Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben blij want:...!!!

+15
me-girl
Jeanette
Pluk
Bliss
Flinder
M-G
VeryCherry
MiKa
Shadowfax
Blond
Chocolate Cookie
Caroow
Sjaantje
Zwerver
Pompoen
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik ben blij want:...!!! - Pagina 2 Empty Re: Ik ben blij want:...!!!

Bericht  Flinder ma 20 dec 2010 - 3:33

Wat goed van je opdracht pompoentje! Leuk als opdrachtgevers zo enthousiast zijn!

Ik ben blij want:
- ik heb vandaag weer eens gewerkt, niks vasts, alleen in de vakanties maar het was leuk om weer eens wat te doen behalve sollicitatiebrieven schrijven!
- over drie nachtjes slapen ben ik jarig (verheug me er stiekem al op ;-))
- ik krijg allemaal lieve, leuke kerstkaartjes
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bliss ma 20 dec 2010 - 3:34

...ik heb kerstvakantie!
...ik heb vanmorgen de laatste twee verstandskiezen laten trekken en ondanks dat t nu niet echt relaxed is, ben ik vooral blij dat ik er nu voor altijd vanaf ben! (als het goed is... een vriendin van me die vanmorgen dezelfde behandeling moest ondergaan, wist te vertellen dat je er soms ook meer dan vier kunt krijgen :shock:)
...ik had gisteravond een date (de derde inmiddels) en met kerst gaan we weer daten smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Pluk ma 20 dec 2010 - 4:09

Ik blij omdat ik gisteren voor het eerst sinds april in onze eetkamer heb gezeten. Nu zit ik er ook, ben er nog wel aan het verven, maar ik kan er eindelijk zitten en dat is al géweldig! Very Happy
Pluk
Pluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 102

Bericht  Jeanette ma 20 dec 2010 - 6:45

..ik niet meer toos mobielloos ben! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 7:08

Ik ben héél blij...had vandaag een belangrijk (en mijn eerste) klantgesprek bij een gemeente, baas was mee en het ging héél erg goed. Mijn baas liep met zijn duimen omhoog die kamer uit, helemaal enthousiast en ik werd de hemel in gesprezen (terwijl hij dat normaal nooit doet). Kreeg zelfs nog een smsje van hem daarna dat het zo goed was!
Nu moet ik binnenkort een presentatie hierover houden op het ministerie van onderwijs en dan hopen dat iemand ons produkt wil kopen. Spannend!

Gast
Gast

Bericht  me-girl ma 20 dec 2010 - 7:11

- Ik vakantie heb
- Het bijna kerst is!
- Het bijna 2 januari is(samenwonen!!)
- Oud en nieuw eraan komt!
- Het super goed gaat met mijn dieet!!
me-girl
me-girl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 82
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 7:28

Ik ben blij omdat:

-Ik vrijdag naar de kapper ben geweest, opnieuw dezelfde kleur chocoladebruin, maar het ziet er weer mooi uit.
-Mijn RedKen producten vandaag zijn binnen gekomen.
-Ik vandaag lekker vrij was.
-Er een mooie kerstboom staat met cadeautjes eronder, voel me echt gezegend.
-Ik een hele lieve vriend heb, met wie ik oud wil worden.

Gast
Gast

Bericht  Rebecca ma 20 dec 2010 - 8:07

Ik ben blij omdat mijn moeder vandaag te horen heeft gekregen dat de hormoonbehandeling tegen haar borstkanker aanslaat!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 9:55

Rebecca schreef:Ik ben blij omdat mijn moeder vandaag te horen heeft gekregen dat de hormoonbehandeling tegen haar borstkanker aanslaat!

Wow dat is zeker nieuws om blij van te worden!

Gast
Gast

Bericht  Caro ma 20 dec 2010 - 9:59

Rebecca schreef:Ik ben blij omdat mijn moeder vandaag te horen heeft gekregen dat de hormoonbehandeling tegen haar borstkanker aanslaat!

Wat een goed nieuws!! Geniet er maar van!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Chocolate Cookie ma 20 dec 2010 - 10:11

woops verkeerde topic Embarassed
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 10:12

Ik ben blij, omdat ik eindelijk heerlijke warme chocolade melk heb gemaakt met marshmellows. smile

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 20 dec 2010 - 10:19

Wat fijn Rebecca!! En geniet ervan bitterkoek!

Ik ben eigenlijk niet zo blij.. De auto is total loss, dat wordt dus keihard sparen voor een ander (en ik wilde juist van mijn eindejaarsuitkering een laptop en spiegelreflex kopen.. die kan ik wel gedag zwaaien) en ik heb buikpijn want ik heb ongesteld

Oh wacht, ik ben wel blij omdat ik vakantie heb!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 10:29

Zojuist vond ik een brief in de bus, die ik kennelijk zaterdag had gemist, van onze CEO (heerlijk standaard brief, want geloof maar niet dat hij mij persoonlijk schrijft :P ). Hierin bedankte hij mij voor mijn inzet en mijn betrokkenheid het afgelopen jaar. Als beloning krijg ik een kleine loonsverhoging, evenredig aan het aantal maanden dat ik in 2010 in dienst was. Daarnaast word ik per 01-01-2011 in een andere schaal ingedeeld, altijd fijn. smile

Daarnaast ben ik blij dat ik over 32 werkuren vakantie heb. De vakantie staat bol van leuke sociale dingen doen. Een keer wat anders. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 10:30

Bitterkoek_ schreef:Ik ben blij, omdat ik eindelijk heerlijke warme chocolade melk heb gemaakt met marshmellows. smile

Yeah Very Happy

Ik heb vakantie, eerst een weekje genieten en dan een weekje werken. Sowieso maakt kerst me blij Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Pompoen ma 20 dec 2010 - 10:31

Ik ben blij...dat er hier zo veel blije mensen zijn!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 10:36

Voor nu ben ik blij dat ik net een heel gezellig telefoongesprek van een uur heb gehad met 1 van mijn lieve vriendinnen. Verder voel ik mezelf altijd gezegend met 2 mooie kinderen, een warm gezellig huis met een bed om in te slapen en genoeg middelen om eten etc. te kunnen kopen. Helaas komt het maar al te vaak voor dat mensen geen dak boven hun hoofd hebben, geen bed om in te slapen, geen vrienden en familie en geen middelen om eten te kunnen kopen daarom voel ik mezelf soms verwend gezegend.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen ma 20 dec 2010 - 10:39

@mamavan2, ja he, ik zag vandaag een reportage over de aidswezen op serious request en ik zat gewoon te huilen! Gewoon het idee dat je wees word, dat je 12 bent en 4 broertjes en zusjes hebt waar je ineens voor moet zorgen terwijl je je ouders verloren hebt... Wat hebben wij het dan goed getroffen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 10:48

Inderdaad, wij zijn een aantal keer in Afrika geweest, zo ook in de slechten wijken van Brazilie en in de achterlanden van Egypte, wat we daar allemaal aan ellende en armoede hebben gezien is met geen pen te beschrijven. Maar natuurlijk geldt dat niet alleen voor deze landen, ook in Nederland is er armoede en veel verdriet om verschillde erge leefsituaties. Daarom voel ik mezelf gezegend dat we in een land wonen waarin we b.v wel verzekerd zijn tegen bijne alle ziektekosten, dat we de mogelijkheid hebben om naar het ziekenhuis te gaan als dat mogelijk is, dat er medicijnen bestaan en noem het maar op. Ik had er niet aan moeten denken wat er was gebeurd als M.ara geboren zou zijn in een land als Afrika :shock: Toch worden daar ook kinderen geboren met veel ziekte's en ik weet zeker dat er veel ouders zijn met heel veel verdriet over hun zieke en misschien wel overleden kinderen.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen ma 20 dec 2010 - 10:56

Hun verdriet zal ook niet anders of minder zijn dan het onze, maar volgens mij kennen ze wel veel meer verdriet. Ik vind het nog altijd 'raar' dat er zulke grote verschillen zijn. Wat 'doen' wij dan beter? Of hebben zij gewoon 'pech' dat ze op het verkeerde stukje aarde geboren zijn?
Ik heb ook armoede gezien en het voelt zo machteloos, zelfs als ik al mijn geld zou geven kan ik nog de wereld niet redden. Ik heb vrijwilligerswerk gedaan met hele arme kinderen, ik heb geprobeerd ze wat extra's te leren, ze liefde te geven. Maar het voelt toch niet goed genoeg, ik ging weer weg, naar mijn eigen rijke land. En mijn gastgezin snapte het volgens mij ook niet, ik was blank dus rijk, dus werd ik door ze bestolen en lieten ze mij voor allerlei kosten opdraaien. Maar ik had dat geld zelf bij elkaar gespaard, er hard voor gewerkt en ik moest er 5 maanden van leven. En toch voel ik me daar dan weer lullig over. En toen mijn gastzus een jaar later vroeg om geld voor haar afstuderen terwijl ik haar een jaar niet gesproken had wist ik echt niet goed wat ik nu moest. Ik was student, ik had juist geen rode cent en toch is mijn leven zo veel beter!
Overigens was mijn gastgezin niet straatarm hoor, maar mijn leven was wel 'beter' dan dat van hun.
Ja, ik ben ook dankbaar voor mijn leven hier, ik heb het verschil zo goed kunnen zien. Kinderen die broodmager waren, die donkere wallen onder hun ogen hadden en een naar hoestje, die alleen naar school konden omdat wij ze dat boden. Kinderen die moesten schoenpoetsen zodat ze alcohol en suiker voor hun moeder konden kopen en vervolgens nog mishandeld werden ook. Een jochie dat zo kwaad was op de wereld!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 11:06

Ook ik denk dat het een stukje met 'pech' te maken heeft want wie bepaald nou waar je geboren wordt en waar je eerst was voordat je werd geboren ? Dan blijft inderdaad nog altijd de vraag over waarom de verschillen in deze wereld zo groot moeten zijn ?! En wat kunnen we eraan doen ?

Het is inderdaad verschrikkelijk om te zien wat er zich in deze wereld allemaal afspeeld, wat voor verdriet en wat voor armoede is is, vreselijk. Wat erg om te lezen dat je werd bestolen door je gastgezin. Je komt naar zo'n gezin met goede bedoelingen en vervolgens hebben ze niet het beste met jou voor, wat erg zeg. Ik kan me voorstellen dat dat je verdriet heeft gedaan.

Gast
Gast

Bericht  pinklady85 di 21 dec 2010 - 1:12

Met mijn nieuwe buren, nou ja nieuw ik ben degene die hier is komen wone.

Ik heb gisteravond drie uur bij de buren gezeten,om elkaar beter te leren kennen.
Ik en de buurman hebben een goed gesprek gehad.
Ik heb hem paar dingen verteld over mijn situatie.
Geen dingen over mijn verleden met de vader van B.,maar wel hoe het nu met mij gaat.
Dat ik in de schuldhulpverlening zit en dat ik volgend jaar met een opleiding wil gaan beginnen.
We hebben serieus gepraat over hoe we nu in het leven stonden.
Ik heb de laatste tijd een paar beslissingen genomen wat betreft mijn familie,
vrienden en mijn ex.
En daar hebben we het over gehad.
Hij vroeg of ik goed contact had met mijn familie en of ik hier vrienden had.
Toen heb ik open kaart gespeeld en verteld dat ik met hun gebroken heb.
Heb niet echt verteld wat de reden is,maar wel dat het echt nodig was.
Dat ik een moeilijke tijd achter de rug heb (verder niet verteld hoe of wat) en dat niemand van mijn familie/vrienden mij had geholpen.
Dat ik erachter ben gekomen dat ze niet echt om mij gaven.
Vond hij erg dapper, omdat ik voor mijzelf en B. heb gekozen.
Hij vond het knap dat ik het in mijn eentje kan redden samen met B. en zei dat ik een goeie moeder ben.
Dat hij respect voor mij heeft, omdat ik ondanks de omstandigheden positief blijf denken. En nu stond hij net aan de deur met een grote bos bloemen, voor de kerstdagen.
Met de mededeling omdat hij het gister zo gezellig vond,
en omdat ik dat verdien.
Nou dat vind ik toch wel heel erg aardig en zo zie je maar weer.
Nu ik zelfverzekerder ben,en helemaal mezelf ben trek ik leuke aardige mensen aan.

pinklady85
pinklady85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 6:34

Ik ben blij omdat een wildvreemde vrouw vandaag in de trein tegen me zei 'you look beautiful!'.

Das altijd leuk om zo'n complimentje te krijgen smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: