Dagcafé
+16
Jeanette
VeryCherry
Joontjuh
Rush
Champagne
Lotus
girli
Qiara
Burn
Lavendel
Chocolate Cookie
Lejow
Sjaantje
Zwoesj
Suus
Jordana
20 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Maura schreef:Qiara schreef:Maura schreef:Ow, Q. Het is helemaal goed gegaan?
Ja, vanochtend al, afdeling afstuderen heeft het even gefixt !
Helemaal super!
Zeker weten !!!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik moet eens boxjes aan gaan sluiten
Qiara- Ratel
Ik heb echt vreselijk slecht geslapen vannacht, maar ik ben niet eens moe nu, dus denk dat het ook niet zo zinnig is om weer in bed te gaan liggen. Het is ruim een jaar geleden dat ik voor het laatst zo slecht liep, maar de laatste tijd weer steeds vaker. Echt zo frustrerend!
Laatst aangepast door June op ma 8 aug 2011 - 10:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb sinds vorige week vrijdag mijn bril op en ik moet zeggen dat ik half zo moe niet ben op een dag. Dus vandaag ook de bril op en net afgedaan en nu wil ik wil slapen, want mijn ogen zijn zooooo moe. Zou een bril zo'n uitwerking hebben op de gemoedstoestand?
Gast- Gast
Maura schreef:Ik heb sinds vorige week vrijdag mijn bril op en ik moet zeggen dat ik half zo moe niet ben op een dag. Dus vandaag ook de bril op en net afgedaan en nu wil ik wil slapen, want mijn ogen zijn zooooo moe. Zou een bril zo'n uitwerking hebben op de gemoedstoestand?
Als je net (weer) begonnen bent met een bril dragen dan kan dat best zo werken. Toch iets waar je aan moet wennen.
Gast- Gast
Slaap lekker, Alex!
Oh, ik heb vannacht ook echt bagger geslapen. Ik was denk ik gestresst en er kwam ook een kiespijn opzetten, valt nu wel weer mee, maar ik moet toch echt naar de tandarts . Vervelend dat het nu weer vaker voorkomt, June!
Ik denk het wel, Maura, maar ik heb er zelf geen ervaring mee.
Oh, ik heb vannacht ook echt bagger geslapen. Ik was denk ik gestresst en er kwam ook een kiespijn opzetten, valt nu wel weer mee, maar ik moet toch echt naar de tandarts . Vervelend dat het nu weer vaker voorkomt, June!
Ik denk het wel, Maura, maar ik heb er zelf geen ervaring mee.
Qiara- Ratel
Ik word van het aankijken van mensen altijd zo misselijk. Ik kijk of onder of boven mijn bril uit. Heb daardoor altijd het idee verlegen over te komen. En ik ben best wel 'sterk' en houd niet van verlegen gedrag bij mezelf. Maar als ik de bril op heb, dan voel ik me altijd tien keer beter qua zicht. Ik ben gewoon een miep.Megara schreef:Maura schreef:Ik heb sinds vorige week vrijdag mijn bril op en ik moet zeggen dat ik half zo moe niet ben op een dag. Dus vandaag ook de bril op en net afgedaan en nu wil ik wil slapen, want mijn ogen zijn zooooo moe. Zou een bril zo'n uitwerking hebben op de gemoedstoestand?
Als je net (weer) begonnen bent met een bril dragen dan kan dat best zo werken. Toch iets waar je aan moet wennen.
Gast- Gast
Ai.. kiespijn is rot, dat trekt zo door. Ik vind slecht slapen niet per se erg, maar ik wil gewoon weten waarom ik slecht slaap en ik weet het nu niet precies..
Gast- Gast
Maura schreef:
Ik word van het aankijken van mensen altijd zo misselijk. Ik kijk of onder of boven mijn bril uit. Heb daardoor altijd het idee verlegen over te komen. En ik ben best wel 'sterk' en houd niet van verlegen gedrag bij mezelf. Maar als ik de bril op heb, dan voel ik me altijd tien keer beter qua zicht. Ik ben gewoon een miep.
Dan heb je dus een bril voor ver af gok ik? Dus als mensen dichtbij je staan dan zie je ze, als je door je bril kijkt, wat waziger.
Gast- Gast
Megara schreef:Maura schreef:
Ik word van het aankijken van mensen altijd zo misselijk. Ik kijk of onder of boven mijn bril uit. Heb daardoor altijd het idee verlegen over te komen. En ik ben best wel 'sterk' en houd niet van verlegen gedrag bij mezelf. Maar als ik de bril op heb, dan voel ik me altijd tien keer beter qua zicht. Ik ben gewoon een miep.
Dan heb je dus een bril voor ver af gok ik? Dus als mensen dichtbij je staan dan zie je ze, als je door je bril kijkt, wat waziger.
Voor mezelf zie ik altijd alles heel erg scherp. Ik weet niet beter of ik heb een hoofdpijn/moeie ogen bril.
Gast- Gast
June schreef:Ai.. kiespijn is rot, dat trekt zo door. Ik vind slecht slapen niet per se erg, maar ik wil gewoon weten waarom ik slecht slaap en ik weet het nu niet precies..
Eigenlijk weet ik niet of het echt kiespijn is of dat het een ontsteking is aan mijn tandvlees. Ik heb vorige week namelijk een keertje niet mijn tanden gepoetst en sindsdien zeurt het eigenlijk een beetje...
Ja, ik kan me voorstellen dat je graag wil weten waarom je slecht slaapt. Niet gestresst over het een of ander? Ik hoop dat je vannacht in ieder geval weer beter slaapt!
Qiara- Ratel
Maura schreef:
Voor mezelf zie ik altijd alles heel erg scherp. Ik weet niet beter of ik heb een hoofdpijn/moeie ogen bril.
Klinkt als de verkeerde sterkte dan bijna? Maar je bril is net nieuw?
Gast- Gast
Maar van één keer je tanden niet poetsen, krijg je toch niet direct een ontsteking ?
Ach, als ik maar lang genoeg wakker lig en pieker weet ik zo waar het door komt .
Ach, als ik maar lang genoeg wakker lig en pieker weet ik zo waar het door komt .
Gast- Gast
Megara schreef:Maura schreef:
Klinkt als de verkeerde sterkte dan bijna? Maar je bril is net nieuw?
Klopt. Ik snap er ook zelf niet zo heel erg veel van.
Vandaag heb ik vroeg mijn bril opgezet en ik zie nu inderdaad de kentekenplaten van medebestuurders weer. Maar ik dacht vanochtend ook dat ik Volvo las en dat bleek een Smart te zijn toen ik hem op de snelweg passeerde. Ik heb serieus het idee dat ik de verkeerde sterkte heb qua bril. Maar kan voor mezelf de vinger er niet op leggen wat ik dan wel had moeten hebben. En ik sta onder behandeling van een oogarts en deze vindt de bril ook bij de kwaliteit van mijn ogen passen, dus wellicht dat ik het me inbeeld? Ik sta trouwens onder behandeling bij de oogarts vanwege Glaucoom. (Wat ik volgens het laatste bezoekje niet heb)
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: