Dagcafé
+16
Jeanette
VeryCherry
Joontjuh
Rush
Champagne
Lotus
girli
Qiara
Burn
Lavendel
Chocolate Cookie
Lejow
Sjaantje
Zwoesj
Suus
Jordana
20 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Joontjuh schreef:Reva schreef:Ik ben Koning Macaroni.
Ohw, geen koningin macaroni?
Nee, das Lex.
Gast- Gast
hahaha kroepoek bedoel ik uiteraardJoontjuh schreef:Champagne schreef:Ik zit aan de koepoek
Gemaakt van echt koeien?
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb al heel lang geen macaroni meer gehad Wij eten vanavond pizza, even snel.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Champagne schreef:hahaha kroepoek bedoel ik uiteraardJoontjuh schreef:Champagne schreef:Ik zit aan de koepoek
Gemaakt van echt koeien?
Leuke foto, Stuiterbal!
Hoi Storm. Wat is er aan de hand?
Hoi Storm. Wat is er aan de hand?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
@ Storm, goedemiddag, wat is er aan de hand?
@ Stuiter, wat een guitige foto. Erg leuk om te zien!
@ Stuiter, wat een guitige foto. Erg leuk om te zien!
Storm schreef:Het gaat niet zo best met StormStuiterbal schreef:Storm !!!!! Woeeehhhoooeeee daar is Storm !!!!
why ???? ik ben op msn
Gast- Gast
Ohh meisie.... bel die dokter nou alsjeblieft... je blijft jezelf zo alleen maar langer kwellen.
Welke problemen heb je met max en de opvang ???
Welke problemen heb je met max en de opvang ???
Gast- Gast
gewoon een afspraak maken met de dokter en als je het gevoel hebt dat je bij hem je verhaal niet kwijt kan ga dan naar een anderen. En wat is er voor problemen met de opvang?
Gast- Gast
Storm, toegeven dat het niet gaat is ook moeilijk. Probeer toch even een andere dokter te bellen/spreek. Je serieus genomen voelen scheelt al de helft.
Gast- Gast
Wat vervelend Storm! Maar misschien is het wel verstandig om toch contact op te nemen met de huisarts.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Storm, gewoon de dokter bellen. Anders bel je de huisartsenpost, dan krijg je misschien een andere dokter.
Je moet goed naar jezelf luisteren meis. Dit is niet prettig.
Wat is er met de opvang van je zoontje?
Je moet goed naar jezelf luisteren meis. Dit is niet prettig.
Wat is er met de opvang van je zoontje?
Balen Storm, dat je je zo voelt. Maar als ik jou was zou ik wel de huisarts bellen hoor, desnoods om een andere arts vragen, die is er om naar jou te luisteren en jou te helpen.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Storm, ik weet niet waar je woont, maar je schoonouders wonen ook niet in de buurt dan of willen dat niet doen?
Ik weet niet hoe oud je zoontje is, anders zou je kunnen kijken voor een creche? Dan is hij misschien al 2 ochtenden onder de panne. Anders zou je altijd nog kunnen kijken of er een buurvrouw ofzo je tijdelijk uit de brand zou willen helpen.
Ik weet niet hoe oud je zoontje is, anders zou je kunnen kijken voor een creche? Dan is hij misschien al 2 ochtenden onder de panne. Anders zou je altijd nog kunnen kijken of er een buurvrouw ofzo je tijdelijk uit de brand zou willen helpen.
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: