Mama van reflux kindjes...
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mama van reflux kindjes...
ik heb een paar vraagjes voor mama's van reflux kindjes
-hoe oud was je kindje toen hij/zij er over heen was gegroeid?
-hoe ben je erachter gekomen dat hij/zij eroverheen was gegroeid?(ik neem aan dat jullie ook alles indikte)
-Hoe gaat het nu?soms nog last dat er wat omhoog komt of nergens geen last meer van?
-hoe oud was je kindje toen hij/zij er over heen was gegroeid?
-hoe ben je erachter gekomen dat hij/zij eroverheen was gegroeid?(ik neem aan dat jullie ook alles indikte)
-Hoe gaat het nu?soms nog last dat er wat omhoog komt of nergens geen last meer van?
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Re: Mama van reflux kindjes...
mauwmauw schreef:ik heb een paar vraagjes voor mama's van reflux kindjes
-hoe oud was je kindje toen hij/zij er over heen was gegroeid? ruim 8 maanden
-hoe ben je erachter gekomen dat hij/zij eroverheen was gegroeid?(ik neem aan dat jullie ook alles indikte) Toen ze eenmaal bijvoeding kreeg en er op den duur een fles afging, merkten we dat het spugen ook minder werd en daarna ophield, dit was natuurlijk niet van de ene op de andere dag, maar na een paar maandjes merkten we dat ze bijna nooit meer spuugde
-Hoe gaat het nu?soms nog last dat er wat omhoog komt of nergens geen last meer van? Ze is nu bijna 22 maanden, en heeft er nu nooit meer last van.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
-hoe oud was je kindje toen hij/zij er over heen was gegroeid? J. begint er nu net een beetje overheen te groeien. Maar ik dik alles nog in.
-hoe ben je erachter gekomen dat hij/zij eroverheen was gegroeid?(ik neem aan dat jullie ook alles indikte) Hij spuugt bijna niet meer, dat komt denk ik omdat hij nu stukjes fruit krijgt en weinig gepureerd eten meer krijgt en hij begint wat te staan waardoor hij niet meer zo druk is als hij plat ligt. Hij drinkt nu ook af en toe een paar slokken water zonder nutriton en zonder te spugen.
-Hoe gaat het nu?soms nog last dat er wat omhoog komt of nergens geen last meer van? Het gaat nu een stuk beter. Hij verslikt zich niet meer en ja af en toe ligt er nog wel eens wat op de grond maar niet meer zo erg als het was
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
-hoe oud was je kindje toen hij/zij er over heen was gegroeid? Toen ze zelf kon zitten, met een maand of 8.
-hoe ben je erachter gekomen dat hij/zij eroverheen was gegroeid?(ik neem aan dat jullie ook alles indikte) Wij hoefde enkel vloeistoffen in te dikken. Zodra ze kon zitten werd het gewoon steeds minder.
-Hoe gaat het nu?soms nog last dat er wat omhoog komt of nergens geen last meer van? Ze heeft nu nergens meer last van.
Gast- Gast
Je was laatst toch naar de dokter geweest of niet, met je zoon? Blijkt hij nu reflux te hebben?
Gast- Gast
ja ik ben pas bij de ha en ka geweest,ze hebben zijn maagje weer gevoeld(na aanleiding van zijn voorgeschiedenis gingen ze controleren of die spier weer (gedeeltelijk)dicht zat.maar dat was goed.Dus volgens de arts kon ik er wel vanuit gaan dat het reflux was,maar omdat hij er geen last van heeft.krijgt hij geen medicijnen.Hun advies was indikken,maar dat deed ik al.Dus is afwachten tot hij eroverheen groeit.Twellie schreef:Je was laatst toch naar de dokter geweest of niet, met je zoon? Blijkt hij nu reflux te hebben?
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
[quote="mauwmauw"]ik heb een paar vraagjes voor mama's van reflux kindjes
-hoe oud was je kindje toen hij/zij er over heen was gegroeid? Gok rond de 5 / 6 maanden. Was verborgen reflux trouwens
-hoe ben je erachter gekomen dat hij/zij eroverheen was gegroeid?(ik neem aan dat jullie ook alles indikte) Ging vanzelf, eigenlijk heel natuurlijk om het zo maar te zeggen. Gebruikten Nutriton, en op gegeven moment papfles 's avonds. Ging steeds beter.
-Hoe gaat het nu?soms nog last dat er wat omhoog komt of nergens geen last meer van? Nee, alleen slikt hij dingen heel snel door, en verslikt zich vaak. [/quote]
-hoe oud was je kindje toen hij/zij er over heen was gegroeid? Gok rond de 5 / 6 maanden. Was verborgen reflux trouwens
-hoe ben je erachter gekomen dat hij/zij eroverheen was gegroeid?(ik neem aan dat jullie ook alles indikte) Ging vanzelf, eigenlijk heel natuurlijk om het zo maar te zeggen. Gebruikten Nutriton, en op gegeven moment papfles 's avonds. Ging steeds beter.
-Hoe gaat het nu?soms nog last dat er wat omhoog komt of nergens geen last meer van? Nee, alleen slikt hij dingen heel snel door, en verslikt zich vaak. [/quote]
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
-hoe oud was je kindje toen hij/zij er over heen was gegroeid? ongeveer 8 maanden hij kreeg er steeds minder last van toen we hem meer met de pot lieten mee eten en vooral toen hij minder flessen poedermelk te drinken kreeg.
-hoe ben je erachter gekomen dat hij/zij eroverheen was gegroeid?hij ging minder spugen en als hij spuugde had hij er bijna geen last meer van
-Hoe gaat het nu?heel soms nog last dat er wat omhoog komt
-hoe ben je erachter gekomen dat hij/zij eroverheen was gegroeid?hij ging minder spugen en als hij spuugde had hij er bijna geen last meer van
-Hoe gaat het nu?heel soms nog last dat er wat omhoog komt
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kindjes met KMA : provoceren?
» Andere kindjes/mama's ontmoeten
» voor de mama's zonder school gaande kindjes.
» Mama's met niet-mama vriendinnen
» Reflux?
» Andere kindjes/mama's ontmoeten
» voor de mama's zonder school gaande kindjes.
» Mama's met niet-mama vriendinnen
» Reflux?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: