Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wanneer drinken kindjes uit een normale beker

+6
juffie001
Coco
PapillonRose
Liadan
sheila123
Flower_L
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

wanneer drinken kindjes uit een normale beker - Pagina 2 Empty Re: wanneer drinken kindjes uit een normale beker

Bericht  loesje zo 7 aug 2011 - 20:35

a drinkt zn poeder melk uit een beker en dat gaat heel goed. sap is wat dunner en vind hij wat moeilijker maar gaat steeds beter.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer drinken kindjes uit een normale beker - Pagina 2 Empty Re: wanneer drinken kindjes uit een normale beker

Bericht  moepie zo 7 aug 2011 - 22:16

Sinds dat mijn dochtertje een jaar was zijn wij regelmatig gaan oefenen, maar dit ging voor geen meter!
We zijn er maar mee gestopt. Een maandje terug pakte ik het weer op en hoppa mevrouw dronk zo zonder te smeren de hele beker leeg.
Op mijn werk zijn de meeste kindjes tussen de 1,5 en 2 jaar als ze netjes uit een gewone beker kunnen drinken.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer drinken kindjes uit een normale beker - Pagina 2 Empty Re: wanneer drinken kindjes uit een normale beker

Bericht  mauwmauw zo 7 aug 2011 - 22:19

wat voor gewone bekers hebben jullie dan?ik heb nu een oefenbeker van diffrax,het gaat redelijk.laat ik het zo zeggen er gaat meer in dan naast.ik moet de beker natuurlijk wel vast houden.maar vroeg me af,als hij hier goed uit kan drinken wat voor beker ik dan kan kopen voor hem.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer drinken kindjes uit een normale beker - Pagina 2 Empty Re: wanneer drinken kindjes uit een normale beker

Bericht  Liadan zo 7 aug 2011 - 22:22

Wij hebben gewoon de goedkope plastic bekers van Ikea (zijn er 5 voor een euro ofzo).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer drinken kindjes uit een normale beker - Pagina 2 Empty Re: wanneer drinken kindjes uit een normale beker

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum