Dagcafé
+17
Bimbam
VeryCherry
Tullow
Tiana
Champagne
Rush
Lotus
Suus
girli
Zwoesj
Chocolate Cookie
Joontjuh
Jordana
Lynn_
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
21 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Sjaantje schreef:Ik heb genoten, genoten,
Ik heb genoten van jou liefde,
Genoten van jouw vriendschap en van jou...
- Guus Meeuwis -
Vandaag is het zes jaar geleden dat mams begraven is...
Mag ik jullie een leuke anekdote vertellen van wat er die dag gebeurde? Ik moest er net ineens weer met een glimlach aan terugdenken...
tuurlijk, vertel maar
Iemand ook wel eens electro acupunctuur gehad? Vind het best wel spannend!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Sjaantje schreef:Ik heb genoten, genoten,
Ik heb genoten van jou liefde,
Genoten van jouw vriendschap en van jou...
- Guus Meeuwis -
Vandaag is het zes jaar geleden dat mams begraven is...
Mag ik jullie een leuke anekdote vertellen van wat er die dag gebeurde? Ik moest er net ineens weer met een glimlach aan terugdenken...
Reva Guus!
Vertel!
Gast- Gast
Da's pech... verhaaltje weg!
Laatst aangepast door Sjaantje op wo 10 aug 2011 - 8:17; in totaal 2 keer bewerkt
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Avond!
Sjaan, wat een mooi verhaal
Sjaan, wat een mooi verhaal
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Wat een actie hahaha, dan weet je inderdaad ff niet hoe je moet reageren.
Ik heb mijn brief voor mijn Oma op de kist gelegd. Deze had ik ook voorgelezen tijdens de uitvaart (crematie).
Bij mijn Opa heb ik niet gesproken, dus had ook niks om mee te geven zeg maar, maar in de brief kwam ook mijn Opa voor. (Opa is eerder overleden).
Ik heb mijn brief voor mijn Oma op de kist gelegd. Deze had ik ook voorgelezen tijdens de uitvaart (crematie).
Bij mijn Opa heb ik niet gesproken, dus had ook niks om mee te geven zeg maar, maar in de brief kwam ook mijn Opa voor. (Opa is eerder overleden).
Wat een geweldig leuke herinnering Sjaan.
Met zo'n dag gewoon mooi om aan terug te denken.
Met zo'n dag gewoon mooi om aan terug te denken.
Ja zo maf, ik heb echt héél lang niet aan dat blikje gedacht en nu ineens tijdens de afwas floepte ie weer in m'n gedachtes
Whaha Sjaan, ik moest lachen met tranen in mn ogen. Ik moet ook altijd lachen als ik eraan denk dat toen mijn opa was overleden iedereen bij terugkomst uit het ziekenhuis honger had en 1 iemand voorzichtig begon te opperen dat er wel even broodjes kaas ofzo gehaald kon worden en een half uur later iedereen aan de kroketten etc zat
Gast- Gast
Stiekem vraagt dat morgen ook om een lekkere boterham met Smac.
Hmm... dankzij jou ga ik dit morgen denk ik eten, dat is lang geleden...
Hmm... dankzij jou ga ik dit morgen denk ik eten, dat is lang geleden...
Terwijl je op 14 april schreef:Sjaantje schreef:Ja zo maf, ik heb echt héél lang niet aan dat blikje gedacht en nu ineens tijdens de afwas floepte ie weer in m'n gedachtes
Sjaantje schreef:Oeh lekker! Een witte boterham met plakjes Smac met mayonaise!!
Of inderdaad in blokjes meegebakken met de macaroni. Mjammie!!
Gast- Gast
Maar vaak is het ná een begrafenis / crematie ook altijd best gezellig! De spanning is dan weggevallen en bij de koffietafel is het dan gewoon leuk om iedereen weer eens te zien
Wij hebben die avond spare-ribs met friet besteld en met een heel stel bij ons thuis gegeten, was ook heel gezellig.
Wel maf: toen we net thuis waren na de koffietafel belde een man van KPN naar het thuisnummer van mijn ouders op, maar ik nam de telefoon aan en hij vroeg heel netjes: 'komt het u gelegen dat ik u even stoor?' Dus ik zei: 'Sorry meneer, kunt u alstublieft een andere keer terugbellen? Wij komen net terug van de begrafenis van de vrouw des huizes en ons hoofd staat er even niet naar.'
Die man wist niet waar ie het had, stamelde iets over 'Maar natuurlijk, ik wens u nog een prettige dag... eehh....' TUUT TUUT TUUT
OMG de herinneringendoos gaat open...
Wij hebben die avond spare-ribs met friet besteld en met een heel stel bij ons thuis gegeten, was ook heel gezellig.
Wel maf: toen we net thuis waren na de koffietafel belde een man van KPN naar het thuisnummer van mijn ouders op, maar ik nam de telefoon aan en hij vroeg heel netjes: 'komt het u gelegen dat ik u even stoor?' Dus ik zei: 'Sorry meneer, kunt u alstublieft een andere keer terugbellen? Wij komen net terug van de begrafenis van de vrouw des huizes en ons hoofd staat er even niet naar.'
Die man wist niet waar ie het had, stamelde iets over 'Maar natuurlijk, ik wens u nog een prettige dag... eehh....' TUUT TUUT TUUT
OMG de herinneringendoos gaat open...
Smikkell schreef:Terwijl je op 14 april schreef:Sjaantje schreef:Ja zo maf, ik heb echt héél lang niet aan dat blikje gedacht en nu ineens tijdens de afwas floepte ie weer in m'n gedachtesSjaantje schreef:Oeh lekker! Een witte boterham met plakjes Smac met mayonaise!!
Whahaha Smikkie! Hou je een dagboekje bij over mij??? Check het woord dat ik dikgedrukt heb, dáár staat de clou
Smikkell schreef:Terwijl je op 14 april schreef:Sjaantje schreef:Ja zo maf, ik heb echt héél lang niet aan dat blikje gedacht en nu ineens tijdens de afwas floepte ie weer in m'n gedachtesSjaantje schreef:Oeh lekker! Een witte boterham met plakjes Smac met mayonaise!!
Maar dat zegt toch niet dat toen ook die herinnering boven kwam?
Edit: ho, ik ben spuit 11
Gast- Gast
Gast- Gast
Smikkie, je bent een schatje
Ik herinnerde me een topic over broodjes met mayo en smac door jouw verhaal. Ik vond het toen een vreemd topic en een nog vreemdere combinatie. En toen ik dat voor je zocht, zag ik dat je daar al had gereageerd.Sjaantje schreef:Smikkell schreef:Terwijl je op 14 april schreef:Sjaantje schreef:Ja zo maf, ik heb echt héél lang niet aan dat blikje gedacht en nu ineens tijdens de afwas floepte ie weer in m'n gedachtesSjaantje schreef:Oeh lekker! Een witte boterham met plakjes Smac met mayonaise!!
Whahaha Smikkie! Hou je een dagboekje bij over mij??? Check het woord dat ik dikgedrukt heb, dáár staat de clou
Maar je dacht er tijdens die post/dat topic niet aan dus.
Gast- Gast
Krijg een beetje tranen in mijn ogen, vind het nog steeds erg dat mijn Opa en Oma er niet meer zijn. Binnen nu en 3 jaar gok ik ff .. zijn ze allebei overleden. Mijn Oma heeft zich laten inslapen. Van het uitstrooien van de as heb ik ook herinneringen, dat staat me echt goed bij nog, vorig jaar geweest.
Goed bezig! Maar nee, toen dacht ik gewoon aan een witte boterham met Smac met mayo. Hmmm... ik krijg ineens trek!Smikkell schreef:Ik herinnerde me een topic over broodjes met mayo en smac door jouw verhaal. Ik vond het toen een vreemd topic en een nog vreemdere combinatie. En toen ik dat voor je zocht, zag ik dat je daar al had gereageerd.
Joontjuh, het was hartstikke leuk! We shopped 'till we dropped hahaha! CentrO is zó groot dat je je daar wel een hele dag kan vermaken! We waren er om 13u, eerst wat gegeten, toen geshopt tot 1930, nog even gegeten en toen weer naar huis. Heb zelf maar twee shirtjes gekocht maar het was een superleuke dag! 's Morgens eerst bij mam geweest het het verdriet 'toegelaten' en de rest van de dag eigenlijk niet meer aan de verdrietige herinneringen gedacht.
Lief dat je er naar vraagt!
ExpressoB, het is ook heel erg als je binnen zo'n korte tijd je opa en oma moet missen! Had je een goede band met ze?
ExpressoB schreef:Krijg een beetje tranen in mijn ogen, vind het nog steeds erg dat mijn Opa en Oma er niet meer zijn. Binnen nu en 3 jaar gok ik ff .. zijn ze allebei overleden. Mijn Oma heeft zich laten inslapen. Van het uitstrooien van de as heb ik ook herinneringen, dat staat me echt goed bij nog, vorig jaar geweest.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Goed bezig! Maar nee, toen dacht ik gewoon aan een witte boterham met Smac met mayo. Hmmm... ik krijg ineens trek!Smikkell schreef:Ik herinnerde me een topic over broodjes met mayo en smac door jouw verhaal. Ik vond het toen een vreemd topic en een nog vreemdere combinatie. En toen ik dat voor je zocht, zag ik dat je daar al had gereageerd.
Joontjuh, het was hartstikke leuk! We shopped 'till we dropped hahaha! CentrO is zó groot dat je je daar wel een hele dag kan vermaken! We waren er om 13u, eerst wat gegeten, toen geshopt tot 1930, nog even gegeten en toen weer naar huis. Heb zelf maar twee shirtjes gekocht maar het was een superleuke dag! 's Morgens eerst bij mam geweest het het verdriet 'toegelaten' en de rest van de dag eigenlijk niet meer aan de verdrietige herinneringen gedacht.
Lief dat je er naar vraagt!
Graag gedaan, fijn dat je een leuke dag hebt gehad.
CentreO is inderdaad groot. Wij gaan misschien nog een dagje naar Kleef, vind ik zelf leuker als CentreO in de zomer. Vind dat het bij CentreO zo snel benauwd is binnen. Dus dat zal met de herfst of kerst wel weer gebeuren.
Ennuh die 2 shirtjes zijn je van harte gegund!
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: