Dagcafé
+17
Bimbam
VeryCherry
Tullow
Tiana
Champagne
Rush
Lotus
Suus
girli
Zwoesj
Chocolate Cookie
Joontjuh
Jordana
Lynn_
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
21 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Vaag dan ja dat het nog op de potjes staat.
Pff heb mij echt te vol gegeten Dat wordt uitbuiken...
Pff heb mij echt te vol gegeten Dat wordt uitbuiken...
Gast- Gast
Ik heb altijd gelijk.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
O wat ben ik dom, ik had dit ook gewoon kunnen weten .
Ik werk in een instellingskeuken en daar wordt de spinazie gekookt, dan afgekoeld tot minder dan 4 graden en een dag later weer opgewarmd dmv een speciaal systeem. Lekker slim van me...
Ik werk in een instellingskeuken en daar wordt de spinazie gekookt, dan afgekoeld tot minder dan 4 graden en een dag later weer opgewarmd dmv een speciaal systeem. Lekker slim van me...
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
hmm oke, nouwja ik neem toch het zekere voor het onzekere en warm het geen tweede keer op. Strakjes bij de bloemencorso eten ben benieuwd of er genoeg is
Gast- Gast
Hallo!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Heej Burn!
Ik ga koken.
Ik ga koken.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Storm schreef:Stuiterbal, echt enorm bedankt voor je lieve kaartje! Ik heb staan huilen bij de brievenbus, zo lief
Ach gekkie niet huilen !! Ik wil gewoon dat je weet dat ik er voor je ben Je bent een enorme lieve vriendin en die houd ik graag in ere !!!
Gast- Gast
Frietenpan staat aan !!!
Mijn prins is weer naar zijn papa toe ! En mijn geluk dat ik hem dit weekend weer krijg
Mijn prins is weer naar zijn papa toe ! En mijn geluk dat ik hem dit weekend weer krijg
Gast- Gast
Storm schreef:Wat ga je dan eten vanavond?Reva schreef:Ik heb alleen maar kale sla in huis
Sla
Gast- Gast
Lily schreef:hmm oke, nouwja ik neem toch het zekere voor het onzekere en warm het geen tweede keer op. Strakjes bij de bloemencorso eten ben benieuwd of er genoeg is
Gaat het goed met de voorbereidingen van de corso? Genoeg kranten ?
Ik ben zo benieuwd naar resultaat. Wanneer was t ook weer?? Wil misschien wel kijken.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Frietenpan staat aan !!!
Nu nog de seks!
Gast- Gast
Reva schreef:Stuiterbal schreef:Frietenpan staat aan !!!
Nu nog de seks!
Ja precies maar waar ik die persoon vandaan ga toveren...
Gast- Gast
Welke zender was dat programma met die loverboys?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Welke zender was dat programma met die loverboys?
Ned 3 geloof ik.
Gast- Gast
Blugh! Zo weer blauw bekken bij de zwem4daagse!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Theedoosje schreef:Lily schreef:hmm oke, nouwja ik neem toch het zekere voor het onzekere en warm het geen tweede keer op. Strakjes bij de bloemencorso eten ben benieuwd of er genoeg is
Ik ben zo benieuwd naar resultaat. Wanneer was t ook weer?? Wil misschien wel kijken.
Ja het gaat wel goed maar er moet ook nog ontzettend veel gedaan worden. Het is de tweede zondag van september. Misschien vind je het dan ook wel leuk om te helpen prikken in het prikweekend, vind ik persoonlijk ongeveer het leukste.
Gast- Gast
Nederland 3. Het staat op uitzendinggemist. Thema-avond loverboys. Een uitzending van ergens in maart, geloof ik.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lily schreef:Theedoosje schreef:Lily schreef:hmm oke, nouwja ik neem toch het zekere voor het onzekere en warm het geen tweede keer op. Strakjes bij de bloemencorso eten ben benieuwd of er genoeg is
Ja het gaat wel goed maar er moet ook nog ontzettend veel gedaan worden. Het is de tweede zondag van september. Misschien vind je het dan ook wel leuk om te helpen prikken in het prikweekend, vind ik persoonlijk ongeveer het leukste.
Mag dat zo maar dat ik er aan mee doe? Ja gezellig lijkt mij dat. Wanneer is het prikweekend? Ook dat weekend?
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: