Wat betalen jullie voor de kapper?
+34
SuperGrover
Shopelle
Poeke
Belle1985
rapa nui
Frappuccino
Silva
Dikkie Dik
Raindrop
Sarah1985
Lejow
Rovine
JD
Beachgirl
Nathalie
Chocolate Cookie
Jeanette
Gigi_
Arwyn
Mamsie
Serena
Sterre
_DoI
Zwerver
Effie_O
Mint
Tsjip
Blond
loura
Lies
Monnie
SoGood
Tania
Minx
38 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat betalen jullie voor de kapper?
Is het naar de kapper gaan hier dan zo goedkoop? Ik betaal €16 voor knippen en €50 voor coupe soleil. Dat laatste doe ik alleen wanneer ik mijn haar donker heb gekleurd. Dus ik moet er straks weer aan geloven..
Gast- Gast
Ik ben voor knippen en kleuren + langhaartoeslag meestal zo'n 70 euro kwijt. Ik ga eens in de 3 maanden.
Gast- Gast
CKC schreef:Veel te veel..
Knippen
Kleuren (highlights, lowlights met folie) Is ze ongeveer een uur mee bezig
Colorshine.. over de highlights om ze te tonen
Donderdag was ik E157,- kwijt. dat is E50.- voor het knippen..
Ik ga naar Salon B in Amsterdam. Ik ben wel altijd zeer tevreden, dus geef het graag uit..
Jaaaa als ik in Amsterdam woon ga ik dus ook echt daarheen he! Hoe jij het beschreef, liggend je haar laten wassen, enz, dat wil ik ook
Gast- Gast
Lies schreef:Serena schreef:Lies schreef:Wij betalen 11 euro bij de thuiskapster. Elke 12 weken laat ik het verven bij haar, en ze vraagt 25 euro voor kleuren.
Nu is ze met zwangerschapsverlof, dus moet ff naar een andere kapper.
Denk dat ik morgen even ga. Dan is het weer netjes voor de kerst:)
Heb net een nieuwe kapsalon gevonden hier. Voor wassen, knippen en fohnen betaal je daar 15 euro. Voor kleuren komt er 15 euro bij ( kleurspoeling )
Is echt niet duur! :face:
Is dat toevallig B.rainwash? Die is hier ook nieuw, was er twee weken geleden heen, maar ik vind het wel prima! en zeker voor de prijs. Meestal ben ik alleen voor knippen 19 euro kwijt ofzo...
Klopt idd! Ja? is het goed bevallen daar?
Ik zal morgen is even langsgaan
Nou ik ben er 1x geweest, nooit meer. Ze hebben het lelijk geknipt en ik had dikke stroken highlights. Afschuwelijk. Maarja ligt aan de kapper natuurlijk dat weet ik ook wel.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben meestal zo'n 80 euro kwijt als ik ga. Knippen en folies ( veeeel ).
Als ik alleen puntjes moet laat ik het een vriendin doen voor niks.
Als ik alleen puntjes moet laat ik het een vriendin doen voor niks.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Heb het even nagezocht (ik onthoud die dingen nooit) en knippen is bij mijn kapper 18,50.
In de zomer laat ik er ook highlights bij in zetten, dat kost 14,- extra. Laatst heb ik er lowlights in laten doen en dat was ook 14,- Vind ik nog wel meevallen, ben ook wel eens bij een kapper geweest waar ik voor alleen knippen al 30,- kwijt was
Ik ga ongeveer 3 keer per jaar naar de kapper, dus ben er niet erg veel aan kwijt, haha.
In de zomer laat ik er ook highlights bij in zetten, dat kost 14,- extra. Laatst heb ik er lowlights in laten doen en dat was ook 14,- Vind ik nog wel meevallen, ben ook wel eens bij een kapper geweest waar ik voor alleen knippen al 30,- kwijt was
Ik ga ongeveer 3 keer per jaar naar de kapper, dus ben er niet erg veel aan kwijt, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik betaal 40,-... en voorheen had ik een kapsel waarbij ik elke maand moest! Duur grapje..
nu gelukkig 1x in de 2 maanden
nu gelukkig 1x in de 2 maanden
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Ik ga meestal baar Brain wash.. kost me 14,50 voor te wassen, knippen en in model brengen.
Heb ook wel een thuiskapster voor 10,00 maar vind het soms ook fijner om naar de gewone kapper te gaan.
Heb ook wel een thuiskapster voor 10,00 maar vind het soms ook fijner om naar de gewone kapper te gaan.
Gast- Gast
10 euro voor knippen
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Langhaartoeslag?Jen_ schreef:Ik ben voor knippen en kleuren + langhaartoeslag meestal zo'n 70 euro kwijt. Ik ga eens in de 3 maanden.
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:Langhaartoeslag?Jen_ schreef:Ik ben voor knippen en kleuren + langhaartoeslag meestal zo'n 70 euro kwijt. Ik ga eens in de 3 maanden.
Ja, als je langer haar hebt, heb je meer verf nodig. Dus een toeslag voor langer haar. Is heel normaal hoor.
Gast- Gast
Ik ga ook altijd naar de B.rainwash en ben dus 15€ kwijt. Als ik mijn haar verf 30€. Ik ben zeer tevreden, heb daar ook een vaste kapper die mij knipt
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Razz88 schreef:Ik ga meestal baar Brain wash.. kost me 14,50 voor te wassen, knippen en in model brengen.
Eén keer geweest, maar ik ga nooit meer naar Brain wash. Ze wisten echt niet wat ze met krullen moesten. Ik wilde het op mijn schouders, hadden ze het zo lang geknipt toen het nat was... En daarna geföhnd, terwijl ze mijn haar kamde. "oh het is wel pluizig"
Gast- Gast
Ik ga meestal naar Brainwash en betaal daar iets van 14 euro. Als ik een heel ander model wil ga ik naar een andere kapper en betaal ik rond de 20 euro.
Verven doe ik vrijwel nooit bij de kapper, alleen heel soms coupe soleil en daar ben ik zo'n 35 euro voor kwijt
Verven doe ik vrijwel nooit bij de kapper, alleen heel soms coupe soleil en daar ben ik zo'n 35 euro voor kwijt
Gast- Gast
Jen_ schreef:ZachtCookie schreef:Langhaartoeslag?Jen_ schreef:Ik ben voor knippen en kleuren + langhaartoeslag meestal zo'n 70 euro kwijt. Ik ga eens in de 3 maanden.
Ja, als je langer haar hebt, heb je meer verf nodig. Dus een toeslag voor langer haar. Is heel normaal hoor.
Ik betaal ook een lang haar toeslag voor verven, weet niet beter
Ik betaal voor knippen 17,50 en voor verven 27 of 35 als ik 2 kleuren wil.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
9 euro knippen en 9 euro verven (zelf verf kopen).
Maar verven doe ik vaak zelf, dus dan ben ik maar 9 euro kwijt. (thuiskapster)
Maar verven doe ik vaak zelf, dus dan ben ik maar 9 euro kwijt. (thuiskapster)
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
ik ben voor wassen,knippen,kleuren,in model fohnen meestal 45 euro kwijt in totaal.
als ik iemand iets mag afraden,......ga niet naar hizi hair (weet eigenlijk niet of die in heel nederland zitten?)...dat zijn toch een stelletje afzetters!!
vragen ze of je je haar gewassen wilt hebben in een massagestoel.... hm ja lijkt me wel lekker.... maar dat kost dan dus al 8 euro extra!
dan vragen ze of je verzorging in je haar wilt.....hoppakee, weer 7 euro erbij....
heb daar 1x mn haar laten knippen en kleuren, was in totaal 140 euro kwijt.....
en als het dan nog door een topkapper gedaan werd....maar je wordt daar altijd geknipt door meiden van een jaar of 17 die de opleiding nog doen....natuurlijk moeten die het leren, maar ja....daar ga ik dan niet zoveel geld voor neerleggen.... dus dat was eens maar nooooooooooit meer!
als ik iemand iets mag afraden,......ga niet naar hizi hair (weet eigenlijk niet of die in heel nederland zitten?)...dat zijn toch een stelletje afzetters!!
vragen ze of je je haar gewassen wilt hebben in een massagestoel.... hm ja lijkt me wel lekker.... maar dat kost dan dus al 8 euro extra!
dan vragen ze of je verzorging in je haar wilt.....hoppakee, weer 7 euro erbij....
en als het dan nog door een topkapper gedaan werd....maar je wordt daar altijd geknipt door meiden van een jaar of 17 die de opleiding nog doen....natuurlijk moeten die het leren, maar ja....daar ga ik dan niet zoveel geld voor neerleggen.... dus dat was eens maar nooooooooooit meer!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
De laatste rekening bedroeg iets van meer dan 72 euro. Ik kan je helaas niet vertellen wat ik hiervoor heb gekregen, wat ze dus hebben berekend. Ik kan wel vertellen hoe de dag ging, want die ging tergend langzaam.
*Knippen.
*Ontkleuren met 9%
*Uitwassen
*Kleuren met Elumen
*Uitwassen, protector van Elumen en klein beetje creméspoeling.
*Fohnen
*In model brengen. (En voor een stagaire deed ze het echt super goed!)
*Shampoo Elumen van Goldwell 13.00 euro.
De rekening viel me achteraf nog mee. Vooral gezien het feit dat ze van alles met mijn haar hebben gedaan.
*Knippen.
*Ontkleuren met 9%
*Uitwassen
*Kleuren met Elumen
*Uitwassen, protector van Elumen en klein beetje creméspoeling.
*Fohnen
*In model brengen. (En voor een stagaire deed ze het echt super goed!)
*Shampoo Elumen van Goldwell 13.00 euro.
De rekening viel me achteraf nog mee. Vooral gezien het feit dat ze van alles met mijn haar hebben gedaan.
Gast- Gast
*Marietje* schreef:ik ben voor wassen,knippen,kleuren,in model fohnen meestal 45 euro kwijt in totaal.
Ik ga altijd naar Hizi Hair! Haha zo zie je (helaas) hoet het per filliaal kan schelen. Ik ben dus 70 euro kwijt voor knippen en verven. En de massagestoel kost daar niks hoor... En verzorging in je haar, ja daar betaal je wel voor. Maar ben dat bij andere kapsalons ook zo gewend. En bij de mijne kom ik niet voor verrassingen te staan, want ze berekenen vooraf de prijs, en laten die dan aan je zien. Ik ben heel tevreden over ze.
Gast- Gast
Verzorging in je haar en in model brengen/fohnen kost hier niks.. Wassen kost wel extra.. Grappig dat het overal anders is..
Gast- Gast
Ik ga altijd naar hairfactory en ben daarover erg tevreden,, tuurlijk ligt het aan de kapster ipv de salon! Ga altijd naar dezelfde kapster Het knippen is volgens mij 24 euro en de andere keer doe ik knippen en kleuren en dan ben ik 90 euro kwijt *bijkleuren, ben bruin maar heb het een tijd grijsblond gehad dus dat is nogal een verschil waardoor het duur is*
Afgelopen keer was ik maar liefst 140 euro kwijt maar heb het dan ook volledig in een 'normalere' kleur laten kleuren en echt tig uur gezeten!
Dylan gaat daar ook heen en dat kost 11.50
Opzich best veel geld natuurlijk maar zijn tevreden en vind mijn (ons) haar belangrijk en heb daar graag wat voor over, vind het ook gewoon een lekkere dag, een beetje tutten in de kapsalon
Afgelopen keer was ik maar liefst 140 euro kwijt maar heb het dan ook volledig in een 'normalere' kleur laten kleuren en echt tig uur gezeten!
Dylan gaat daar ook heen en dat kost 11.50
Opzich best veel geld natuurlijk maar zijn tevreden en vind mijn (ons) haar belangrijk en heb daar graag wat voor over, vind het ook gewoon een lekkere dag, een beetje tutten in de kapsalon
Gast- Gast
Sinds ik verhuisd ben kan ik mijn draai maar niet vinden. Brainwash geprobeerd, beviel niet echt. Kappersschool beviel beter, maar ik kan het adres of de locatie niet meer terugvinden.
Deden het allebei onder de 15 euro, weet het exacte bedrag niet meer. Iemand nog andere tips in Eindhoven?
Deden het allebei onder de 15 euro, weet het exacte bedrag niet meer. Iemand nog andere tips in Eindhoven?
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Nobucta schreef:Sinds ik verhuisd ben kan ik mijn draai maar niet vinden. Brainwash geprobeerd, beviel niet echt. Kappersschool beviel beter, maar ik kan het adres of de locatie niet meer terugvinden.
Ik zie altijd op weg naar mijn werk een kapper zitten die voor 11 euro knipt. MAar weet niet of het wat is en hoe en wat verder, aangezien ik alleen bord buiten zie staan en niet binnen ben geweest.
Deze zit op de Leenderweg...heb even gegoogled en volgens mij heet hij HairMotion. Maar weet even niet zeker.
Het zit stukje na de rotonde als je van de snelweg A67 afkomt.
Maar goed ik weet niet waar in Eindhoven je woont.
Gast- Gast
ik wissel heel erg. De laatste keer dat ik naar de kapper ben geweest (al meer dan een jaar geleden) was het 60 euro. Dat was de kapper van m'n stiefmoeder die erg goed schijnt te knippen. Ik vond het niet zo bijzonder. De keer daarna heb ik gewoon zelf de schaar gepakt, stuk goedkoper. Maar de kapper waar ik meestal naar toe ga is rond de 25 euro.
Gast- Gast
Jeetje, dat je dat durft Marin, zelf knippen!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel betalen jullie voor coupe soleil bij de kapper?
» Wat betalen jullie bij de kapper?
» Wat betaal jij voor de kapper?
» Wat betalen jullie p/m voor je auto?
» Wat betalen jullie voor de aanvullende zorgverzekering?
» Wat betalen jullie bij de kapper?
» Wat betaal jij voor de kapper?
» Wat betalen jullie p/m voor je auto?
» Wat betalen jullie voor de aanvullende zorgverzekering?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: