Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?

+45
Atelier Madame
June
Lejow
Rush
Jezzie
Dolphinne
studiebol
kwebbeltje
Mizz_S
peach
SuzieQ
Kqip
mzcharlotte
Esperanza
PapillonRose
Dora
Ooh La La!
Arwyn
Caroow
Lady Starstruck
ThinkPink
Caramba
Aziraphale
rianne287
kwak
Tiana
ijsjemeisje
Jasmine
Hoochie
Katrien
GeKKiE
Parisienne
Puggle
Parel
mo-lola
Sam
Zwerver
Highway
Ella
Printje
Fortissimo
_Summer
Sarah1985
Shopaholic
duckie
49 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op? Empty wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?

Bericht  duckie za 29 dec 2012 - 10:01

wanneer doen jullie dat? ik zit er hier gewoon tegenaan te hikken om er mee aan de slag te gaan, maar ben er eigenlijk ook wel klaar mee... heb er nog helemaal geen zin in haha
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op? Empty Re: wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?

Bericht  Shopaholic za 29 dec 2012 - 10:03

duckie schreef:wanneer doen jullie dat? ik zit er hier gewoon tegenaan te hikken om er mee aan de slag te gaan, maar ben er eigenlijk ook wel klaar mee... heb er nog helemaal geen zin in haha

Ik wou er gisteren aan beginnen, dat werd hem niet. Vandaag is het ook niet gelukt omdat ik de hele dag op de bank heb gelegen dus nu wil ik er morgen met manlief aan beginnen. De raamversieringen en boompjes met lichtjes heb ik al weggehaald, alleen de kerstboom zelf nog dus morgen.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op? Empty Re: wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?

Bericht  Sarah1985 za 29 dec 2012 - 10:16

na oud en nieuw ruim ik het op. Mijn man vind 6 januari maar daar hou ik me niet aan. Denk zelf dat ik het 2 jan opruim
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op? Empty Re: wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?

Bericht  _Summer za 29 dec 2012 - 10:16

Ik ruim het volgende week op. Ik vind het gezellig met de kerstboom, overige versiering en lichtjes in huis, dus ik wil het zo lang mogelijk zo laten.
_Summer
_Summer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 105
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op? Empty Re: wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 10:18

Het boompje staat al niet meer in de huiskamer omdat de katten er niet vanaf konden blijven. Ik denk dat de rest, incl de kaarten aankomend weekend weer weg gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op? Empty Re: wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?

Bericht  Fortissimo za 29 dec 2012 - 10:20

Ik heb alwel wat kerstspul opgeruimd, maar de kerstboom staat nog wel. Die gaat het nieuwe jaar er uit.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op? Empty Re: wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?

Bericht  Printje za 29 dec 2012 - 10:26

As vrijdag, ben nu al blij als alles weer weg is. Had eigenlijk als plan om het de kraamhulp te laten doen Embarassed maar ja dadelijk beval ik laat en staat die boom er nog weken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op? Empty Re: wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 10:27

Liever nooit, want het staat zo leuk. En ik heb nog geen permanente opvulling voor mijn Kerstvaas gevonden. Om nu weer een jaar tegen een lege vaas aan te kijken... Dit omdat de enige inspiratie voor de vaas een Orchidee is... Moet echt nodig eens iets vasts vinden voor die vaas...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op? Empty Re: wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?

Bericht  Fortissimo za 29 dec 2012 - 10:29

Maura schreef:Liever nooit, want het staat zo leuk. En ik heb nog geen permanente opvulling voor mijn Kerstvaas gevonden. Om nu weer een jaar tegen een lege vaas aan te kijken... Dit omdat de enige inspiratie voor de vaas een Orchidee is... Moet echt nodig eens iets vasts vinden voor die vaas...

Dat heb ik ook. Wij hebben zo'n zinloos, kaal hoekje waar de boom staat en dat staat zo gezellig! Nu maar op zoek naar een grote plant, maar wordt toch niet zo leuk ben ik bang Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op? Empty Re: wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?

Bericht  Ella za 29 dec 2012 - 10:32

Ik heb hem al opgeruimd Embarassed ben veels te bang dat ik beval en dat ding er nog staat. Normaal ruim ik hem na oud en nieuw op
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op? Empty Re: wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?

Bericht  Highway za 29 dec 2012 - 10:49

Ik heb vandaag bijna alles opgeruimd, alleen het kerststuk staat er nog omdat de plantjes er nog mooi uitzien. Denk dat ik die nog een weekje laat staan.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op? Empty Re: wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?

Bericht  Zwerver za 29 dec 2012 - 10:50

Ik heb niet zo heel veel en inderdaad, het liefst laat ik het ook gewoon staan, lijkt zo gezellig.

Ik denk na het nieuwe jaar.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op? Empty Re: wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?

Bericht  Sam za 29 dec 2012 - 10:54

Morgen denk ik.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op? Empty Re: wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?

Bericht  mo-lola za 29 dec 2012 - 10:59

Ik ga de kerstboom en kerst spullen in het nieuwe jaar opruimen.
Dan kunnen de kinderen de kerstboom nog meenemen.
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op? Empty Re: wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?

Bericht  Parel za 29 dec 2012 - 11:21

Hier heb ik het gisteren al weggehaald, waar ik het normaal pas na 6/1 weghaalde, was er zo klaar mee!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op? Empty Re: wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?

Bericht  Puggle za 29 dec 2012 - 11:23

Ik ga het morgen weg halen. Heb het wel weer gehad.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op? Empty Re: wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?

Bericht  Parisienne za 29 dec 2012 - 11:32

Voorheen wilde ik het zo lang mogelijk laten staan, maar ben het nu een beetje zat. N.'s speelgoed en stoeltje kan dan weer op z'n plek en hebben we gewoon weer wat meer bewegingsruimte hier in huis. Lekker alles opruimen, inclusief nieuwjaarsschoonmaak. 7 januari komen ze bij ons CV aanleggen, dus dan wil ik alles helemaal opgeruimd hebben.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op? Empty Re: wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?

Bericht  GeKKiE za 29 dec 2012 - 20:04

Ik heb alles eergisteren al weggehaald!
En nu is alles weer lekker opgeruimd en netjes. Daar hou ik van!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op? Empty Re: wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?

Bericht  Katrien za 29 dec 2012 - 20:54

Ik heb gisteren alles opgeruimd, ik was er helemaal klaar mee. Andere jaren ruim ik meestal op oudjaarsdag alles op, maat dan heb ik er geen tijd voor dit jaar. Ik vind het heerlijk dat alles weer is opgeruimd.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op? Empty Re: wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?

Bericht  Hoochie za 29 dec 2012 - 22:14

Normaal ruim ik het de dag na kerst op dan ben ik het helemaal zat, maar nu staat het er nog. Misschien vanavond of anders 2 januari
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op? Empty Re: wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?

Bericht  Jasmine za 29 dec 2012 - 22:32

Meestal ruim ik de boel na oud en nieuw op.

Ben alleen de rommel nu zo zat, dat ik het misschien vanmiddag wel opruim.. Ben toch niet thuis met oud en nieuw.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op? Empty Re: wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 22:50

Ik had dit jaar geen boom gezet, dan kon ik dat ding 6x per dag van de grond rapen en daar had ik geen zin in.
Ik heb wel een guirlande gemaakt voor aan de kast en een tak versierd met lampjes, slingers en hangers voor het raam.
Het is dit jaar dus ook zo opgeruimd. Denk dat ik het nieuwjaarsdag op ruim.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op? Empty Re: wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?

Bericht  ijsjemeisje za 29 dec 2012 - 23:58

Ik ruim het pas na oud en nieuw op.
Voor mijn gevoel hoort er een kerstboom met oud en nieuw te staan.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op? Empty Re: wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?

Bericht  Tiana zo 30 dec 2012 - 0:00

Ik heb vanmorgen de kerstboom opgeruimd
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op? Empty Re: wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?

Bericht  kwak zo 30 dec 2012 - 0:08

ik heb het gister weg gehaald op 1 ster voor het raam na want die mocht ik nog niet weg halen van D. Wink.
hier is het kerst er uit, box er in Laughing
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op? Empty Re: wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum