Dagcafé
+16
Jeanette
VeryCherry
Joontjuh
Rush
Champagne
Lotus
girli
Qiara
Burn
Lavendel
Chocolate Cookie
Lejow
Sjaantje
Zwoesj
Suus
Jordana
20 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Dagcafé
Blij om te horen dat je werk ook beter gaat Zusje!!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Deze bedden zijn dat Maple... Die heb ik ook op het werk. En het is ooit een peuter gelukt om hem open te maken.
Gast- Gast
Hoe heeft hij die ooit open kunnen krijgen zeg.. !!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jordana schreef:Hoe heeft hij die ooit open kunnen krijgen zeg.. !!!
Kwestie van kijken hoe de juf dat doet en dan erachter komen dat wanneer je op het zwarte knopje drukt de hendel omhoog gaat. En aangezien mijn zoon enorm sterk in zijn armen is, is het een eitje om de klep naar boven te duwen...
Gast- Gast
Zat hij wel goed dicht dan? Maar blij dat het een onderbedje was, dan is het eigenlijk alleen maar komisch, haha. Een bovenbedje had wel gevaarlijk geweest, natuurlijk....
Ik probeer plaatjes van onze bedjes te vinden (we hebben twee soorten), maar dat lukt me niet zo snel.
Ik probeer plaatjes van onze bedjes te vinden (we hebben twee soorten), maar dat lukt me niet zo snel.
Gast- Gast
Ik sta er wel echt van te kijken hoor... Had eerder gedacht dat hij dat op 3 jarige leeftijd zou doen en niet nu al.
Maar hij maakt bij de verschooncomode ook alle kindersloten open... (en haalt dan de kastjes leeg )
Maar hij maakt bij de verschooncomode ook alle kindersloten open... (en haalt dan de kastjes leeg )
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Er zit ook nog zo'n slinger aan, dus met de ene hand draaien om m aan de gang te houden en dan met de andere hand forummen
Gast- Gast
Maple schreef:Zat hij wel goed dicht dan? Maar blij dat het een onderbedje was, dan is het eigenlijk alleen maar komisch, haha. Een bovenbedje had wel gevaarlijk geweest, natuurlijk....
Ik neem aan dat de leidsters kundig genoeg zijn om de bedjes goed te sluiten. Tenminste daar ga ik wel vanuit haha. En idd maar goed dat hij in een onderbedje lag.
Maar wat ik wel vreemd vind. Ze hebben hem zien slapen rond half 1 lag hij net erin. En toen ze terug kwamen om half 3 om de kids uit bed te halen liep hij dus al rond. En als reactie krijg je dan "Tja geen idee hoe lang hij dan al wakker was"
Erg raar aangezien het dezelfde stichting is als waar ik werk en wij op mijn werk om het kwartier de slaapkamers moeten checken.
Maar goed zal er maar geen issue van maken word nu al gezien als zeik moeder haha
Gast- Gast
Ja dat vond ik ook al raar aan je verhaal, wij moeten ook om de zoveel tijd even kijken. Voor hetzelfde geld ligt er een kleintje met z'n neus in het matras...
Maar vinden ze je een zeikmoeder? Ik heb geen zeikmoeders op m'n groep, hooguit bezorgde moeders
Maar vinden ze je een zeikmoeder? Ik heb geen zeikmoeders op m'n groep, hooguit bezorgde moeders
Gast- Gast
Goedenavond!
Net lekker gegeten en onze logeerhond is weer opgehaald...
Net lekker gegeten en onze logeerhond is weer opgehaald...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ja ze vinden me echt niet meer leuk ! Maar dat scheelt want 1 leidster bij S op de groep vinden S en ik ook niet leuk !
Gelukkig is ze er maar 1 dag in de week hahaha.
Maar goed ik ben gewoon idd bezorgd. Ik heb dat van de taal aangekaart dat ik me niet begrepen voelde en aan de kant gezet voelde. Daarna dat gezeur over zijn knuffel en speen die ik niet meer mocht geven. (kind zat net 1,5 week in zijn nieuwe groep)
Ik heb hem 1 keer naar het kdv gebracht toen hij zo aan het hoesten was maar verder gewoon actief. Tja helaas moest ik ook werken en mijn zoon had geen koorts. Nou je had die leidster moeten horen.....
"Ja mama hij was toch liever thuis gebleven hoor want je ziet dat hij niet lekker was dus ja het is niet zo goed gegaan vandaag...."
En bij het brengen pakte ze mijn zoon uit de armen en hij helemaal aan het huilen. Ik moest nog even zijn luiers uit de auto pakken. KOm ik terug word bij de deur de luiers uit mijn handen gepakt en wilde ook de deur weer dicht doen. Met mijn zoon onder haar armen (dus echt niet normaal vast houden en troosten terwijl hij over de rooie was) Ik zeg "Uhh hallo mag ik hem nog een kus geven aub ????"
Nee ze is mijn vriendin niet !
Gelukkig is ze er maar 1 dag in de week hahaha.
Maar goed ik ben gewoon idd bezorgd. Ik heb dat van de taal aangekaart dat ik me niet begrepen voelde en aan de kant gezet voelde. Daarna dat gezeur over zijn knuffel en speen die ik niet meer mocht geven. (kind zat net 1,5 week in zijn nieuwe groep)
Ik heb hem 1 keer naar het kdv gebracht toen hij zo aan het hoesten was maar verder gewoon actief. Tja helaas moest ik ook werken en mijn zoon had geen koorts. Nou je had die leidster moeten horen.....
"Ja mama hij was toch liever thuis gebleven hoor want je ziet dat hij niet lekker was dus ja het is niet zo goed gegaan vandaag...."
En bij het brengen pakte ze mijn zoon uit de armen en hij helemaal aan het huilen. Ik moest nog even zijn luiers uit de auto pakken. KOm ik terug word bij de deur de luiers uit mijn handen gepakt en wilde ook de deur weer dicht doen. Met mijn zoon onder haar armen (dus echt niet normaal vast houden en troosten terwijl hij over de rooie was) Ik zeg "Uhh hallo mag ik hem nog een kus geven aub ????"
Nee ze is mijn vriendin niet !
Gast- Gast
Uhh... oke? Wat raar? Maar is dat echt één leidster? Is de rest wel gewoon lief en aardig?
Gast- Gast
Ja het is er maar 1 dus die neem ik wel voor lief. De andere 2 zijn echt heel leuk, lief en heel aardig voor S. En zij is er maar 1 dag !Maple schreef:Uhh... oke? Wat raar? Maar is dat echt één leidster? Is de rest wel gewoon lief en aardig?
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Hoi Zwoesj !!!
Jeej ik word opgemerkt
Hoe is het?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Haha kon je niet achterblijven?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zo hehe... ik heb even afgewassen en gedweild en ondertussen heeft Lappie besloten zijn leven te beteren en hij doet het dus weer. Hele dag is het niet gelukt hem aan te krijgen maar nu gelukkig wel. I Lappie!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Goed bezig geweest, Sjaan Ik ga zo muffins bakken!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Reva schreef:Sjaantje schreef:Er zit ook nog zo'n slinger aan, dus met de ene hand draaien om m aan de gang te houden en dan met de andere hand forummen
Lekker! Zal ik mijn adres even laten weten?Suus schreef:Goed bezig geweest, Sjaan Ik ga zo muffins bakken!
Is er eigenlijk verschil tussen muffins en cupcakes, vroeg ik me laatst af? Iemand die dat weet? Hmm tis eigenlijk een vraag voor het cupcake-topic, bedenk ik me nu...
Volgens mij zijn muffins van die grote, met een toeter er op, met chocolade stukjes
En cupcakes van die platte versierde?
*heeft geen idee*
En cupcakes van die platte versierde?
*heeft geen idee*
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
google is your friend
Een simpel antwoord zou zijn dat je een muffin kunt eten als ontbijt en een cupcake als toetje.
Uiteraard zijn er verschillen tussen cupcakes en muffins, dit verschil zit hem niet alleen in de afwerking, cupcakes worden vaak versierd met fondant of glazuur. Terwijl een muffin blijft zoals hij is.
Het echte verschil zit in de textuur van het beslag: Bij het bereiden van muffins meng je alle natte ingrediënten en alle droge ingrediënten apart en dan voeg je de natte en droge ingrediënten samen door deze stevig, met bijvoorbeeld een pollepel door elkaar te roeren (in 8 tot 10 roer-bewegingen) .
Muffin beslag heeft hierdoor vaak nog klontjes en ziet er wat viezig uit.
Het beslag van cupcakes is meer gelijk aan een standaard cakebeslag en is glad van textuur.
Een simpel antwoord zou zijn dat je een muffin kunt eten als ontbijt en een cupcake als toetje.
Uiteraard zijn er verschillen tussen cupcakes en muffins, dit verschil zit hem niet alleen in de afwerking, cupcakes worden vaak versierd met fondant of glazuur. Terwijl een muffin blijft zoals hij is.
Het echte verschil zit in de textuur van het beslag: Bij het bereiden van muffins meng je alle natte ingrediënten en alle droge ingrediënten apart en dan voeg je de natte en droge ingrediënten samen door deze stevig, met bijvoorbeeld een pollepel door elkaar te roeren (in 8 tot 10 roer-bewegingen) .
Muffin beslag heeft hierdoor vaak nog klontjes en ziet er wat viezig uit.
Het beslag van cupcakes is meer gelijk aan een standaard cakebeslag en is glad van textuur.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Sjaantje schreef:Reva schreef:Sjaantje schreef:Er zit ook nog zo'n slinger aan, dus met de ene hand draaien om m aan de gang te houden en dan met de andere hand forummen
Jonguh!
Gast- Gast
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: