Dagcafé
+16
Jeanette
VeryCherry
Joontjuh
Rush
Champagne
Lotus
girli
Qiara
Burn
Lavendel
Chocolate Cookie
Lejow
Sjaantje
Zwoesj
Suus
Jordana
20 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
June schreef:Maar van één keer je tanden niet poetsen, krijg je toch niet direct een ontsteking ?
Ach, als ik maar lang genoeg wakker lig en pieker weet ik zo waar het door komt .
Dat zou je wel zeggen, maar het is eigenlijk daarna begonnen...
Ja, dat is ook zo, maar piekeren is niet leuk .
Hoi Girli!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Maura, dat is wel vreemd. Toch maar weer eens aangeven bij een volgende controle?
Gast- Gast
Gaat goed hoor! Zit lekker een puzzel te maken en cold case te kijken
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Megara schreef:Maura, dat is wel vreemd. Toch maar weer eens aangeven bij een volgende controle?
Is pas over een jaar.
Nee, zal het wel weer aangeven. Maar ik geloof niet dat er echt iets mis is, ik geloof meer dat het in mijn hoofd zit. Al vond ik het wel weer grappig dat ik een Smart aanzag voor een Volvo. Dan gaat er structureel iets mis.
Gast- Gast
Een Smart aanzien voor een Volvo hoeft natuurlijk ook niet per se aan je zicht te liggen.
Gast- Gast
Megara schreef:Een Smart aanzien voor een Volvo hoeft natuurlijk ook niet per se aan je zicht te liggen.
Hahahah, het zijn beiden lelijke wagens.
Gast- Gast
Nog iemand wakker?
girli- Ratel
haha, tijd om te gaan slapen dan?
girli- Ratel
Dat zou wel slim zijn aangezien ze me om half 10 op een verjaardag verwachten haha. En jij?
Gast- Gast
Ik heb vakantie en geen hol te doen.
Ook heb ik al 2,5 uur liggen slapen ofzo. Vriendje is ook nog wakker, dus ik heb geen zin om naar bed te gaan.
Ook heb ik al 2,5 uur liggen slapen ofzo. Vriendje is ook nog wakker, dus ik heb geen zin om naar bed te gaan.
girli- Ratel
hallo smikkell!
Waarom ben jij nog wakker?
Waarom ben jij nog wakker?
girli- Ratel
Ik heb een overleg met wat anderen van de cliëntenraad en verder staat er niets op de planning. En ik hoop snel te horen of ik nu een nieuwe huisgenoot heb gevonden. En jij?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Hoe ging het? Een goed gevoel bij iemand?
Ik ben aan het werk. 1.5 uur gehad, nog 9 te gaan. Helaas pindakaas. Ik wil gewoon mn laptop pakken, wat te drinken en op mn blote voeten bij het ijsselmeer in het gras zitten/liggen en schrijven. Zit er niet in! (Afgezien dat mm laptop het zonder accu niet meer doet, haha).
Ik ben aan het werk. 1.5 uur gehad, nog 9 te gaan. Helaas pindakaas. Ik wil gewoon mn laptop pakken, wat te drinken en op mn blote voeten bij het ijsselmeer in het gras zitten/liggen en schrijven. Zit er niet in! (Afgezien dat mm laptop het zonder accu niet meer doet, haha).
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: