Dagcafé
+16
Jeanette
VeryCherry
Joontjuh
Rush
Champagne
Lotus
girli
Qiara
Burn
Lavendel
Chocolate Cookie
Lejow
Sjaantje
Zwoesj
Suus
Jordana
20 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Vooral dat ik nu niet zoveel met je te doen heb omdat het je eigen schuld is. Niet klagen dusReva schreef:Smikkell schreef:Reva, er was vast een moment vandaag dat je minder nodig moest en je wel de gelegenheid had om 'even' te gaanReva schreef:Aaaargh, ik moet zeiken als een beer en 't s zó druk!
Probeer je te insinueren dat ik beter behoor na te denken over mijn toiletgebruikmogelijkheden?
Gast- Gast
Maar die waren niet in de aanbieding en niet zo goedkoop..Joontjuh schreef:Smikkell schreef:Ik zocht iets dat vooral goedkoop was en toen zag ik 2 pizza's voor de prijs van 1! 1,69 euro!Joontjuh schreef:Lekker Smikkell, wat voor pizza?
Uhh.. Salami en Mozzarella.
Beide niet mijn smaak, maar het is wel lekker goedkoop. Geef mij maar een lekkere hawai of een pizza Joc van de shoarma-tent. Die is echt te lekker.
Gast- Gast
Joontjuh schreef:Smikkell schreef:Ik zocht iets dat vooral goedkoop was en toen zag ik 2 pizza's voor de prijs van 1! 1,69 euro!Joontjuh schreef:Lekker Smikkell, wat voor pizza?
Uhh.. Salami en Mozzarella.
Beide niet mijn smaak, maar het is wel lekker goedkoop. Geef mij maar een lekkere hawai of een pizza Joc van de shoarma-tent. Die is echt te lekker.
AAAAAMSTEEEERDAAAAAAAM
Gast- Gast
Reva, af en toe heb jij maar rare gedachtes .
Maaruh, er gaat niks boven een zelfgemaakte pizza van mijn mama .
Ik moet morgen trouwens lopend naar m'n werk... Ik was vanmiddag klaar en er kwam een hoosbui naar beneden, dus mocht ik meerijden met mijn lieve collega
Maarja, m'n fiets staat dus nog daar... Achja, wat extra beweging kan geen kwaad.
Maarja, m'n fiets staat dus nog daar... Achja, wat extra beweging kan geen kwaad.
Gast- Gast
Wie gaat er nu hardlopen pff... dat zoek ik toch zo niet.
Laat mij maar lekker badmintonnen
Laat mij maar lekker badmintonnen
Joontjuh schreef:Wie gaat er nu hardlopen pff... dat zoek ik toch zo niet.
Waarom zou je dat zoeken? Gewoon de beentjes bewegen et voilá, daar is het al
Gast- Gast
Maple schreef:Joontjuh schreef:Wie gaat er nu hardlopen pff... dat zoek ik toch zo niet.
Nee, dat is teveel moeite, moet ik eerst mijn benen/voeten zoeken of ze wel meewillen .
Ik heb in de categorie sport een yoga app, een fiets app, butt workout app, sit up app, pedometer (voor de voetstapjes, niet voor mn werk)...maar ik heb geen hardloopapp.
Gast- Gast
Joontjuh schreef:Maple schreef:Joontjuh schreef:Wie gaat er nu hardlopen pff... dat zoek ik toch zo niet.
Nee, dat is teveel moeite, moet ik eerst mijn benen/voeten zoeken of ze wel meewillen .
Doet me denken aan mijn vroegere leraar wiskunde, bejaarde, kale vent met een enorme humor, en als je de les uit werd gestuurd dat riep hij altijd streng: "Pak je benen onder je armen en verdwijn!!"
Gast- Gast
Joontjuh schreef:Reva, af en toe heb jij maar rare gedachtes .
Don't hate me cause you aint me!
Gast- Gast
Reva schreef:Joontjuh schreef:Reva, af en toe heb jij maar rare gedachtes .
Don't hate me cause you aint me!
Wie zegt dat ik je haat? Dat maak jij ervan... Oppassen hoor, anders gaan we vechten om 15.30 uur bij het hek .
Maple schreef:Joontjuh schreef:Maple schreef:Joontjuh schreef:Wie gaat er nu hardlopen pff... dat zoek ik toch zo niet.
Doet me denken aan mijn vroegere leraar wiskunde, bejaarde, kale vent met een enorme humor, en als je de les uit werd gestuurd dat riep hij altijd streng: "Pak je benen onder je armen en verdwijn!!"
Die had zeker humor
Doen we! :oReva schreef:Smikkell schreef:Alweer
Zelfde tijd is best praktisch... Ik zeg 2 tegen 1?
Gast- Gast
Joontjuh schreef:Maple schreef:Joontjuh schreef:Maple schreef:Joontjuh schreef:Wie gaat er nu hardlopen pff... dat zoek ik toch zo niet.
Die had zeker humor
Haha, één van de weinige leraren die onze klas aankon
Nouja, dat valt eigenlijk ook best wel mee, maar dat was wel zo'n leraar voor wie iedereen respect had.
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Alweer
Altijd dezelfde tijd, anders was de school niet uit, duh...
Joontjuh schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Alweer
Mijn school was altijd om drie uur uit, maar jij moest zeker altijd langer (na)blijven?
Gast- Gast
Reva schreef:Joontjuh schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Alweer
Mijn school was altijd om drie uur uit, maar jij moest zeker altijd langer (na)blijven?
Nee, onze school was altijd om 15.30 uur uit...
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: