Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Acryl nagels laten zetten tijdens zwangerschap

4 plaatsers

Ga naar beneden

Acryl nagels laten zetten tijdens zwangerschap Empty Acryl nagels laten zetten tijdens zwangerschap

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 8:19

Heeft iemand hier ervaring mee? en kan dit zonder gevaar voor het kindje ( i.v.m eventuele schadelijke stoffen ofzo)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Acryl nagels laten zetten tijdens zwangerschap Empty Re: Acryl nagels laten zetten tijdens zwangerschap

Bericht  Limburg85 zo 7 aug 2011 - 8:22

Ja ik heb het laten doen toen we gingen trouwen en was toen 29 weken zwanger. Volgens mij kan het geen kwaad hoor, de stof komt niet in je huid lijkt me.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Acryl nagels laten zetten tijdens zwangerschap Empty Re: Acryl nagels laten zetten tijdens zwangerschap

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 8:24

Natuurlijk kan dat, waarom zou het kwaad kunnen ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Acryl nagels laten zetten tijdens zwangerschap Empty Re: Acryl nagels laten zetten tijdens zwangerschap

Bericht  Lies zo 7 aug 2011 - 8:25

Misschien is het een beter idee om gelnagels te laten zetten. Deze heb ik ook.
Ik weet van acrylnagels dat hier bepaalde stoffen in zitten, en het ook vreselijk stinkt.
Gelnagels is meer "natuurlijk".
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Acryl nagels laten zetten tijdens zwangerschap Empty Re: Acryl nagels laten zetten tijdens zwangerschap

Bericht  LMCurious zo 7 aug 2011 - 8:33

Werkzaam in de branche kan ik je vertellen dat het in elk geval geen kwaad kan voor je baby!

Door de geur kunnen sommige zwangere vrouwen er wel goed misselijk van worden tijdens het zetten. Dus als je daar gevoelig voor bent zou ik dat even laten.

Daarnaast is het heel vreemd, maar bij sommige vrouwen laten kunstnagels vlug weer los (binnen en week nagels eraf) tijdens de zwangerschap. Dit is trouwens zowel bij acryl als bij gelnagels het geval, en is een kwestie van uitproberen als je het echt wilt laten doen.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Acryl nagels laten zetten tijdens zwangerschap Empty Re: Acryl nagels laten zetten tijdens zwangerschap

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 8:33

Ja, je kunt zowel acryl als gelnagels laten zetten.

Het probleem is alleen dat je ze tijdens je zwangerschap wel eerder kunt verliezen of dat er sneller lucht onder gaat zitten.
Dit is niet bij iedereen zo maar de kans is wel aanzienlijk groter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Acryl nagels laten zetten tijdens zwangerschap Empty Re: Acryl nagels laten zetten tijdens zwangerschap

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 9:07

Mama_van2 schreef:Natuurlijk kan dat, waarom zou het kwaad kunnen ?

Omdat je toch wat chemische stofjes in je bloedbaan .. dus bij je baby .. kunt krijgen, als de styliste per ongeluk een wondje maakt . En ook de chemische acryl lucht die je in ademt. Maar de vraag komt vooral vanuit de nagelstyliste bij wie ik het van de week wil laten doen. Had er zelf ook nog niet over nagedacht, maar ze had het van iemand gehoord, dat het misschien schadelijk kan zijn.

Maar bedankt voor jullie reacties, zo te zien valt het dus wel mee. En betreft het sneller los laten, ja dat moet ik dan maar gewoon uitproberen


Laatst aangepast door Razz88 op zo 7 aug 2011 - 9:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Acryl nagels laten zetten tijdens zwangerschap Empty Re: Acryl nagels laten zetten tijdens zwangerschap

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 9:17

Volgens mij zijn de schadelijke stoffen zo minimaal dat je baby daar vast geen last van zal hebben...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Acryl nagels laten zetten tijdens zwangerschap Empty Re: Acryl nagels laten zetten tijdens zwangerschap

Bericht  Mida4you zo 7 aug 2011 - 9:17

Kunstnagels kan geen kwaad. Ik heb ze ook tijdens mijn zwangerschap gehad. Alleen heb ik wel een tijdje tijdens mijn zwangerschap dat de nagels er zo vanaf vielen. Dat heb ik even aangezien, en na een paar weken was het gelukkig weer over.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Acryl nagels laten zetten tijdens zwangerschap Empty Re: Acryl nagels laten zetten tijdens zwangerschap

Bericht  LMCurious zo 7 aug 2011 - 19:57

Razz88 schreef:
Mama_van2 schreef:Natuurlijk kan dat, waarom zou het kwaad kunnen ?

Omdat je toch wat chemische stofjes in je bloedbaan .. dus bij je baby .. kunt krijgen, als de styliste per ongeluk een wondje maakt . En ook de chemische acryl lucht die je in ademt. Maar de vraag komt vooral vanuit de nagelstyliste bij wie ik het van de week wil laten doen. Had er zelf ook nog niet over nagedacht, maar ze had het van iemand gehoord, dat het misschien schadelijk kan zijn.

Maar bedankt voor jullie reacties, zo te zien valt het dus wel mee. En betreft het sneller los laten, ja dat moet ik dan maar gewoon uitproberen

ik mag hopen dat als ze dan al een wondje maakt, ze daar geen acryl overheen zet, dat ze extra oplet er uit de buurt te blijven. Want dan word je niet happy van de pijn, als ze dat wel doet. maar fabels over of het wel of niet gevaarlijk zal zijn zijn er altijd, en sommigen doen dan niets. Als het echt kwaad zou kunnen zou haar leverancier dit bij de levering van de producten duidelijk moeten maken via gebruiksaanwijzing oid. Dus dan zou ze het wel weten.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Acryl nagels laten zetten tijdens zwangerschap Empty Re: Acryl nagels laten zetten tijdens zwangerschap

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum