Blij!!
+6
Lies
loura
VeryCherry
Monte
Lotus
Serena
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Blij!!
Eigenlijk was ik dat gister ook al, maar heb vandaag bevestiging
Ik zal ff uitleggen waarom: Ik ben bezig met mijn afstudeeropdracht: een kinderwagen maken (mag er verder niks over zeggen) maar nu heb ik dus, al zeg ik het zelf, een geniale oplossing voor het probleem bedacht. En de begeleiders van het bedrijf zijn er ook helemaal blij mee!
Mijn dag kan niet meer stuk nu!
Hebben jullie nog dingen waarvan je blij wordt?
Ik zal ff uitleggen waarom: Ik ben bezig met mijn afstudeeropdracht: een kinderwagen maken (mag er verder niks over zeggen) maar nu heb ik dus, al zeg ik het zelf, een geniale oplossing voor het probleem bedacht. En de begeleiders van het bedrijf zijn er ook helemaal blij mee!
Mijn dag kan niet meer stuk nu!
Hebben jullie nog dingen waarvan je blij wordt?
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Blij!!
Wat goed! Dat lijkt me een heel fijn gevoel geven.
Ik weet op dit moment even niets waar ik echt blij mee ben.
Ik weet op dit moment even niets waar ik echt blij mee ben.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Wat leuk zeg . Wat doe je voor studie?
Ik ben blij omdat ik lekker aan het opruimen ben in huis en het eens ook lukt. Daarnaast heb ik een kaart teruggeschreven aan een vriendin waar ik gister een superlieve kaart van ontving. Die ga ik zo op de bus doen en dat maakt mij ook blij .
Ik ben blij omdat ik lekker aan het opruimen ben in huis en het eens ook lukt. Daarnaast heb ik een kaart teruggeschreven aan een vriendin waar ik gister een superlieve kaart van ontving. Die ga ik zo op de bus doen en dat maakt mij ook blij .
Gast- Gast
Dat is ook leuk, om een kaart te krijgen
Ik doe Industrieel ontwerp. Heb nu dus een idee, maar moet dat dan nog helemaal uitwerken en tekenen
Ik doe Industrieel ontwerp. Heb nu dus een idee, maar moet dat dan nog helemaal uitwerken en tekenen
Serena- Kletskop
Serena schreef:Dat is ook leuk, om een kaart te krijgen
Wat leuk zeg, is het ook de bedoeling om een echte te maken en deze te produceren of is het alleen het ontwerp maken?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
dat is leuk! Als ik af en toe een geniale ingeving heb kan ik de hele dag ook wel huppelend door het huis lopen
Gast- Gast
Monte schreef:Serena schreef:Dat is ook leuk, om een kaart te krijgen
Wat leuk zeg, is het ook de bedoeling om een echte te maken en deze te produceren of is het alleen het ontwerp maken?
Nee, hij moet ook echt geproduceerd en verkocht worden.
Serena- Kletskop
Wat gaaf zeg Serena!
Ik ben blij omdat ik geslaagd ben voor de winterjas van mijn zoontje. Nu loopt hij dus de hele tijd rond alsof hij een kleine patser is. En er kwam een vrouw van 66 *ze zei haar leeftijd * naar me toe in de stad en ze vond dat ik er zo mooi uitzag, en dat ze zou willen dat ze jonger was zodat ze ook piercings kon nemen
Ik ben blij omdat ik geslaagd ben voor de winterjas van mijn zoontje. Nu loopt hij dus de hele tijd rond alsof hij een kleine patser is. En er kwam een vrouw van 66 *ze zei haar leeftijd * naar me toe in de stad en ze vond dat ik er zo mooi uitzag, en dat ze zou willen dat ze jonger was zodat ze ook piercings kon nemen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Lijkt me een super leuke studie! Gefeliciteerd
Ik ben helemaal niet zo happy Ik heb eventjes een stopweek met de pil en voel me beroerd bleg! Ben blij als het volgende week is! Maaar ik heb vandaag wel een nieuwe koelkast besteld dus daar ben ik dan wel een beetje blij mee
Ik ben helemaal niet zo happy Ik heb eventjes een stopweek met de pil en voel me beroerd bleg! Ben blij als het volgende week is! Maaar ik heb vandaag wel een nieuwe koelkast besteld dus daar ben ik dan wel een beetje blij mee
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
ben net geslaagd voor koffers voor onze vakantie naar curacao!
Krijg er helemaal zin in als ik de koffers zie staan...
Nu nog even naar het gemeente huis voor paspoorten, en we kunnen gaan!
Krijg er helemaal zin in als ik de koffers zie staan...
Nu nog even naar het gemeente huis voor paspoorten, en we kunnen gaan!
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Leuk zeg, je eigen kinderwagen, helemaal dat ie ook nog op de markt komt. Ik ben wel heel benieuwd naar je ontwerp en voor welk probleem je een oplossing hebt gevonden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
CherrieLola schreef:Wat gaaf zeg Serena!
Wat super stoer van die vrouw!! Ik hou ervan als mensen uit het niks je complimenten geven over hoe je eruit ziet. En helemaal leuk als ze dan een stuk ouder zijn.
Ik ben eigenlijk nergens echt blij om..naja, dat ik dadelijk lekker ga sporten en alle agressie er even uit kan gooien. Dan word ik hopelijk weer blij!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Wat leuk Serena!
@ Cherrielola: coole reactie!
Ik ben echt superblij met de ring die ik vanmiddag voor mijzelf van mijn verjaardagsgeld heb gekocht
@ Cherrielola: coole reactie!
Ik ben echt superblij met de ring die ik vanmiddag voor mijzelf van mijn verjaardagsgeld heb gekocht
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ja, ik vond het ook zooo leuk, vooral omdat ik het helemaal niet verwachtte
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
CherrieLola schreef:Ja, ik vond het ook zooo leuk, vooral omdat ik het helemaal niet verwachtte
Dat is lief he, vooral als je het niet verwacht. Ik liep een keer door de stad en toen zei een heel oud vrouwtje heel zacht: wat heb JIJ mooi haar. Zo lief!
Gast- Gast
ben een kast om aan het bouwen tot krabpaal voor de katten van mijn vriend en hij word echt superstrak. Had ik eigenlijk niet verwacht
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Hahaha ik ben nog meer blij vandaag! Mijn moeder heeft een containerhok bij haar flat waar een open papierbak staat. Daaruit pakt ze altijd de Libelle en de Margriet, lol. Komt ze net terug met een hele dikke stapel boeken, kon ze bijna niet meer tillen. Ja, zegt ze, er ligt daar een hele bibliotheek, je moet echt gaan kijken! Ik heb dus ook een hele stapel meegenomen . Het staat alleen nog bij mijn moeder omdat het buiten regende maar ik heb weer wat leesvoer .
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: