Dagcafé
+17
Bimbam
VeryCherry
Tullow
Tiana
Champagne
Rush
Lotus
Suus
girli
Zwoesj
Chocolate Cookie
Joontjuh
Jordana
Lynn_
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
21 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Maura schreef:Alex, in Amerika is er net weer een boek van haar uit. Dus dat de vertaalgodinnen maar snel hun werk mogen doen.
Gast- Gast
Gaap! zat rond half8 al te gapen, mijn moeder had ik aan de telefoon en zei dat ik maar vroeg naar bed moest, omdat ik dus zat te gapen aan de telefoon. Uh ja mam :P
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik lig ook in bed.. maar ben eigenlijk niet moe..
Heeft iemand nog tips voor/tegen menstruatiepijn?
Heeft iemand nog tips voor/tegen menstruatiepijn?
Gast- Gast
De Prikpil, Jade!
Ik ben door het telefoongesprek met paps helemaal hyperdepiep. Ik ben gewend niets te doen op een avond dat ik vrij ben en nu heb ik gewoon ene uur gekletst door een telefoon en ben ik helemaal mijn moeheid kwijt. Maar ik moet op bed, want om 06.20u wekker....
Ik ben door het telefoongesprek met paps helemaal hyperdepiep. Ik ben gewend niets te doen op een avond dat ik vrij ben en nu heb ik gewoon ene uur gekletst door een telefoon en ben ik helemaal mijn moeheid kwijt. Maar ik moet op bed, want om 06.20u wekker....
Gast- Gast
Ik kreeg vanavond een superlief kadootje van mijn zusje met de post. Er zat zo'n lief kaartje bij dat ik bijna moest huilen hoe lief mijn zusje is.
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik kreeg vanavond een superlief kadootje van mijn zusje met de post. Er zat zo'n lief kaartje bij dat ik bijna moest huilen hoe lief mijn zusje is.
Wat heb je van je zusje gehad? Zus? Sorry, maar dat klinkt zo lief om te vragen wat zusje van haar zusje heeft gehad.
Gast- Gast
Maura schreef:Zusje schreef:Ik kreeg vanavond een superlief kadootje van mijn zusje met de post. Er zat zo'n lief kaartje bij dat ik bijna moest huilen hoe lief mijn zusje is.
Wat heb je van je zusje gehad? Zus? Sorry, maar dat klinkt zo lief om te vragen wat zusje van haar zusje heeft gehad.
In feite ben ik ook geen Zusje maar een Zus. Mijn zusje noemt mij alleen altijd Zusje . Ze heeft twee deurhangers laten bezorgen van haar werk, het zijn houten harten, donker en lichtroze. Maar vooral het lieve kaartje deed het hem.
Gast- Gast
Zusje schreef:Maura schreef:Zusje schreef:Ik kreeg vanavond een superlief kadootje van mijn zusje met de post. Er zat zo'n lief kaartje bij dat ik bijna moest huilen hoe lief mijn zusje is.
In feite ben ik ook geen Zusje maar een Zus. Mijn zusje noemt mij alleen altijd Zusje . Ze heeft twee deurhangers laten bezorgen van haar werk, het zijn houten harten, donker en lichtroze. Maar vooral het lieve kaartje deed het hem.
Dat is lief. Maar ehmz, wat zijn deurhangers.
Gast- Gast
Lex, ik zie dat je al naar bed toe bent, maar de broek is geen maat 36 helaas . Ik heb ondertussen mijn klerenkast opgeruimd vandaar de late reactie .
Weten jullie hoe duur het is om kleding te verzenden en hoe je het het beste kunt verpakken?
Weten jullie hoe duur het is om kleding te verzenden en hoe je het het beste kunt verpakken?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Zusje schreef:Weet ik ook niet, ik moet nog even kijken hoe het werkt haha!
Hahaha, nee, dan is het goed.
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Lex, ik zie dat je al naar bed toe bent, maar de broek is geen maat 36 helaas . Ik heb ondertussen mijn klerenkast opgeruimd vandaar de late reactie .
www.post.nl. Hangt er vanaf of het door de brievenbus past, of het een pakketje is en hoe zwaar het weegt.
Gast- Gast
Maar hoe moet je de kleding dan verpakken? Heb eigenlijk nog nooit kleding opgestuurd.
Tiana- Ratel
Hoe groot is het dan? Je kunt het mss in een grote envelop doen, in een bubbeltjes envelop of een stevige plastic tas en dan goed met plakband dichtmaken. Hangt er toch vanaf wat het is en hoeveel het is. Is het meer dan door de brievenbus kan, dan doe je het in een doosje. Een van de supermarkt als je een beetje een gepaste maat kunt vinden, anders koop je een doosje bij een post-punt. Vroeger was dat het postkantoor, lijkt me dat dat nu de tabakswinkels zijn. Waar ik echt niet achtersta trouwens... Maar goed...
Gast- Gast
Oke, dankjewel voor de tips :-)!
Tiana- Ratel
Zusje, wat lief!
Exvrouw van brandweerman liep net met een paar vriendinnen voorbij en zwaaide naar me. Ik voelde me gewoon bijna betrapt aangezien ik ook aan het hamlappen was met hem net daarvoor Slecht geweten.
Style ik doe t vaak in een stevige plastic tas..of twee. Vuilniszak, whatever. En tape.
Edit: WHAHAHAAHAHAHAHHAHAAHAH, ik bedoel whatsappen. Thanks Htc.
Exvrouw van brandweerman liep net met een paar vriendinnen voorbij en zwaaide naar me. Ik voelde me gewoon bijna betrapt aangezien ik ook aan het hamlappen was met hem net daarvoor Slecht geweten.
Style ik doe t vaak in een stevige plastic tas..of twee. Vuilniszak, whatever. En tape.
Laatst aangepast door Reva op wo 10 aug 2011 - 10:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Als mijn leidinggevende morgen weer zo'n bui heeft van er mag iemand eerder naar huis, dan werk ik morgen maar een halve dag. Want ik ben gaar. (Zegt degene die nu nog niet in haar nest ligt )
Gast- Gast
Hmm.. dat maak het verhaal een stuk minder spannend.Reva schreef:Zusje, wat lief!
Gast- Gast
Reva schreef:
Helaas, met hem hamlappen blijft erin!
Gast- Gast
Hahaha Reva, ik begreep het al niet.....
Tiana- Ratel
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: