Dagcafé
+17
Bimbam
VeryCherry
Tullow
Tiana
Champagne
Rush
Lotus
Suus
girli
Zwoesj
Chocolate Cookie
Joontjuh
Jordana
Lynn_
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
21 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Mijn tv staat uit en heb geen zin meer om op te staan
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Die keer dat ik het zag, was er een meid met minstens 10 cm roze nagels. Een dosis nepwimpers om u tegen te zeggen. Roze lippenstift. Tieten die bijna uit het pakje vielen en een kont die zijn ondergang allang gevonden had. En blond haar, te lelijk. En toen ze haar hadden voorzien van heel weinig was het een mooie meid, niet normaal. Zo schattig. Maar volgens mij is zo'n manier van kleden/opmaken gewoon iets om je onzekerheid mee te verbloemen.
Gast- Gast
Suus schreef:Mijn tv staat uit en heb geen zin meer om op te staan
Er bestaan al sinds een jaar om 15 afstandsbedieningen hoor.
Gast- Gast
Dan moet 'ie wel al op standby staanMaura schreef:Suus schreef:Mijn tv staat uit en heb geen zin meer om op te staan
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Dan moet 'ie wel al op standby staanMaura schreef:Suus schreef:Mijn tv staat uit en heb geen zin meer om op te staan
Dat staat mijn hypermoderne televisie altijd. Uit kan ie niet. Een aanrader dus!
Gast- Gast
Maura, serieus? Ik haal, hoe aangeschoten ook, áltijd mijn make-up er af. Ook al is het met de Franse slag
Gast- Gast
Haha, heb een oud bakbeest staan En op het moment geen geld voor een hypermoderne, of eigenlijk geef ik mijn geld gewoon liever uit aan andere dingen, omdat deze tv het ook nog prima doet en ik er toch veel te weinig naar kijkMaura schreef:Suus schreef:Dan moet 'ie wel al op standby staanMaura schreef:Suus schreef:Mijn tv staat uit en heb geen zin meer om op te staan
Dat staat mijn hypermoderne televisie altijd. Uit kan ie niet. Een aanrader dus!
Suus- Lady Post-a-lot
Youandi schreef:Maura, serieus? Ik haal, hoe aangeschoten ook, áltijd mijn make-up er af. Ook al is het met de Franse slag
Nog nooit gedaan. Daar ben ik echt te lui voor.
De volgende dag stap ik met make-up half op mijn wangen de douche in en daarna smeer ik de resten uit met dagcreme. En ze schatten me nog op 23 jaar.
Suus; Het was enkel een tip voor je luiheid. Niet voor je portomonnee.
Gast- Gast
Ach, ik vermaak me zo ook wel
Suus- Lady Post-a-lot
Kreeg vanmiddag een email:"Maura, denk je dat je voor donderdag jouw deel van de werkinstructies af hebt?" Dus ik vol goede moed teruggestuurd:"Lijkt me geen probleem. Ik moet alleen nog even hier en daar een tekst veranderen. Maar dan ben ik wel klaar". Kreeg ik terug:"Prima. Overleg je voor donderdag even met ***, dat je tijd gereserveerd krijgt voor het afmaken van". Bedenk ik me net dat het morgen woensdag is. En ik heb echt nog wel iets anders te doen dan die verdomde werkinstructies af te maken.
Gast- Gast
Ik ga naar bed toe, welterusten!
Suus- Lady Post-a-lot
Maura schreef:Youandi schreef:Maura, serieus? Ik haal, hoe aangeschoten ook, áltijd mijn make-up er af. Ook al is het met de Franse slag
Nog nooit gedaan. Daar ben ik echt te lui voor.
De volgende dag stap ik met make-up half op mijn wangen de douche in en daarna smeer ik de resten uit met dagcreme. En ze schatten me nog op 23 jaar.
Suus; Het was enkel een tip voor je luiheid. Niet voor je portomonnee.
Jij doet iets heeeel goed!
Gast- Gast
Youandi schreef:Jij doet iets heeeel goed!
Ik houd al 15 jaar vol dat het afhalen van make-up voor de nacht complete onzin is.
Gast- Gast
Dat is wel heel snel, Maura!
Welterusten Suus!
Waarom zet ik toch overal een uitroepteken achter?
Welterusten Suus!
Gast- Gast
Youandi schreef:Dat is wel heel snel, Maura!
Welterusten Suus!Waarom zet ik toch overal een uitroepteken achter?
Hahahaha, je wilt iets heel erg duidelijk maken?!
Ik vind het gewoon een klereklus en was er twee weken geleden al klaar mee (letterlijk en figuurlijk). Daarna verwijderden ze (per ongeluk, uhuh) ook nog ons materiaal en konden we opnieuw beginnen...Dus ik zit op het punt dat ik er gewoon geen zin meer in heb . Maar het moet af...
Gast- Gast
Reva schreef:Ik zeg proost met Licor 43!
*Proost*
Daar vond ik laatst nog een fles van, ergens achterin de keukenkastjes. Je raadt het al, leeg. Volgens mij is hij ooit meegenomen tijdens een verjaardag door iemand.
Gast- Gast
Goed! Ik kom er dus net achter dat ik gigantische gaten, ongeveer bij mijn kruis, in mijn pyjamabroek heb zitten. Daar ben ik net nog mee naar beneden geweest om Chorizo uit de vriezer te halen. Daar heb ik gisteren nog mee op het balkon gestaan! Wat ERG!
Gast- Gast
laaallaaaaalaalaaa Ik vind het echt heerlijk hoe ongestoord hard ik met mn muziek kan meezingen met die kermisherrie Niemand die me buiten hoort, hoop ik
Gast- Gast
Reva schreef:Maure, charming Lullige plekken?
Nou, ehmz.... Mijn hele kont ligt bloot. Als iemand me in mijn toer naar beneden had ontdekt, dan hadden ze kunnen zien dat ik een paarse Oma Onderbroek draag. Zo erg dus.... Hij is gewoon compleet gaar. En hij is nog maar 10 maanden oud. Dat kan toch niet. Misschien heeft de buurman gisteren wel gezien dat ik een boxer droeg. En wie weet hoelang dat al zo is,.misschien hebben meerdere mensen al heel veel kleuren ondergoed gezien van omakwaliteit. Ik moet toch wat vaker aan mijn kont voelen.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik zie opeens nog een voordeel van geen ondergoed dragen
Hahaha! Ik geloof van harte dat mijn omaondergoed iets beter in de markt ligt, dan mijn naakte reet met putjes.
Gast- Gast
Over dat meezingen zou ik maar uitkijken
Afgelopen weekend stond iemand in haar keuken mee te zingen met You're the one that I want zonder dat ze de tekst kende of de noten. VALS niet normaal hahahaha
Afgelopen weekend stond iemand in haar keuken mee te zingen met You're the one that I want zonder dat ze de tekst kende of de noten. VALS niet normaal hahahaha
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: