Dagcafé
+17
Bimbam
VeryCherry
Tullow
Tiana
Champagne
Rush
Lotus
Suus
girli
Zwoesj
Chocolate Cookie
Joontjuh
Jordana
Lynn_
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
21 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Zo Bruce, je gaat idd goed met afvallen! Komt dat ook door het fietsen?
PM Wow! Dat ze pakjes al niet meer passen
Ging het goed in je eentje?
Style, weet je al wat je gaat doenk?!
Hier is een soort orkaan voorbij gekomen. Ik reed over een tapijtje van glas en er liggen ook duizenden bekertjes, kledingstukken en zelfs verkeersborden omver.. Leuk, vrouwenavond op de kermis
PM Wow! Dat ze pakjes al niet meer passen
Ging het goed in je eentje?
Style, weet je al wat je gaat doenk?!
Hier is een soort orkaan voorbij gekomen. Ik reed over een tapijtje van glas en er liggen ook duizenden bekertjes, kledingstukken en zelfs verkeersborden omver.. Leuk, vrouwenavond op de kermis
Gast- Gast
Nee, het valt best een beetje tegen, zeker omdat ze best veel huilen de laatste dagen, en alleen stil worden als ze lekker tegen je aan liggen. Maar ja, ze zijn samen...
Gast- Gast
Het fietsen zal er zeker aan bijdragen! Ik heb nu twee weken vakantie en fiets dus niet naar m'n werk. Ik hoop dat dat niet al te veel effect heeft. Maar goed, het is dan ook wel weer zo dat we nu de hele dag in huis in de weer zijn met klussen enzo terwijl ik normaal op m'n werk alleen maar stil zit achter de pc.
Klinkt heftig daar bij jou! Blij dat ik nog nooit tijdens vrouwenavond op de kermis ben geweest geloof ik...
PM vervelend dat het zo tegenvalt! Kan me voorstellen dat het wel vermoeiend is als ze de hele tijd huilen. Hopelijk is dat maar even en houdt dat binnenkort op.
Klinkt heftig daar bij jou! Blij dat ik nog nooit tijdens vrouwenavond op de kermis ben geweest geloof ik...
PM vervelend dat het zo tegenvalt! Kan me voorstellen dat het wel vermoeiend is als ze de hele tijd huilen. Hopelijk is dat maar even en houdt dat binnenkort op.
Gast- Gast
Good morning! Wat een heerlijk weertje is het toch weer, net als gisteren: regen, regen, regen en ook nog een beetje regen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Hier is het weer eigenlijk wel mooi..
@PM: Ik denk dat het niet meer dan logisch is dat je je zo voelt.. Het is gewoon ontzettend zwaar 2 van die kleintjes (ook al heb ik zelf totaal geen ervaring).
Ik denk dat je jezelf niet kwalijk moet nemen dat het even niet zo lekker gaat als dat je had voorgesteld. Je doet het allemaal hartstikke goed, en bent een geweldige moeder!
Ik denk dat S. en J. heel blij zijn met hoe jij en je man het allemaal doen.
Ik heb er echt respect voor hoe je het allemaal doet.
@PM: Ik denk dat het niet meer dan logisch is dat je je zo voelt.. Het is gewoon ontzettend zwaar 2 van die kleintjes (ook al heb ik zelf totaal geen ervaring).
Ik denk dat je jezelf niet kwalijk moet nemen dat het even niet zo lekker gaat als dat je had voorgesteld. Je doet het allemaal hartstikke goed, en bent een geweldige moeder!
Ik denk dat S. en J. heel blij zijn met hoe jij en je man het allemaal doen.
Ik heb er echt respect voor hoe je het allemaal doet.
Gast- Gast
Heey PM, mag ik een foto zien van je hummeltjes
Goeiemorgen iedereen trouwens
Goeiemorgen iedereen trouwens
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Whahaha, ik heb ze nog helemaal niet gezien, ben niet zoveel online geweest na mijn vakantie
Ik ben nog zo moe.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Het duurde een tijd voordat ik in slaap viel. Nou lag ik ook wel erg vroeg in bed trouwens. Maar ik heb op zich best een goede nacht gehad. Ik denk dat het toch meer met het eten te maken heeft op dit moment.
Oja, en goedemorgen allemaal!
Oja, en goedemorgen allemaal!
Lotus- Ratel
Ik heb kaneel op mijn aftes gesmeerd, en volgens mij helpt het! Had ergens gelezen dat het een goede tip zou zijn..
Gast- Gast
Hmmm, nog 3,5 week vakantie en ik ben nu al inspiratieloos...
Dat is fijn, Storm!
Lotus- Ratel
Ik heb ook laatst 2 aftes gehad ! Man wat doet dat pijn zeg. Bij mij kwamen ze toen ik last van vitaminegebrek.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Hmmm, nog 3,5 week vakantie en ik ben nu al inspiratieloos...
Ik heb er al 10,5 inspiratieloze weken op zitten.. nog 1,5 week te gaan..
Gast- Gast
Lotus, wat eet je op een dag ongeveer? Als je dat niet kwijt wil, ook meer dan prima uiteraard. Ik probeer namelijk wel sowieso wat dingetjes te eten en erin te houden waar ik energie van krijg (gekookt ei, rauwe paprika, soms wat magere kwark (geen yoghurt) of anders een glas cola, haha.
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: