Dagcafé
+16
Jeanette
VeryCherry
Joontjuh
Rush
Champagne
Lotus
girli
Qiara
Burn
Lavendel
Chocolate Cookie
Lejow
Sjaantje
Zwoesj
Suus
Jordana
20 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Zo, ik ben er ook weer.
Meubels gekeken, en mooie dingen gezien, nu moeten we nog terug met de plattegrond, zodat we kunnen wat past en hoeveel het eventueel zal gaan kosten. Damn dat is een dure business die meubels. Ik wil geen "Ikea" huis, niks te nadelen van de Ikea, maar ik vind dat je dat dan snel ziet. Wij geven dan liever wat meer uit.
Verder hebben we wel in de aanbieding bij de Makro een Brabantia strijkplank en een Leifheit vloerwisser gekocht.
Meubels gekeken, en mooie dingen gezien, nu moeten we nog terug met de plattegrond, zodat we kunnen wat past en hoeveel het eventueel zal gaan kosten. Damn dat is een dure business die meubels. Ik wil geen "Ikea" huis, niks te nadelen van de Ikea, maar ik vind dat je dat dan snel ziet. Wij geven dan liever wat meer uit.
Verder hebben we wel in de aanbieding bij de Makro een Brabantia strijkplank en een Leifheit vloerwisser gekocht.
Wat is je smaak dan? Welke winkels?Joontjuh schreef:Zo, ik ben er ook weer.
Gast- Gast
Ik vind IKEA echt zoveel stijlen hebben tegenwoordig, dat je ook met IKEA spullen geen IKEAhuis hoeft te hebben. Sommige dingen zouden makkelijk bij andere meubelzaken kunnen staan.
Gast- Gast
Eens..Reva schreef:Ik vind IKEA echt zoveel stijlen hebben tegenwoordig, dat je ook met IKEA spullen geen IKEAhuis hoeft te hebben. Sommige dingen zouden makkelijk bij andere meubelzaken kunnen staan.
Daarnaast hou ik van combineren en niet van meubels allemaal uit een winkel en een serie.
Gast- Gast
Wij hebben nu bij Van Donzel in Uden wat mooie dingen gezien. We moeten alleen kijken wat gaat passen en wat er past bij onze eikenhoutenvloer die erin ligt. We moeten echt zelf nog goed bedenken hoe en wat we willen, want we hebben zoveel gezien.
Ik bedoelde een "Ikea"huis niet negatief, maar dat is niet wat wij willen. Ik zeg ook niet dat er niks van de Ikea in huis komt, want we hebben daar een mooie tafel met stoelen voor in de keuken gezien. Verder ook een kast voor bij in de studeerkamer, maar niet voor onze woonkamer.
Ik bedoelde een "Ikea"huis niet negatief, maar dat is niet wat wij willen. Ik zeg ook niet dat er niks van de Ikea in huis komt, want we hebben daar een mooie tafel met stoelen voor in de keuken gezien. Verder ook een kast voor bij in de studeerkamer, maar niet voor onze woonkamer.
Smikkell schreef:Kom maar door met sfeerplaatjes..
Kan nog niet, heb net op de site gekeken en wat wij gezien hebben staat er nog niet op, dus die komen hoop ik eind van de week.
Zoooo, ik ben ontwaakt uit een diepe slaap
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik vind het altijd wel lekker, vooral nu mijn man geen werk meer heeft heb ik maar weinig momenten thuis dat ik gewoon alleen ben
Gast- Gast
Reva schreef:Aaaargh, ik moet zeiken als een beer en 't s zó druk!
Waar ben je dan? Je kunt ook gewoon boven een gracht gaan hangen .
Joontjuh schreef:Reva schreef:Aaaargh, ik moet zeiken als een beer en 't s zó druk!
In mn velletje!
Gast- Gast
Reva, er was vast een moment vandaag dat je minder nodig moest en je wel de gelegenheid had om 'even' te gaanReva schreef:Aaaargh, ik moet zeiken als een beer en 't s zó druk!
Gast- Gast
Reva schreef:Joontjuh schreef:Reva schreef:Aaaargh, ik moet zeiken als een beer en 't s zó druk!
In mn velletje!
Ben je onderweg naar huis, nog op je werk of in de kroeg? Staat er een lange rij voor de wc?
Ik zocht iets dat vooral goedkoop was en toen zag ik 2 pizza's voor de prijs van 1! 1,69 euro!Joontjuh schreef:Lekker Smikkell, wat voor pizza?
Uhh.. Salami en Mozzarella.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva, er was vast een moment vandaag dat je minder nodig moest en je wel de gelegenheid had om 'even' te gaanReva schreef:Aaaargh, ik moet zeiken als een beer en 't s zó druk!
Probeer je te insinueren dat ik beter behoor na te denken over mijn toiletgebruikmogelijkheden?
Gast- Gast
Joontjuh schreef:Reva schreef:Joontjuh schreef:Reva schreef:Aaaargh, ik moet zeiken als een beer en 't s zó druk!
In mn velletje!
Ben je onderweg naar huis, nog op je werk of in de kroeg? Staat er een lange rij voor de wc?
Ik loop in de supermarkt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zocht iets dat vooral goedkoop was en toen zag ik 2 pizza's voor de prijs van 1! 1,69 euro!Joontjuh schreef:Lekker Smikkell, wat voor pizza?
Uhh.. Salami en Mozzarella.
Beide niet mijn smaak, maar het is wel lekker goedkoop. Geef mij maar een lekkere hawai of een pizza Joc van de shoarma-tent. Die is echt te lekker.
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: