Doorbreek de week!
+10
Chocolate Cookie
Tullow
Suus
SuperGrover
Sarah1985
Lejow
Raindrop
VeryCherry
Champagne
Rush
14 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Doorbreek de week!
Het is vast een gaveRush schreef:Geen idee, ik krijg gewoon alles kapot .Suus schreef:Huh? Ben je zo onhandig ofzo?Rush schreef:Nou ze zeggen niet voor niets vaak tegen mij 'wat je ogen zien, maken je handen stuk' dusja.
Wat grappig dat rijles zo anders gaat in Belgie!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Dankje!
Ik vind dit systeem ook wel een beetje gevaarlijk.
Leuk ook van rij-instructeur haha!
Die braderie klinkt trouwens erg gezellig zeg!
Ik vind dit systeem ook wel een beetje gevaarlijk.
Leuk ook van rij-instructeur haha!
Die braderie klinkt trouwens erg gezellig zeg!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil de week nog niet doorbreken. Des te sneller gaat de vakantie voorbij..
Oké, ik heb nog 3,5 week, maar tóch! Ondanks het slechte weer, vliegt het voorbij.
Vriend en ik gaan vanavond zwemmen met een bevriend stel. Al denk ik dat echt zwemmen niet gaat gebeuren (zij is zwanger, hij heeft enkel verstuikt), dus lekker bubbelen en relaxen!
Oké, ik heb nog 3,5 week, maar tóch! Ondanks het slechte weer, vliegt het voorbij.
Vriend en ik gaan vanavond zwemmen met een bevriend stel. Al denk ik dat echt zwemmen niet gaat gebeuren (zij is zwanger, hij heeft enkel verstuikt), dus lekker bubbelen en relaxen!
Gast- Gast
Lekker Youandi! Wat ik me af vroeg, ga je vrijdag ook naar de kampioenschappen in G'dijk?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
vanavond!!!Snowflake schreef:Champagne, wanneer vertrek je?
Bazinga, Parijs lijkt me ook leuk! Ben er nog nooit geweest helaas. Ga je ook naar Disneyland?
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Zusje van m`n vriend moet rijden, dus wij gaan wel heenYouandi schreef:Nee, daar gaan we niet heen. Jij wel?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha, je begint al als een echte Vlaming te praten!Snowflake schreef:Ja het gaat goed, had in Nederland al 13 uur les gehad en hier in Belgie nu 6 uur. Alleen hier in BE heb je een systeem dat je je theorie haalt en je voorlopige rijbewijs gaat halen bij het gemeentehuis. Dan mag je met iemand rijden die minimum 8 jaar zijn rijbewijs heeft. Of je neemt 20 uren rijles en je mag alleen rijden met een L (van leerling) op je auto. En na minimaal 3 maand oefenen mag je op voor je rijbewijs.
Ik heb ook via het Belgische systeem m'n rijbewijs gehaald. M'n vriend had toen net 8 jaar z'n rijbewijs. Jammer alleen dat na 2 maanden ons huis onbewoonbaar werd verklaard door een brand bij de buren en dat we het laatste half jaar in Nederland hebben gewoond (terwijl ik dus alleen maar in België mocht rijden).
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Ik ga vanavond lekker Midsomer Murders kijken, weliswaar een herhaling, maar toch
Ja, zat er helemaal klaar voor (en afgelopen weken kwam 'Sherlock' en die vind ik niet zo), heb ik hem pas nog gezien.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Was ik eerst zo blij dat ik morgenavond en zaterdag vrij was moet ik nu gewoon werken! Ik werk dan 6 dagen achter elkaar.. De parttimer die zou komen werken is ziek dus kan niet komen en de andere parttimer kan ook niet. Morgen dus van 9-9 en dan zaterdag van 12-5. Bleh had er juist naar uitgekeken om rustig aan te kunnen doen.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Vergeet-me-nietje schreef:Haha, je begint al als een echte Vlaming te praten!Snowflake schreef:Ja het gaat goed, had in Nederland al 13 uur les gehad en hier in Belgie nu 6 uur. Alleen hier in BE heb je een systeem dat je je theorie haalt en je voorlopige rijbewijs gaat halen bij het gemeentehuis. Dan mag je met iemand rijden die minimum 8 jaar zijn rijbewijs heeft. Of je neemt 20 uren rijles en je mag alleen rijden met een L (van leerling) op je auto. En na minimaal 3 maand oefenen mag je op voor je rijbewijs.
Ik heb ook via het Belgische systeem m'n rijbewijs gehaald. M'n vriend had toen net 8 jaar z'n rijbewijs. Jammer alleen dat na 2 maanden ons huis onbewoonbaar werd verklaard door een brand bij de buren en dat we het laatste half jaar in Nederland hebben gewoond (terwijl ik dus alleen maar in België mocht rijden).
Begrijp ik nu dat je met een Belgisch rijbewijs niet in NL ofzo mag rijden?
(Dat zou jammer zijn, want ik wil 'm waarschijnlijk daar halen).
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Dat lijkt me toch niet? Ik denk dat ze bedoelt dat ze nog voor ze haar rijbewijs gehaald had alleen mocht oefenen in BelgiëOasis schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Haha, je begint al als een echte Vlaming te praten!Snowflake schreef:Ja het gaat goed, had in Nederland al 13 uur les gehad en hier in Belgie nu 6 uur. Alleen hier in BE heb je een systeem dat je je theorie haalt en je voorlopige rijbewijs gaat halen bij het gemeentehuis. Dan mag je met iemand rijden die minimum 8 jaar zijn rijbewijs heeft. Of je neemt 20 uren rijles en je mag alleen rijden met een L (van leerling) op je auto. En na minimaal 3 maand oefenen mag je op voor je rijbewijs.
Begrijp ik nu dat je met een Belgisch rijbewijs niet in NL ofzo mag rijden?
(Dat zou jammer zijn, want ik wil 'm waarschijnlijk daar halen).
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ohja dat kan natuurlijk ook haha Bedankt voor de opheldering
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3