Dagcafé
+16
Jeanette
VeryCherry
Joontjuh
Rush
Champagne
Lotus
girli
Qiara
Burn
Lavendel
Chocolate Cookie
Lejow
Sjaantje
Zwoesj
Suus
Jordana
20 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Als je het niet zo breed hebt zijn de kosten voor een gastouder niet zo hoog, nadeel is wel dat het voor 1 ochtend in de week relatief duur is omdat je ook je maandelijkse bureaukosten hebt. Kan je niet een gewone oppas zoeken?
Gast- Gast
Ik had het laatst al eens oppervlakkig uitgerekend voor je maar ik denk niet dat jullie heel veel aan de opvang moeten betalen. De grens wbt het jaarinkomen ligt best hoog bij kinderopvang toeslag.
Probeer er even voor te gaan zitten. Kijk al jullie financiën na en reken het uit op de site dan heb je zo een overzicht wat je zelf zou moeten betalen.
Dan valt er meteen weer een last van je af !
En bel de dokter vandaag nog ! Van uitstel komt afstel !
Probeer er even voor te gaan zitten. Kijk al jullie financiën na en reken het uit op de site dan heb je zo een overzicht wat je zelf zou moeten betalen.
Gast- Gast
Peuterspeelzaal heb ik idd al naar gekeken maar dat is een halve dag. En aangezien ik onregelmatig werk kan niemand hem ophalen. Dus dat is ook een probleem.Joontjuh schreef:Storm, ik weet niet waar je woont, maar je schoonouders wonen ook niet in de buurt dan of willen dat niet doen?
Ik weet niet hoe oud je zoontje is, anders zou je kunnen kijken voor een creche? Dan is hij misschien al 2 ochtenden onder de panne. Anders zou je altijd nog kunnen kijken of er een buurvrouw ofzo je tijdelijk uit de brand zou willen helpen.
Onze buurvrouw is 80 dus dat gaat 'm niet worden
Gast- Gast
en kunnen je schoonouders niet oppassen? Kan je ook niet iets regelen met andere familieleden ofzo? En eens rondvragen of iemand die wil oppassen? Mijn nicht heeft dat ook een tijdje gedaan gewoon bij mensen thuis opgepast en de dagen dat ze niet bij het ene gezin zat zat ze bij een ander.
Gast- Gast
Ik wilde net zeggen. Meid als jij je beter voelt met de anti depressiva dan moet je niet langer twijfelen ! Het is niet alleen voor jou maar ook voor je zoontje ! Ook hij heeft een mama nodig die zich lekker voelt !
Beetje jammer dat je vriend daar zo over denkt en die druk bij jou neer legt. Dit kun je er niet echt bij hebben nu.
Beetje jammer dat je vriend daar zo over denkt en die druk bij jou neer legt. Dit kun je er niet echt bij hebben nu.
Gast- Gast
Storm schreef:**.Stuiterbal schreef:Ik had het laatst al eens oppervlakkig uitgerekend voor je maar ik denk niet dat jullie heel veel aan de opvang moeten betalen. De grens wbt het jaarinkomen ligt best hoog bij kinderopvang toeslag.
Kan iemand jullie daar niet bij helpen dan ??? Iemand die je door en door vertrouwd.. Het moet echt gebeuren dit kun je niet laten liggen !!
En een stapje terug op je werk is dat niet ook een optie ?
Gast- Gast
Mijn vriend wil niet dat er iemand (een vreemde) hier oppast door bepaalde redenen die ik wel begrijp. Maar goed, ik ga gewoon op zoek naar een goede flexibele opvang en dan komt het vast goed.Lily schreef:en kunnen je schoonouders niet oppassen? Kan je ook niet iets regelen met andere familieleden ofzo? En eens rondvragen of iemand die wil oppassen? Mijn nicht heeft dat ook een tijdje gedaan gewoon bij mensen thuis opgepast en de dagen dat ze niet bij het ene gezin zat zat ze bij een ander.
Gast- Gast
Niet minder werken maar ziek melden bedoel ik dan tot je je weer wat beter voelt.
Gast- Gast
Dat is misschien inderdaad de beste optie.Stuiterbal schreef:Niet minder werken maar ziek melden bedoel ik dan tot je je weer wat beter voelt.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Storm, er zijn heel veel verschillende AD. Misschien is er wel een waar je je wel beter door voelt, maar geen zombie van wordt. Ik werd bijvoorbeeld helemaal geen zombie van mijn AD.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Storm schreef:Mijn vriend wil niet dat er iemand (een vreemde) hier oppast door bepaalde redenen die ik wel begrijp. Maar goed, ik ga gewoon op zoek naar een goede flexibele opvang en dan komt het vast goed.Lily schreef:en kunnen je schoonouders niet oppassen? Kan je ook niet iets regelen met andere familieleden ofzo? En eens rondvragen of iemand die wil oppassen? Mijn nicht heeft dat ook een tijdje gedaan gewoon bij mensen thuis opgepast en de dagen dat ze niet bij het ene gezin zat zat ze bij een ander.
Storm, ik weet niet waar je woont, anders weet ik nog wel een oppas. Ons mam doet dat namelijk.
Ja inderdaad, dat is wel een eind uit elkaar. Jammer, anders had mijn moeder dat met liefde en plezier voor je gedaan.
Nu weet ik wel dat je een heel fijn gastouder bureau in Eindhoven hebt zitten, want daar is ons mam bij aangesloten. Het heet Click en ze zijn er heel prettig in de omvang. Dus mocht je twijfelen, dan zou ik daarvoor gaan. Je kind kan dan naar de gastouder of de gastouder komt bij jou, dat kun je kiezen geloof ik.
Nu weet ik wel dat je een heel fijn gastouder bureau in Eindhoven hebt zitten, want daar is ons mam bij aangesloten. Het heet Click en ze zijn er heel prettig in de omvang. Dus mocht je twijfelen, dan zou ik daarvoor gaan. Je kind kan dan naar de gastouder of de gastouder komt bij jou, dat kun je kiezen geloof ik.
Storm schreef:Om eerlijk te zijn heb ik daar wel aan gedacht. Want ik weet niet of ik het allemaal trek zo. Maar wederom durf ik me weer niet ziek te melden.Rush schreef:Dat is misschien inderdaad de beste optie.Stuiterbal schreef:Niet minder werken maar ziek melden bedoel ik dan tot je je weer wat beter voelt.
Waarom niet lieverd? Bang dat je je baan kwijt raakt ?
Je bent toch niet in staat om op deze manier goed werk te leveren...
Gast- Gast
Storm schreef:Bedankt voor de tip Joontje, ik ga er eens goed voor zitten en het uitzoeken.
Dat is slim. Doe rustig aan en denk ook aan jezelf!
Mocht je info willen, dan kan ik dat hier altijd navragen, dus schroom niet en roep dan gewoon.
Voor nu ben ik ervandoor. J. en ik gaan namelijk meubels kijken en alvast wat poetsspullen die in de reclame zijn kopen.
Doei meiden, tot straks.
Wow, net megaveel boodschappen gedaan, kunnen we weer even vooruit
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
goed bezig vc pfff zoek een supergoedkoop zwart jurkje maar dat is nog niet zo makkelijk
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: