Dagcafé
+17
Bimbam
VeryCherry
Tullow
Tiana
Champagne
Rush
Lotus
Suus
girli
Zwoesj
Chocolate Cookie
Joontjuh
Jordana
Lynn_
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
21 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Stuiterbal schreef:poeh ik geloof van wel....... iets te fanatiek geweest in de speeltuin vanmorgen denk ik
Oh en Lily ik heb gestemd hoor !
whaha Stuit
Gast- Gast
Lily schreef:thanks meiden Zou ik hier een topic voor mogen openen, geloof het niet he?
Dat mag niet, staat gewoon in de regels in het moderator topic. En als je het heel zwart wit bekijkt mag het hier in het dagcafé ook niet, maar gelukkig zijn ze niet zo moeilijk hier. Heb gestemd voor je:)
Laatst aangepast door toetje_ op wo 10 aug 2011 - 3:09; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
ja bij mij staatie ook op 11. Ach ben je weer lekker bezig geweest stuiter was het leuk?
Gast- Gast
Ben even gaan zoeken, maar is dat die 11 de linksboven in de hoek staat? Er wordt idd niet meer geteld nee. Was me nog niet opgevallen, ik zag gewoon 'u heeft gestemd' Sorry dat ik je blij maakte met een dooie mus dan
Het zou kunnen zijn dat je de volgende dag wel weer écht kunt stemmen, dat was tenminste een tijdje terug bij een kennis van me die deed ook aan een of andere stemwedstrijd mee en zij vroeg ons om iedere dag even te stemmen. Dus morgen nog een x proberen!
Ik ga er één uit bed plukken en dan gaan we zo lekker pannenkoeken bakken!
Het zou kunnen zijn dat je de volgende dag wel weer écht kunt stemmen, dat was tenminste een tijdje terug bij een kennis van me die deed ook aan een of andere stemwedstrijd mee en zij vroeg ons om iedere dag even te stemmen. Dus morgen nog een x proberen!
Ik ga er één uit bed plukken en dan gaan we zo lekker pannenkoeken bakken!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Het was heel leuk. Ik was met mijn nicht en haar 2 peetkinderen. 1 van 11 de ander van 8 en die meiden hebben S op sleeptouw genomen. Ik moest gaan zitten !
Uiteindelijk kwam mijn zoon mij halen omdat hij van de grote en hoge glijbaan af wilde ! Daarna hebben we samen nog door de speeltuin gerend.
Als afsluiter heeft hij zichzelf helemaal nat gemaakt door met water te spetteren ! Staat mooi op film hahaha.
Kortom het was weer geslaagd !
Uiteindelijk kwam mijn zoon mij halen omdat hij van de grote en hoge glijbaan af wilde ! Daarna hebben we samen nog door de speeltuin gerend.
Als afsluiter heeft hij zichzelf helemaal nat gemaakt door met water te spetteren ! Staat mooi op film hahaha.
Kortom het was weer geslaagd !
Gast- Gast
wat leuk stuiter Fijn dat jullie zo genoten hebben
En ja ik geloof dat je elke dag kan stemmen
En ja ik geloof dat je elke dag kan stemmen
Gast- Gast
Dat mag inderdaad niet. Raar dat je het dan toch doet.toetje_ schreef:Lily schreef:thanks meiden Zou ik hier een topic voor mogen openen, geloof het niet he?
Dat mag niet, staat gewoon in de regels in het moderator topic. En als je het heel zwart wit bekijkt mag het hier in het dagcafé ook niet, maar gelukkig zijn ze niet zo moeilijk hier. Heb gestemd voor je:)
Gast- Gast
Kaas schreef:Dat mag inderdaad niet. Raar dat je het dan toch doet.toetje_ schreef:Lily schreef:thanks meiden Zou ik hier een topic voor mogen openen, geloof het niet he?
Kaas doe ff relax zeg jeetje
Gast- Gast
Jade schreef:Lily schreef:oeh nu ben ik benieuwd wie ...
Jada?
die ging ook door mijn hoofd
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Jade schreef:Lily schreef:oeh nu ben ik benieuwd wie ...
Jada?
alleen de aanmelddatum klopt niet helemaal dan..
Gast- Gast
Jade schreef:Theedoosje schreef:Jade schreef:Lily schreef:oeh nu ben ik benieuwd wie ...
Jada?
Ach 3 accounts kan toch best !
Gast- Gast
Jade schreef:Theedoosje schreef:Jade schreef:Lily schreef:oeh nu ben ik benieuwd wie ...
Jada?
Heb de nog niet bekeken, maar de antwoorden leken zo a la haar
Gast- Gast
misschien geblokkeerd n.a.v. alles wat ze hier uitgevreten heeft.Stuiterbal schreef:Jada haar account bestaat niet meer....
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
omdat ze een ban gehad heeft, maar dan is ze nog een heel stuk onvriendelijker geworden zeg, als ik de rest van haar posts lees ...
Gast- Gast
Ben ik weer ff...
Lily, wil je mij die link PM'en? Dan stem ik ook even.
Lily, wil je mij die link PM'en? Dan stem ik ook even.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Als ze een ban heeft, kan ze het volgens mij niet zijn. Als ze het IP-adres blokkeren heeft het geen zin anders. Dan kan ze steeds een nieuwe account aanmaken.Lily schreef:omdat ze een ban gehad heeft, maar dan is ze nog een heel stuk onvriendelijker geworden zeg, als ik de rest van haar posts lees ...
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: