Vloer schoonmaken
+9
tweeling
blondje1313
Supertalentje
Joontjuh
Melis_je
Jerry
VeryCherry
Rush
Raindrop
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Vloer schoonmaken
Ik dweil gewoon met zo'n ouderwetse mop met die witte touwetjes zeg maar. Ik heb er een aantal van en gooit ze na gebruik meteen in de was. Verder geruik ik een heel klein scheutje allesreiniger voor de geur en dat met heet water.
Gast- Gast
Ik heb een dweil van Vileda met een spray erin gebouwd en een emmer om hem uit te wringen.
Ik vind die spray erg handig bij vlekken op de vloer (erin getrapte hagelslag of vegen van zwarte schoenzolen). Daar doe ik gewoon hetzelfde schoonmaakspul en water bij als in de emmer.
Heb nu Sorbo blue wonder. Mijn vloer is trouwens van zeil, dus met een beetje reliëf.
Ik vind die spray erg handig bij vlekken op de vloer (erin getrapte hagelslag of vegen van zwarte schoenzolen). Daar doe ik gewoon hetzelfde schoonmaakspul en water bij als in de emmer.
Heb nu Sorbo blue wonder. Mijn vloer is trouwens van zeil, dus met een beetje reliëf.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het juist vies om met mijn handen aan de dweil te zitten. Hou niet van natte handen haha.Bazinga schreef:Ik wring 'm gewoon uit in de gootsteen Maar mijn vloer is ook nooit zó vies dat ik een emmer met zwart water overhoud of zo...
Ik heb ook zo'n ding. En wil hoog nodig een andere..
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Ik vind het juist vies om met mijn handen aan de dweil te zitten. Hou niet van natte handen haha.Bazinga schreef:Ik wring 'm gewoon uit in de gootsteen Maar mijn vloer is ook nooit zó vies dat ik een emmer met zwart water overhoud of zo...
Ik heb ook zo'n ding. En wil hoog nodig een andere..
Dat vind ik dus het smerigste eraan! En als er dan nog een pluisje o.i.d. nat op de vloer ligt wil ik die ook oprapen, maar het voelt vies!
Aan wat voor iets zit jij nu te denken?
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: