Dagcafé
+16
Jeanette
VeryCherry
Joontjuh
Rush
Champagne
Lotus
girli
Qiara
Burn
Lavendel
Chocolate Cookie
Lejow
Sjaantje
Zwoesj
Suus
Jordana
20 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Yup, heb een lamme arm van het sjouwen
Wat voor jurkje zoek je?
Wat voor jurkje zoek je?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
ik ben dit jaar weer figurant en dan moet iedereen helemaal in het zwart. En een gewone broek met blouse vind ik niet zo geweldig dus dacht dan koop ik wel een jurkje wat ik dan ook vaker aan kan. Maar ik vind of geen leuke, of het is uitverkocht of ze zijn weer veel te duur.
Gast- Gast
Bij CoolCat hebben ze leuke zwarte jurkjes Lily, weet alleen niet of dat bij jou in de buurt zit.
ja die zit hier ook, dan zal ik daar vrijdag eens eventjes kijken. Kom daar alleen normaal nooit haha.
Gast- Gast
Nee, ik vind het vaak een ordi winkel, maar ik was er vorige week een keer en toen zag ik allemaal leuke zwarte jurkjes hangen Niet van die snollendingen zeg maar.
Ze zijn zo'n €20,- valt wel mee dus
Ik heb even wat boodschappen gedaan. En ondertussen wacht ik nog steeds op een reactie van dat meisje.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
ow dat is niet duur nee. Misschien is dat meisje aan het werk ofzo en reageert ze daarom nog niet
Gast- Gast
Hallo allemaal!
Net even naar mijn werk geweest om alle meubeltjes weer op zijn plaats te zetten (samen met mijn vriend, voor het zware werk), blijkt alles nog net zo te staan als 6 weken geleden whahaha! We waren dus zo klaar hahaha
En helaas was ik vanmorgen weer erg misselijk als het morgen nog eens is toch maar even de huisarts bellen.
Want werd helemaal bezweet wakker, naar de wc gestrompeld, daar kreeg ik belachelijk kramp in mn darmen.. Toen dacht ik dat ik flauw zou vallen, dus ben ik op de grond gaan liggen.. Toen moest ik toch weer op de wc gaan zitten want mijn darmen gingen weer verder, vervolgens had ik een moment dat ik dacht dat t uit alle gaten tegelijk zou komen, waardoor ik in paniek raak (ik heb een fobie voor spugen), weer op de badkamer vloer gaan liggen totaal bezweet.. en toen na 20 min weer mn bedje in gekropen, echt ijskoud en rillend
Bahhhh
Net even naar mijn werk geweest om alle meubeltjes weer op zijn plaats te zetten (samen met mijn vriend, voor het zware werk), blijkt alles nog net zo te staan als 6 weken geleden whahaha! We waren dus zo klaar hahaha
En helaas was ik vanmorgen weer erg misselijk als het morgen nog eens is toch maar even de huisarts bellen.
Want werd helemaal bezweet wakker, naar de wc gestrompeld, daar kreeg ik belachelijk kramp in mn darmen.. Toen dacht ik dat ik flauw zou vallen, dus ben ik op de grond gaan liggen.. Toen moest ik toch weer op de wc gaan zitten want mijn darmen gingen weer verder, vervolgens had ik een moment dat ik dacht dat t uit alle gaten tegelijk zou komen, waardoor ik in paniek raak (ik heb een fobie voor spugen), weer op de badkamer vloer gaan liggen totaal bezweet.. en toen na 20 min weer mn bedje in gekropen, echt ijskoud en rillend
Bahhhh
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dat klinkt niet prettig, Lejow.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
ow vervelend lejow vooral als het zo heftig is ... anders inderdaad de HA contacteren.
Gast- Gast
Maar wel heerlijk van je klasje! Wij moesten meestal de laatste dag alles de klas uit doen en/of aan de kant schuiven, leegmaken etc. Wat een hel.
Gast- Gast
Ja moesten wij ook, dus was al blij dat ik t mocht laten staan haha, had verwacht dat t wel verschoven zou zijn
Cola lust ik wel, dus wel ff fles halen
Cola lust ik wel, dus wel ff fles halen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Cola is heel goed!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Mijn paps zweert bij cola als hem iets mankeert
volgens wikipedia is het een broodje aap verhaal dat coca cola helpt tegen misselijkheid ook is het slecht voor zwangere vrouwen lees ik ergens anders
Gast- Gast
Maar cola is toch van oorsprong als medicijn op de markt gebracht, of zit ik er nu helemaal naast?
Ik mag ook op Wikipedia schrijven dat het goed voor je rimpels is om patat te eten en veel wijn te drinken. Ik heb geen 1 rimpel.
Wiki is leuk, maar geen echte bron.
Wiki is leuk, maar geen echte bron.
Gast- Gast
en grenswetenschappen.nl?
Coca cola is op de markt gekomen vanwege een drooglegging. Het was eerst een siroop die aangelengd moest worden met water. Uiteindelijk heeft een barman daar koolzuurhoudend water bij toegevoegd en zo is coca cola geboren
Coca cola is op de markt gekomen vanwege een drooglegging. Het was eerst een siroop die aangelengd moest worden met water. Uiteindelijk heeft een barman daar koolzuurhoudend water bij toegevoegd en zo is coca cola geboren
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: