Dagcafé
+17
Bimbam
VeryCherry
Tullow
Tiana
Champagne
Rush
Lotus
Suus
girli
Zwoesj
Chocolate Cookie
Joontjuh
Jordana
Lynn_
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
21 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Trusten, ik ga slapen!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Deurhangers die moet je toch aan je deurklink hangen met bv niet storen er op? Of is het wat anders?
Goedemorgen trouwens
Nog 2 dagen werken en dan vakantie!
Goedemorgen trouwens
Gast- Gast
Goede morgen allemaal!
Nog 2 dagen vakantie, en dan werken, hahaha
Vandaag de terugkom dag, met vergadering en mijn klasje een beetje op orde maken en dan gaat maandag alles weer beginnen! Man man het is niet normaal zo snel als dat de tijd is gegaan!
En Reev, heb je de wekker gehoord?
Nog 2 dagen vakantie, en dan werken, hahaha
Vandaag de terugkom dag, met vergadering en mijn klasje een beetje op orde maken en dan gaat maandag alles weer beginnen! Man man het is niet normaal zo snel als dat de tijd is gegaan!
En Reev, heb je de wekker gehoord?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
haha andersom dus Lejow
Veel pelzier vandaag. Lijkt mij weer leuk om te beginnen
Veel pelzier vandaag. Lijkt mij weer leuk om te beginnen
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Deurhangers die moet je toch aan je deurklink hangen met bv niet storen er op? Of is het wat anders?
Goedemorgen trouwens
Eh nee dit zijn een ander soort hangers. Het is een houten hart met een lang lint eraan. Ik moet er nog naar kijken.
Gast- Gast
Ik weet wat je bedoeld Zusje! Die zie je steeds vaker aan voordeuren hangen, Met een touwtje in het midden van het bovenste raampje zeg maar (als je begrijpt wat ik bedoel)
TD, ik heb ook wel weer zin om te werken! Ben benieuwd naar mijn nieuwe klasje, helft blijft natuurlijk, helft nieuwe kindjes..
TD, ik heb ook wel weer zin om te werken! Ben benieuwd naar mijn nieuwe klasje, helft blijft natuurlijk, helft nieuwe kindjes..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
ooow zo een ja dat kan ook natuurlijk. Die zijn vaak wel erg mooi!
Lejow> ja lijkt mij ook super
Lejow> ja lijkt mij ook super
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb al gedoucht en moet over een uur klaar staan want dan word ik opgehaald voor een verrassing!
Ik heb al gedoucht en moet over een uur klaar staan want dan word ik opgehaald voor een verrassing!
Tiana- Ratel
Als het goed is ga ik in 2012 weer werken. Alleen moeten ze wel toestemming geven om 189 uur vakantie om te nemen, en laat voor mijn vakantie mijn contract aanpassen naar 16 uur = veel weken vrij
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb spierpijn in mijn onderarmen en vingers en nu doet zelfs typen pijn
Wat een heerlijk weertje weer hier! Jammer dat dat volgens de voorspellingen niet heel lang meer duurt...
Ik heb spierpijn in mijn onderarmen en vingers en nu doet zelfs typen pijn
Wat een heerlijk weertje weer hier! Jammer dat dat volgens de voorspellingen niet heel lang meer duurt...
Gast- Gast
PM ! Ze zijn alweer 3 weken en 3 dagen oud zeg! Gaat snel!
Tiana- Ratel
Ja joh, zijn gewoon geen baby's meer. Dat alleen maar slapen is er echt af, en huilen kunnen ze ook steeds harder, arme buren
Heb al een aantal pakjes die ze niet eens meer passen...
Heb al een aantal pakjes die ze niet eens meer passen...
Gast- Gast
Ze groeien iedere dag he :-)! Voor je het weet, kunnen ze al wat woordjes zeggen en wacht maar tot ze gaan lopen! Dan moet je er 2 in de gaten houden! En dan gaan ze peuterpuberen en daarna gaan ze samen plannetjes smeden om hun zin te krijgen .. Haha, kindjes zijn leuk!
Tiana- Ratel
Geniet van je schatjes !
Ik ben weg, want mijn mama komt me zo ophalen
Ik ben weg, want mijn mama komt me zo ophalen
Tiana- Ratel
Ja gelukkig wel weer nu! Moet wel zeggen dat de eerste 10 kilo die er stonden er al heel lang af zijn. Ik was zelfs al 17 kilo kwijt, maar was weer flink aangekomen (stress van verhuizing en verbouwing). Nu weer de goede kant op gelukkig.ProudMama schreef:VMN: jij gaat lekker he, met afvallen?
Wat heerlijk dat jij zo lang 'vrij' hebt straks! Hoe gaat het nu, nu je man weer aan het werk is? Valt het mee?
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: