gedicht boom
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
gedicht boom
Hey allemaal..
Ik voel me een beetje stom om hierover een (nieuw) topic te openen maar ooit heeft iemand ook in een topic gevraagd om een gedicht over een boom en toen was er door iemand een gedicht geplaatst (als plaatje) over 'liefde is als een boom'. Dat plaatje was later niet meer zichtbaar. Ik zou heel graag dit gedicht nog eens willen lezen, ik wil er namelijk iets mee doen voor iemands bruiloft.. Wie oh wie kan dat gedicht opnieuw plaatsen? Ik weet nog dat het ook iets van de tekst had: liefde verdubbeld geluk en halveert verdriet.. (zoiets maar dan mooier geschreven hihi)
Ik hoop dat iemand me kan helpen...
Ik voel me een beetje stom om hierover een (nieuw) topic te openen maar ooit heeft iemand ook in een topic gevraagd om een gedicht over een boom en toen was er door iemand een gedicht geplaatst (als plaatje) over 'liefde is als een boom'. Dat plaatje was later niet meer zichtbaar. Ik zou heel graag dit gedicht nog eens willen lezen, ik wil er namelijk iets mee doen voor iemands bruiloft.. Wie oh wie kan dat gedicht opnieuw plaatsen? Ik weet nog dat het ook iets van de tekst had: liefde verdubbeld geluk en halveert verdriet.. (zoiets maar dan mooier geschreven hihi)
Ik hoop dat iemand me kan helpen...
snoep- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 33
Registratiedatum : 30-05-11
Re: gedicht boom
Volgens mij was ik dat en had ik het plaatje geknipt en geplakt van een site(omdat ik de tekst niet kon kopieren). En heb hem denk ik van mijn photobucket afgehaald.
Edit: hier is die site, het gedicht heet liefde:
http://www.myhomeplanet.nl/Liefdesgedichten10.html
Edit: hier is die site, het gedicht heet liefde:
http://www.myhomeplanet.nl/Liefdesgedichten10.html
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Re: gedicht boom
Ja die bedoelde ik! Echt heel erg bedankt!
snoep- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 33
Registratiedatum : 30-05-11
Soortgelijke onderwerpen
» Gedicht 50e verjaardag.
» Enorm grote boom die zon en zicht hindert.
» Kerstballen en andere dingen voor in de boom
» wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?
» Gedicht huwelijksceremonie
» Enorm grote boom die zon en zicht hindert.
» Kerstballen en andere dingen voor in de boom
» wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?
» Gedicht huwelijksceremonie
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: