Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand bekend met Pampers Sleep and Play?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand bekend met Pampers Sleep and Play? Empty Iemand bekend met Pampers Sleep and Play?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 9:47

Op de nederlandse site kan ik ze niet vinden...
Maar in het buitenland worden ze wel verkocht.

Iemand deze ooit gehad?
En is het iets?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Pampers Sleep and Play? Empty Re: Iemand bekend met Pampers Sleep and Play?

Bericht  Susan zo 7 aug 2011 - 9:51

Ik denk dat dat Pampers Baby Dry is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Pampers Sleep and Play? Empty Re: Iemand bekend met Pampers Sleep and Play?

Bericht  ekjir@M zo 7 aug 2011 - 9:52

Zijn dat niet dezelfde soort luiers als de active fit luiers van pampers? Ik heb anders ook geen idee volgens mij ben ik ze hier ook nog nergens tegen gekomen.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Pampers Sleep and Play? Empty Re: Iemand bekend met Pampers Sleep and Play?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 9:53

Zag ze toevallig vandaag in een foldertje staan. Kwam me niet bekend voor verder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Pampers Sleep and Play? Empty Re: Iemand bekend met Pampers Sleep and Play?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 9:55

Minneke schreef:Zag ze toevallig vandaag in een foldertje staan. Kwam me niet bekend voor verder.

Big Bazar?

Ik dus ook... Is best goedkoop namelijk.
Nou ja, Pampers is Pampers lijkt mij.

Ga eens kijken morgen of ze er nog zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Pampers Sleep and Play? Empty Re: Iemand bekend met Pampers Sleep and Play?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 9:57

Sassa schreef:
Minneke schreef:Zag ze toevallig vandaag in een foldertje staan. Kwam me niet bekend voor verder.

Big Bazar?

Ik dus ook... Is best goedkoop namelijk.
Nou ja, Pampers is Pampers lijkt mij.

Ga eens kijken morgen of ze er nog zijn.

BB inderdaad.

Vond het zo apart dat er 16 (?) in een pak zitten. Moet wel een klein pakje zijn. Maar goed, wij zijn sinds kort over op Kruidvat luiers, die zijn sowieso een stuk goedkoper dan Pampers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Pampers Sleep and Play? Empty Re: Iemand bekend met Pampers Sleep and Play?

Bericht  Susan zo 7 aug 2011 - 9:59

Ik denk dat het gewoon luiers zijn die we hier ook hebben en die in het buitenland anders heten. Ik zit nu op de website van Zuid-Afrika te kijken en ze hebben daar:

Pampers New Baby - hetzelfde als bij ons.
Pampers Active Baby - dat lijkt mij dan hetzelfde als Pampers Active Fit.
Pampers Active Boy & Active Girl Pants - onze Pampers Easy Up.
Pampers Sleep & Play - dat moet dan toch wel Pampers Baby Dry zijn.
Pampers Premium Care - een soort ultradunne luier, die hebben we hier denk ik niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Pampers Sleep and Play? Empty Re: Iemand bekend met Pampers Sleep and Play?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 10:03

Ja, 16 stuks voor 2.99

Normaal heb ik er 33 voor 9.99
Dus het scheelt nogal :P

Ik ga ze gewoon eens proberen.

Susan: Ja, dat lijkt me dan inderdaad ook...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Pampers Sleep and Play? Empty Re: Iemand bekend met Pampers Sleep and Play?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 19:23

Hebben ze die ook in Duitsland toevallig? Mijn zusje had nl pas ook een pak in Duitsland gekocht, heette volgens mij ook zo. Ze waren een stuk goedkoper, en ook wel fijn, alleen namen die iets minder op volgens haar.
Ik ga op vakantie naar Duitsland volgende week, dan zal ik eens wat proberen.
(Beetje jammer dat de auto meer dan vol zit, en ik niks mee kan nemen naar huis, haha! Maar als ze goed bevallen rij ik er zo weer een keer heen, woon vlak bij de grens)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Pampers Sleep and Play? Empty Re: Iemand bekend met Pampers Sleep and Play?

Bericht  Liadan zo 7 aug 2011 - 20:13

Sassa, wil jij eens kijken als je gaat of ze ze ook in een maat kleiner hebben? Ik zie in het foldertje maat 5 staan, maar onze dochter zit nog in maat 4 en Kian gaat naar maat 3. Als ze ze ook kleiner dan maat 5 hebben ga ik ze ook eens proberen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Pampers Sleep and Play? Empty Re: Iemand bekend met Pampers Sleep and Play?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 21:48

Liadan: Er was alleen maat 5.
Maar dan zou je die alvast kunnen kopen en weg kunnen leggen?

We hebben 10 pakjes meegenomen.
Ik ga ze straks meteen proberen en dan halen we nog 10 pakjes bij als ze goed zijn.
En anders, als ze waardeloos zijn, dan kijk ik of de andere 9 terug mogen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Pampers Sleep and Play? Empty Re: Iemand bekend met Pampers Sleep and Play?

Bericht  Liadan zo 7 aug 2011 - 22:25

Sassa schreef:Liadan: Er was alleen maat 5.
Maar dan zou je die alvast kunnen kopen en weg kunnen leggen?


Sassa, bedankt voor het kijken!
Jammer dat het alleen maat 5 was. Ik ga het maar niet gokken om die te kopen en weg te leggen. Yara is namelijk al een heel eind zindelijk (alleen het poepen nog niet en 's nachts niet), we gebruiken dus nauwelijks nog luiers.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Pampers Sleep and Play? Empty Re: Iemand bekend met Pampers Sleep and Play?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 22:28

Och ja, ik was even vergeten dat ze een stuk ouder is dan mijn dochter laughcry
Nee, dan zou ik het ook niet riskeren inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Pampers Sleep and Play? Empty Re: Iemand bekend met Pampers Sleep and Play?

Bericht  Liadan zo 7 aug 2011 - 22:31

Ik zie trouwens dat de luiers vanaf 11 kilo zijn en ze is net 11 kilo, misschien dat ik toch nog een pakje haal om het uit te proberen... scratch .
Hoe gaat het met jou, voel je je goed? Best zwaar zo he als je nog een kleintje hebt rondlopen?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Pampers Sleep and Play? Empty Re: Iemand bekend met Pampers Sleep and Play?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 22:34

Haha, ja ze zijn idd vanaf 11 kilo.
Joh, voor 2.99 kun je je geen bult vallen.

Ja, het gaat wel hoor.
Veel pijn maar ik ben al zo ontzettend blij dat ik niet meer zoveel misselijk ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Pampers Sleep and Play? Empty Re: Iemand bekend met Pampers Sleep and Play?

Bericht  Liadan zo 7 aug 2011 - 22:42

Nee, inderdaad voor 2,99 kan ik ze allicht een keer proberen:-)
Fijn dat je niet meer zo misselijk bent. Hopelijk wordt de pijn niet erger hug .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Pampers Sleep and Play? Empty Re: Iemand bekend met Pampers Sleep and Play?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 22:43

Hoe doet jullie mannetje het nu?
Is hij al wat rustiger?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Pampers Sleep and Play? Empty Re: Iemand bekend met Pampers Sleep and Play?

Bericht  Liadan zo 7 aug 2011 - 22:47

Het gaat wel iets beter, maar hij is nog steeds erg onrustig helaas. Maar vergeleken met een paar weken geleden is het al wel een verschil.
Hij is op zijn best als hij gewoon lekker thuis is en bij mama of papa kan zitten (of bij Yara).
Zo gauw het anders gaat dan normaal, is hij uit zijn doen.
Maar ik ga voor 1 dag in de week ouderschapsverlof opnemen en daarom hoeft hij niet naar het kdv (hij is dan 1 dag bij oma en 1 dag is mijn vriend thuis). Ik werk dan nog 2 dagen en ben verder lekker bij de kinderen. Dat geeft me nu wel veel rust.
Verder zit het abces bij zijn billen er nog en daar moeten we morgen weer voor naar de chirurg voor controle. Blijft een beetje tobben dus helaas.
Maar het is wel een heerlijk ventje, hij kan erg lief lachen en begint nu zijn handen en voeten een beetje te ontdekken I love you .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Pampers Sleep and Play? Empty Re: Iemand bekend met Pampers Sleep and Play?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 22:55

Fijn dat hij zich wel wat beter voelt.
Maar het blijft vervelend als je je kindje verdrietig of overstuur zit.

Dan is dat een goede beslissing om een dag verlof op te nemen.
En wie weet gaat het over een paar maandjes al wel weer een stuk beter.

Succes morgen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Pampers Sleep and Play? Empty Re: Iemand bekend met Pampers Sleep and Play?

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 5:29

Ze heeft er gisteravond mee geslapen en vandaag gewoon aangehad.

Qua opname vind ik ze net zo goed ondanks dat ze wel wat dunner zijn.
Er zit alleen weinig rek in.
In de nederlandse pampers zit een soort elastiek bij de plakstrips, dat is bij deze niet.
Ook in de randjes bij de billen zijn ze wat "stugger".
En de buitenkant is wat meer plastic. Bij de nederlandse lijkt het meer stof.

Maar verder ben ik er wel tevreden over.
Zeker voor die prijs!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Pampers Sleep and Play? Empty Re: Iemand bekend met Pampers Sleep and Play?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum