Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat betalen jullie voor de kapper?

+34
SuperGrover
Shopelle
Poeke
Belle1985
rapa nui
Frappuccino
Silva
Dikkie Dik
Raindrop
Sarah1985
Lejow
Rovine
JD
Beachgirl
Nathalie
Chocolate Cookie
Jeanette
Gigi_
Arwyn
Mamsie
Serena
Sterre
_DoI
Zwerver
Effie_O
Mint
Tsjip
Blond
loura
Lies
Monnie
SoGood
Tania
Minx
38 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de kapper? - Pagina 3 Empty Re: Wat betalen jullie voor de kapper?

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 1:11

Ja dat was wel bizar.. Ik ging m'n haar verven..toen ging ik even m'n plukjes bijwerken en ineens had ik een pony...en toen knipte ik er ook nog maar een bob bij.
Het was niet super netjes, maar ging best! Dat was afgelopen juni. Sindsdien heb ik 't niet meer aan de kapper laten zien dus 't is nu gewoon weer uitgegroeid en dat zie je niet echt.


zo was het toen geworden

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de kapper? - Pagina 3 Empty Re: Wat betalen jullie voor de kapper?

Bericht  SoGood di 21 dec 2010 - 1:19

Marin schreef:Ja dat was wel bizar.. Ik ging m'n haar verven..toen ging ik even m'n plukjes bijwerken en ineens had ik een pony...en toen knipte ik er ook nog maar een bob bij.
Het was niet super netjes, maar ging best! Dat was afgelopen juni. Sindsdien heb ik 't niet meer aan de kapper laten zien dus 't is nu gewoon weer uitgegroeid en dat zie je niet echt.


zo was het toen geworden

Wauw! Knap gedaan! Very Happy Ik herinner het me weer vaag idd.

Ik twijfel over een pony, ik durf niet.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de kapper? - Pagina 3 Empty Re: Wat betalen jullie voor de kapper?

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 1:22

Nobucta schreef:Sinds ik verhuisd ben kan ik mijn draai maar niet vinden. Brainwash geprobeerd, beviel niet echt. Kappersschool beviel beter, maar ik kan het adres of de locatie niet meer terugvinden. Embarassed
Deden het allebei onder de 15 euro, weet het exacte bedrag niet meer. Iemand nog andere tips in Eindhoven?

Ik weet de straat niet maar in het centrum, kapper heet New age. Werkt een marrokaanse man, hij kan echt heel goed knippen! Ik ben van lang naar kort gegaan bij hem en het is echt heel leuk geworden

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de kapper? - Pagina 3 Empty Re: Wat betalen jullie voor de kapper?

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 1:22

Eng is dat..een pony (laten) knippen. Misschien toch gewoon de gok wagen? Niet al te kort doen direct, want dat staat maar weinig mensen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de kapper? - Pagina 3 Empty Re: Wat betalen jullie voor de kapper?

Bericht  SoGood di 21 dec 2010 - 1:26

Marin schreef:Eng is dat..een pony (laten) knippen. Misschien toch gewoon de gok wagen? Niet al te kort doen direct, want dat staat maar weinig mensen.

Nee, ik wil hem ook niet te kort. Misschien wil ik niet eens een pony maar gewoon een schuine, niet te perfecte lok.

De reden dat ik twijfel is omdat mijn haren een slag/krul hebben. Op zich groeit mijn haar super snel dus daarvoor hoef ik het niet te laten. Ik ben nogal een dramaqueen wat mijn kapsel betreft dus ik moet er nog even over nadenken. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de kapper? - Pagina 3 Empty Re: Wat betalen jullie voor de kapper?

Bericht  Lejow di 21 dec 2010 - 2:16

Een tientje, en dan wordt het gedaan door mijn nichtje bij mijn oom en tante thuis (nichtje is kapster)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de kapper? - Pagina 3 Empty Re: Wat betalen jullie voor de kapper?

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 2:34

Ik ga tegenwoordig ook naar Brainwash. Volgens mij kost hij nu iets van 14 euro of zo. Wassen en knippen.
Ben er wel tevreden over.

( edit: 15 euro zie ik nu op de site)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de kapper? - Pagina 3 Empty Re: Wat betalen jullie voor de kapper?

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 4:02

ik ga altijd naar een hairmax kapper

Betaal voor te knippen en wassen en föhnen 30,50 euro ( zag net dat de prijs weer omhoog is gegaan pfff denk dat ik mijn vroegere thuiskapster maar weer opbel )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de kapper? - Pagina 3 Empty Re: Wat betalen jullie voor de kapper?

Bericht  Sarah1985 di 21 dec 2010 - 7:38

ben vrijdag net geweest en was 40,50 kwijt voor knippen/wassen/fohnen/verven. niet duur als ik de anderen zo lees
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de kapper? - Pagina 3 Empty Re: Wat betalen jullie voor de kapper?

Bericht  Raindrop di 21 dec 2010 - 10:22

Ik laat het meestal knippen, verven, wassen, fohnen en stylen voor 45 euro.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de kapper? - Pagina 3 Empty Re: Wat betalen jullie voor de kapper?

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 10:48

Ik ben al een paar keer boven de € 100 uit gekomen voor wassen, knippen, kleuren en shampoo (+ conditioner).
Ik schrok me rot.
Heb natuurlijk zelf een kappersopleiding gedaan en in kapsalons gewerkt. Sinds kort heb ik weer contact met een oud collega. Ik heb haar gevraagd of zij voortaan mijn haar wil kleuren, dat wil ze wel doen.
Om te knippen ga ik nog wel naar de kapper, heb toevallig a.s. donderdag een afspraak. Zal dan zo rond de €25,00 - €30,00 kwijt zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de kapper? - Pagina 3 Empty Re: Wat betalen jullie voor de kapper?

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 23:46

Wij hebben een thuis-kapster, betaal 7,50.
Wil ik het verfen, helpt ze me maar daarbij en haalt ze professionele verf bij de kappersgroothandel en daar betaal ik dan iets voor, maar ik haal gewoon zelf bij de Etos of Kruid eigenmerk haarverf en doe het lekker zelf wel! ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de kapper? - Pagina 3 Empty Re: Wat betalen jullie voor de kapper?

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 0:38

Ik betaal ongeveer 20 euro voor knippen en in model brengen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de kapper? - Pagina 3 Empty Re: Wat betalen jullie voor de kapper?

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 1:08

Voor wassen, knippen, kleuren ben ik meestal rond de 60 euro kwijt.
Alleen wassen en knippen rond de 30.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de kapper? - Pagina 3 Empty Re: Wat betalen jullie voor de kapper?

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 1:24

EUR 13,95 bij Knip & Go.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de kapper? - Pagina 3 Empty Re: Wat betalen jullie voor de kapper?

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 4:04

Ik betaal rond de 22,90 voor alleen knippen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de kapper? - Pagina 3 Empty Re: Wat betalen jullie voor de kapper?

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 4:12

soms ga ik bij de thuiskapper voor 8 euro. Zij knipt mijn haar echt perfect :P

als zij geen tijd heeft ga ik altijd gewoon ergens heen, maar dan ben ik eigenlijk nooit tevreden en het is ook altijd stukken duurder haha.

Verven doe ik altijd zelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de kapper? - Pagina 3 Empty Re: Wat betalen jullie voor de kapper?

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 8:18

Theedoosje schreef:
Nobucta schreef:Sinds ik verhuisd ben kan ik mijn draai maar niet vinden. Brainwash geprobeerd, beviel niet echt. Kappersschool beviel beter, maar ik kan het adres of de locatie niet meer terugvinden. Embarassed
Deden het allebei onder de 15 euro, weet het exacte bedrag niet meer. Iemand nog andere tips in Eindhoven?


Ik zie altijd op weg naar mijn werk een kapper zitten die voor 11 euro knipt. MAar weet niet of het wat is en hoe en wat verder, aangezien ik alleen bord buiten zie staan en niet binnen ben geweest.
Deze zit op de Leenderweg...heb even gegoogled en volgens mij heet hij HairMotion. Maar weet even niet zeker.
Het zit stukje na de rotonde als je van de snelweg A67 afkomt.
Maar goed ik weet niet waar in Eindhoven je woont.


edit: het is deze http://www.kokkys.nl/index.php?page=vestiging&plaats=Eindhoven

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de kapper? - Pagina 3 Empty Re: Wat betalen jullie voor de kapper?

Bericht  Rovine wo 22 dec 2010 - 8:22

Wat raar, die naam zegt me helemaal niks, maar het zou hem wel kunnen zijn. Was aan een lange, brede straat met woonhuizen aan de zijkant, net iets ten zuiden van het centrum. Woon zelf meer aan de noordkant, maar als ik tevreden ben wil ik best een stukje omrijden.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de kapper? - Pagina 3 Empty Re: Wat betalen jullie voor de kapper?

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 5:48

Nobucta schreef:Wat raar, die naam zegt me helemaal niks, maar het zou hem wel kunnen zijn. Was aan een lange, brede straat met woonhuizen aan de zijkant, net iets ten zuiden van het centrum. Woon zelf meer aan de noordkant, maar als ik tevreden ben wil ik best een stukje omrijden.

In die straat zit ook een etos (aan de andere kant van de kapper ergens).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de kapper? - Pagina 3 Empty Re: Wat betalen jullie voor de kapper?

Bericht  Dikkie Dik do 23 dec 2010 - 8:40

Toevallig gisteren geweest, Cosmo. Ik betaalde 33 euro voor wassen en knippen. Niet eens fohnen want dat doe ik gewoon nooit, dan ben ik echt een poedel.

Ik heb wel eens bijna 160 euro betaald voor een dramatisch kapsel bij de Toni and Guy. Ik had niet eens zoveel geld op mijn rekening, dus kreeg ik het verzorgingsspulletje gratis mee. Ik was toen nog student. Ik zou nu nooit meer zoveel geld uitgeven aan mijn haar.

Ik vind het fijn van de Cosmo dat je van te voren weet wat je moet betalen.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de kapper? - Pagina 3 Empty Re: Wat betalen jullie voor de kapper?

Bericht  Silva zo 26 dec 2010 - 11:10

Ik ga altijd naar Hair Today. Als ik zo lees betaal ik er wel veel voor.
Als ik normaal laat wassen, knippen, fohnen en stylen met product en al, dan ben ik rond de 35,00 kwijt. Ga ik er bij verven, dan ben ik zo'n 75,00 kwijt. Beide met studentenkorting geloof ik.

Ik heb mijn haar wel een tijdje gewoon bij een wat goedkopere kapper laten knippen, maar dan zat het binnen een paar dagen niet meer in model en ik heb nogal lastig haar. Daarom geef ik er ook wel graag wat meer voor uit. Bij deze kapper ga ik ook altijd naar dezelfde toe, want die knipt zo fijn en mooi! 't Zit gelijk voor een maand echt helemaal in model en 't ziet er ook piekfijn uit.
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de kapper? - Pagina 3 Empty Re: Wat betalen jullie voor de kapper?

Bericht  Frappuccino ma 27 dec 2010 - 4:31

De laatste keer ben ik bij Brainwash geweest, 14 euro voor knippen. Helaas niet zo tevreden, dus daar gaan we niet meer naar toe. Ik denk er over om ook eens naar Hair Today te gaan, vind het wel vet duur, maar ik ga gemiddeld maar 2 keer per jaar naar de kapper dus ik kan het ook wel missen denk ik zo.
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de kapper? - Pagina 3 Empty Re: Wat betalen jullie voor de kapper?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 22:26

Hebben een thuiskapster en daar betaal ik 15 euro voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de kapper? - Pagina 3 Empty Re: Wat betalen jullie voor de kapper?

Bericht  rapa nui di 28 dec 2010 - 0:07

Vanochtend net weer geweest: ik heb 42,50 euro betaald voor knippen, kleuren, fohnen, stylen. Is bij een kapster met een kapsalon aan huis. Het is wel officieel dus geen thuiskapster die bij klust maar wel een stuk goedkoper dan in de kapsalon waar ze eerst werkte en waar ik ook al door haar geknipt werd.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de kapper? - Pagina 3 Empty Re: Wat betalen jullie voor de kapper?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum