Dagcafé
+17
Bimbam
VeryCherry
Tullow
Tiana
Champagne
Rush
Lotus
Suus
girli
Zwoesj
Chocolate Cookie
Joontjuh
Jordana
Lynn_
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
21 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Tijd voor sexier ondergoed dan omakwaliteit?Maura schreef:Reva schreef:Ik zie opeens nog een voordeel van geen ondergoed dragen
Hahaha! Ik geloof van harte dat mijn omaondergoed iets beter in de markt ligt, dan mijn naakte reet met putjes.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Over dat meezingen zou ik maar uitkijken
Afgelopen weekend stond iemand in haar keuken mee te zingen met You're the one that I want zonder dat ze de tekst kende of de noten. VALS niet normaal hahahaha
WHAHAHAHHA!!
En hier hoor je echt álles. Ik hoor buren ook niezen, plassen etc
Boeiend.
Gast- Gast
girli schreef:Tijd voor sexier ondergoed dan omakwaliteit?Maura schreef:Reva schreef:Ik zie opeens nog een voordeel van geen ondergoed dragen
Hahaha! Ik geloof van harte dat mijn omaondergoed iets beter in de markt ligt, dan mijn naakte reet met putjes.
Of tijd om geen putjes meer te hebbne? Of tijd voor een betere pyjamabroek? etc? Ik vind het zelf wel lollig moet ik zeggen. Half naakt gewoon de galerij doorgelopen.
Gast- Gast
Wat zou er niet kunnen volgens jou?
girli- Ratel
Beter ondergoed is altijd goed Bovendien is het nogal lastig om geen putjes te hebben denk ik.Maura schreef:girli schreef:Tijd voor sexier ondergoed dan omakwaliteit?Maura schreef:Reva schreef:Ik zie opeens nog een voordeel van geen ondergoed dragen
Of tijd om geen putjes meer te hebbne? Of tijd voor een betere pyjamabroek? etc? Ik vind het zelf wel lollig moet ik zeggen. Half naakt gewoon de galerij doorgelopen.
girli- Ratel
girli schreef:Beter ondergoed is altijd goed Bovendien is het nogal lastig om geen putjes te hebben denk ik.Maura schreef:girli schreef:Tijd voor sexier ondergoed dan omakwaliteit?Maura schreef:Reva schreef:Ik zie opeens nog een voordeel van geen ondergoed dragen
Toch jammer
Gast- Gast
girli schreef:Wat zou er niet kunnen volgens jou?
Dat ik te popiejopie doe over mijn functie. Want ik ben maar een agent en ja, ik heb er een functie naast, maar dat kan nogal ergenis opwekken hier op het forum. Er is alleen geen woord gelogen.
Gast- Gast
Als je niet tevreden bent, pas het dan aan.
Hier spreek ik namens mezelf, ik weet niet wat een agent is, dus ik weet ook niet hoe hoog of laag dat is.
Trouwens, ik heb liever een 'lage' agent die zn werk goed doet, dan een directeur die uit zn neus zit te vreten voor een paar ton per jaar.
Hier spreek ik namens mezelf, ik weet niet wat een agent is, dus ik weet ook niet hoe hoog of laag dat is.
Trouwens, ik heb liever een 'lage' agent die zn werk goed doet, dan een directeur die uit zn neus zit te vreten voor een paar ton per jaar.
girli- Ratel
Haha, ik heb het net toch even aangepast. Een agent is volgens begrippen een callcentermedewerker. Bij ons is dit niet het geval. Maar goed, van de status en discussie kom ik toch nooit af. Dus ik heb er nu voor gekozen om het dat maar bij te laten. Ik ben agent. En verder vind ik het enkel interessant wat ze maandelijks op mijn rekening storten.
Gast- Gast
Kort maar krachtig!
Het valt me wel op dat je jezelf naar beneden haalde in die post. 'maar' agent, 'slechts' MBO. Dat is nergens voor nodig.
Het valt me wel op dat je jezelf naar beneden haalde in die post. 'maar' agent, 'slechts' MBO. Dat is nergens voor nodig.
girli- Ratel
Reva schreef:Maar ga je een topic openen over dat wat je net hier schreef?
Ik? Waarover? Hoezo? Ehmz?
Gast- Gast
girli schreef:Kort maar krachtig!
Voor mijn gevoel ben ik 'maar' een agent' en heb ik 'slechts' MBO behaald.
Gast- Gast
Maura schreef:Reva schreef:Maar ga je een topic openen over dat wat je net hier schreef?
ooooooooooooooooooooooooooooooooh.
Ik dacht dat je een topic ging openen over dat stukje wat je hier had geplaatst over je werkinstructies. Ik dacht al
Gast- Gast
Dat je dat bereikt hebt is toch juist goed? Als je zelf tevreden bent, is dat het belangrijkste.
girli- Ratel
Reva schreef:Maura schreef:Reva schreef:Maar ga je een topic openen over dat wat je net hier schreef?
ooooooooooooooooooooooooooooooooh.
Ik dacht dat je een topic ging openen over dat stukje wat je hier had geplaatst over je werkinstructies. Ik dacht al
Hahahaha! Nou laten we dat maar niet doen. Het interesseert mij weinig en een ander nog minder waarschijnlijk.
Gast- Gast
Reva schreef:Maar over je ticker he, héb je uberhaupt een fiets
Jaaaaahhhhhh! Vanavond nog mee naar de C1000 geweest omdat ik mais was vergeten voor mijn gerecht.
Gast- Gast
girli schreef:Dat je dat bereikt hebt is toch juist goed? Als je zelf tevreden bent, is dat het belangrijkste.
Ik vind mijn werk erg leuk, maar kan er niet zo vol met passie over spreken als mijn collega's. Ik had graag rechten gestudeerd. En dan had ik wellicht nog steeds voor dezelfde werkgever willen werken, maar dan echt op onze afdeling rechten. Maar dat kan nog steeds, volgens mijzelf moet ik mijn P halen voor mijn 30e. Ik heb nog 12 maanden.
Gast- Gast
In September start het nieuwe schooljaar
girli- Ratel
girli schreef:In September start het nieuwe schooljaar
Ik wil ook nog graag een nieuwe bank etc. Ik weet dat ik niet mag klagen zolang ik nog alle kansen heb om mijn leven een andere wending te geven. Maaarrr, dat kost veel geld. Ik ben gewoon in klaagmodus de afgelopen dagen, ik moet er gewoon voor gaan, anders weet ik nooit of het uberhaupt iets voor me is.
Gast- Gast
Ik ga slapen, straks moet het hele huis gepoetst worden!
girli- Ratel
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: