Vloer
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vloer
Wat voor vloer hebben jullie in je woonkamer? Wij zijn opzoek naar een nieuwe vloer, het word een laminaat vloer of een houten vloer alleen welke kleur....
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vloer
ik heb een laminaat vloer van berry floor.
Het lijken net echte tegels en veel mensen hebben ook niet door dat het laminaat is. Ookal hoor je het verschil natuurlijk haha. Wij hebben ze wel versprongen liggen en niet zo recht.
Het lijken net echte tegels en veel mensen hebben ook niet door dat het laminaat is. Ookal hoor je het verschil natuurlijk haha. Wij hebben ze wel versprongen liggen en niet zo recht.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben eiken zoals ongeveer op dat plaatje.
Vind het zelf erg fijn, veert lekker mee bij het lopen. Op blote voeten erover geeft om één of andere reden ook een best aangenaam gevoel, het is misschien de temperatuur?
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb de mijne nog niet liggen, maar kan hem volgende week ophalen. Ik heb lamelparket gekozen in de kleur wit eiken met een witte olie erover. Ik was meteen helemaal verliefd op deze vloer en ben zo benieuwd hoe hij staat! Ik krijg het plaatje niet kleiner... sorry
Gast- Gast
Dit is onze vloer
Hij is van WorldofFlooring, verouderd, gerookt, geolied, noesten zijn afgestopt.
Hij is van WorldofFlooring, verouderd, gerookt, geolied, noesten zijn afgestopt.
Pluk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 95
Punten : 102
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: