Gedicht huwelijksceremonie
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gedicht huwelijksceremonie
Hey meiden,
Ik ga binnenkort trouwen, maar nu ben ik op zoek naar een leuk / mooi gedicht als afsluiting van de huwelijksceremonie. Ik heb al gezocht op internet, maar het is net niet wat ik zoek.
Hebben jullie misschien leuke ideeen of voorbeelden?
Ik ga binnenkort trouwen, maar nu ben ik op zoek naar een leuk / mooi gedicht als afsluiting van de huwelijksceremonie. Ik heb al gezocht op internet, maar het is net niet wat ik zoek.
Hebben jullie misschien leuke ideeen of voorbeelden?
catgirl85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Gedicht huwelijksceremonie
Kun je beschrijven wat voor soort gedicht je zoekt? Wat moet er in het gedicht terug komen?
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Dat vind ik nog best lastig moet ik bekennen, maar als ik de gedichten op internet lees is het gewoon net niet. Ik vind het mooi dat er wordt beschreven hoe 2 geliefden voor elkaar kiezen. Hoeft niet zozeer op ons persoonlijk te slaan. Dat je er altijd voor elkaar bent, en dat liefde bijvoorbeeld niet alleen geluk hoeft te zijn, maar ook bij elkaar zijn, zonder wat te zeggen elkaar begrijpen enz._Leah_ schreef:Kun je beschrijven wat voor soort gedicht je zoekt? Wat moet er in het gedicht terug komen?
catgirl85- Fluisteraar
Ik ga voor je nadenken. Maar ik kan niets beloven.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
catgirl85 schreef:Dat vind ik nog best lastig moet ik bekennen, maar als ik de gedichten op internet lees is het gewoon net niet. Ik vind het mooi dat er wordt beschreven hoe 2 geliefden voor elkaar kiezen. Hoeft niet zozeer op ons persoonlijk te slaan. Dat je er altijd voor elkaar bent, en dat liefde bijvoorbeeld niet alleen geluk hoeft te zijn, maar ook bij elkaar zijn, zonder wat te zeggen elkaar begrijpen enz._Leah_ schreef:Kun je beschrijven wat voor soort gedicht je zoekt? Wat moet er in het gedicht terug komen?
Hier ben ik inderdaad ook naar op zoek, valt behoorlijk tegen om echt een gedicht te vinden waarvan je zegt 'dat is 'm'
Gast- Gast
Ja he, is erg lastig. Dan staat er weer net iets in wat totaal niet past. En zelf ben ik niet goed in zo iets bedenken.
Is het voor jezelf of ga je het voordragen voor iemand anders?
Wij laten het voordragen door de ambtenaar als afsluiting.
Is het voor jezelf of ga je het voordragen voor iemand anders?
Wij laten het voordragen door de ambtenaar als afsluiting.
catgirl85- Fluisteraar
Zoals we er nu over denken wil ik het iemand voor laten lezen in de kerk ofzo, maar inderdaad dan moet het wel echt iets zijn wat bij ons past en dat is op internet niet vaak het geval.
Gast- Gast
Heey!
heb ook al zitten denken en googlen, maar vind sommige gedichten echt HILARISCH! Daar heb je nu natuurlijk niets aan!
Ehm, zat zelf nog te denken aan een mooi stukje uit een songtekst? Misschien hebben jullie wel een eigen liedje en kan je daar een coupletje uit voorlezen. Bijv. blof of de poema's hebben ,vind ik, erg mooie songteksten.
X Mizzie
heb ook al zitten denken en googlen, maar vind sommige gedichten echt HILARISCH! Daar heb je nu natuurlijk niets aan!
Ehm, zat zelf nog te denken aan een mooi stukje uit een songtekst? Misschien hebben jullie wel een eigen liedje en kan je daar een coupletje uit voorlezen. Bijv. blof of de poema's hebben ,vind ik, erg mooie songteksten.
X Mizzie
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
En het zelf schrijven? of ben je niet poetisch ingesteld?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Aan een songtekst heb ik inderdaad ook al aan gedacht..
Zelf schrijven is voor ons echt geen optie, dan komt er helemaal niets leuks uit!
Zelf schrijven is voor ons echt geen optie, dan komt er helemaal niets leuks uit!
Gast- Gast
Ja die optie om een songtekst te nemen werd ons ook al aangedragen, maar is ook nog erg lastig.
En ben zelf helemaal niet poetisch of rijmerig, dus dat is ook geen goed idee haha
En ben zelf helemaal niet poetisch of rijmerig, dus dat is ook geen goed idee haha
catgirl85- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Muziek huwelijksceremonie
» Gedicht 50e verjaardag.
» gedicht boom
» gedicht in trouwkaart
» Help mij aan een mooi gedicht!
» Gedicht 50e verjaardag.
» gedicht boom