chicken tonight + invriezen van fruit + porties verdelen.
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
chicken tonight + invriezen van fruit + porties verdelen.
Hoi,
Ik ben chicken tonight aan het maken meteen een heleboel zodat ik het in porties kan invriezen.
Ik vind het lekker om er stukjes perzik en stukjes ananas (uit blik) aan toe te voegen.
Wat ik me afvraag gaat dat nu eigenlijk wel nu ik het invries? Kan ik het gerecht nog wel invriezen als ik dit erin doe?
Op warmen doe ik dan weer in de magnetron uit de vriezer.
groetjes.
Ik ben chicken tonight aan het maken meteen een heleboel zodat ik het in porties kan invriezen.
Ik vind het lekker om er stukjes perzik en stukjes ananas (uit blik) aan toe te voegen.
Wat ik me afvraag gaat dat nu eigenlijk wel nu ik het invries? Kan ik het gerecht nog wel invriezen als ik dit erin doe?
Op warmen doe ik dan weer in de magnetron uit de vriezer.
groetjes.
Laatst aangepast door pFlower op za 6 aug 2011 - 2:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: chicken tonight + invriezen van fruit + porties verdelen.
Doe ik wel altijd, nooit problemen mee gehad.
Gast- Gast
Ik doe dat ook altijd en ook nog nooit problemen mee gehad.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb 2 grote blikken chicken tonight met 2 blikjes fruit + kip verdeeld in 5 porties is dat ongeveer de goede hoeveelheid portie? want 1 blik door 2en leek me teveel van het goede met het fruit erbij en door 3en weer te weinig maar heb geen idee want eet het nooit.
Rijst doe ik telkens apart.
Rijst doe ik telkens apart.
Gast- Gast
Je weet toch zelf wel hoeveel genoeg is voor 1 portie voor jezelf? Ik doe overigens de rijst erbij in vriezen. Lekker makkelijk als je toch iets uit de vriezer pakt; hoef je niet nog eens die rijst apart te maken. Scheelt ook weer afwas. Ik maak nooit iets uit die potten maar meestal maak ik kip/ rijst/ groente met die boemboes van Conimex. Met 1 boemboe en ongeveer 300/ 400 gram kip + groente en rijst maak ik 3 porties. Maar ik ben geen grote eter. Toen ik samenwoonde aten we daar samen 1 keer van.
Gast- Gast
tis ook maar net wat voor een eter je bent.
mn vriend zou handig een hele pot in 1x opkunnen, zit dan geen extra groenten bij maar wel 2 kip..
(mss moet ik het bij voorbaad ook alvast invriezen, dan staat het voor hem niet voor handen haha)
mn vriend zou handig een hele pot in 1x opkunnen, zit dan geen extra groenten bij maar wel 2 kip..
(mss moet ik het bij voorbaad ook alvast invriezen, dan staat het voor hem niet voor handen haha)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» chicken tonight
» Fruit en groente hapjes invriezen
» Fruit
» Zelfbruiner egaal verdelen..
» Aandacht verdelen tweede kindje
» Fruit en groente hapjes invriezen
» Fruit