dat donkerbruin vermoeden kreeg ik al in het 'ik mis' topic. Waar ze het eens was met de ban van Mozz.
Oh nee hoor ik ben absoluut geen mod, daar zou ik echt geen zin in hebben.
Maar ik sta qua mening wel 'aan die kant'. Vind dit kinderachtige gedoe echt heel vaag, raar, onnodig en belachelijk. Zoals TGR zei, t lijkt London wel. Stelletje anarchisten ;-)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Maar goed, om nou het dagcafé te sluiten vind ik gewoon te bizar voor woorden...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Juist i.v.m. die dubbele pet waar net problemen over werd gemaakt.Jade schreef:Lady4 is ook een mod?
Als alle modds en admin algemeen bekend zijn, dan wordt er nog minder van hen aangenomen. Dan krijg je nog meer gedoe over vriendjes en voortrekken. Of dat je een ban krijgt om persoonlijke redenen, bla bla. Ik heb het idee dat de modds van nu neutraal zijn, zoals het hoort. Ik vind het wel fijn dat ze anoniem zijn.
Gast- Gast
Omdat forummers je erop gaan pakken als ze eenmaal weten dat je mod bent, daarom wordt dat geheim gehouden. Ik vind het wel logisch.Jade schreef:Lady4 is ook een mod?
Gast- Gast
Dit dus..Smikkell schreef:Juist i.v.m. die dubbele pet waar net problemen over werd gemaakt.Jade schreef:Lady4 is ook een mod?
Als alle modds en admin algemeen bekend zijn, dan wordt er nog minder van hen aangenomen. Dan krijg je nog meer gedoe over vriendjes en voortrekken. Of dat je een ban krijgt om persoonlijke redenen, bla bla. Ik heb het idee dat de modds van nu neutraal zijn, zoals het hoort. Ik vind het wel fijn dat ze anoniem zijn.
Gast- Gast
oke.. redelijk duidelijk..
Al ben ik er nog niet over uit of ik het er mee eens ben
Al ben ik er nog niet over uit of ik het er mee eens ben
Gast- Gast
Jezus, ik word echt debiel van alle reacties die verwijderd worden.
VeryCherry schreef:Jezus, ik word echt debiel van alle reacties die verwijderd worden.
In het moderator topic bedoel je?
Gast- Gast
Waarom ben je gelijk een mod wanneer je het eens bent met hun aanpak? Nee, ik ben geen mod.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
achja ik ga me er nu niet druk om maken, maar ben nu beetje klaar met het forum ....
Gast- Gast
Dat gebeurt toch niet? Alleen in het moddtopic, en dat gebeurde altijd al omdat het geen plek is voor een discussie. Wil je dat je reactie blijft staan, dan moet je hem daar niet posten.VeryCherry schreef:Jezus, ik word echt debiel van alle reacties die verwijderd worden.
Gast- Gast
Wat houdt je tegen?Lily schreef:achja ik ga me er nu niet druk om maken, maar ben nu beetje klaar met het forum ....
Gast- Gast
Ik doel inderdaad op het moderator topic, maar niet dat zij alles verwijderen, maar mensen zelf.
Smikkell schreef:Wat houdt je tegen?Lily schreef:achja ik ga me er nu niet druk om maken, maar ben nu beetje klaar met het forum ....
inderdaad.. wat houd mij tegen..
Ik denk dat dit een mooi moment is om weg te gaan.
Gezien ik over 1,5 week toch met mijn nieuwe studie begin.
Gast- Gast
Ja halllo, straks gaat iedereen weg, zou zonde zijn.
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:18; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Pagina 6 van 26 • 1 ... 5, 6, 7 ... 16 ... 26
Soortgelijke onderwerpen
» What the hell...?
» Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
» Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
Pagina 6 van 26
Permissies van dit forum: