Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alles verteld?

+17
Error
Supertalentje
xxDila
Sweety
Sterre
Rumble
Bet Weter
Susan
RYW
Lavendel
Marin
Sorella
Parisienne
Rush
Caramba
Joontjuh
Shy
21 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 3 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 5:40

Shygirl85 schreef:
Zusje schreef:
Shygirl85 schreef:Nouja laat maar zitten, ik vroeg het mij gewoon af. Vindt daar niks geks aan eigenlijk.

Waarom vraag je om een mening als je die eigenlijk niet wilt horen? Wat onze mening is hoeft toch ook niet die van jou te zijn of te worden?
Dat zeg ik toch ook niet? Ik wil wel meningen horen daarom vraag ik het, maar het lijkt alsof ik iets heel erg achterlijks vraag. Terwijl ik dat zelf behoorlijk vind mee vallen..

Hoezo? De meningen zijn ontzettend verdeelt in dit topic. Ik vind het persoonlijk achterlijk om perse zoiets te willen delen met iemand maar dat neemt niet weg dat jij het wel zo kunt voelen. Wat doet mijn gevoel er dan toe? Maar zoals je wellicht gelezen hebt zien anderen er wel weer het nut van in. Dus om je dan zo op te stellen als 'laat maar zitten', vind ik eerlijk gezegd een beetje jammer. Als je geen discussie wilt, open dan ook geen topic.

Buiten dit alles. Je partner wil het niet weten. Waarom zou je het dan perse willen delen? Voelt het nog steeds zo voor je? Dat je het moet delen met hem? En wat voor meerwaarde heeft het volgens jou?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 3 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Bet Weter ma 8 aug 2011 - 5:53

Volgens mij zegt helemaal niemand dat ze alles persé moét delen met de partner. Snap de hele ophef niet zo. Suspect

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 3 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Bet Weter ma 8 aug 2011 - 5:54

Zusje schreef:
Susan schreef:Ik vind het ook niet raar om erover te praten of zo, maar niet dat je alles wat je ooit op seksgebied hebt meegemaakt min of meer moet opbiechten aan elkaar omdat je anders niet volledig eerlijk zou zijn of zo. Dat idee krijg ik hier van sommige mensen.

Idd, zo van ´ik ben liever open en eerlijk´. Hoezo open en eerlijk? Dus omdat ik dat duidelijk als geschiedenis zie en niet relevant vind voor mijn huidige relatie ben ik dan oneerlijk en heb ik geheimen? Want zo vinden sommigen het zelfs hier. 'Ik wil geen geheimen voor hem hebben'. Owkee... Nou ja, iedereen moet het idd zelf weten. Of iemand sex heeft gehad met een bekende, daar kan ik nog inkomen maar verder qua aantallen en ervaringen? Neuh, ik vind het totaal niet boeiend en ik kan me ook niet voorstellen dat het me dichter bij mijn partner brengt. Ik vind het ook eigenlijk een naar idee zelfs dat een ex van me dit soort dingen met zijn nieuwe vriendin zal bespreken. Ik bedoel, dat was tussen ons en speelt niet meer. Ik zorg dan liever voor nieuwe gespreksstof, dingen waar we samen om kunnen lachen, over kunnen fantaseren en ervaringen dan dat ik oude ga lopen ophalen. Ik hou mijn aantallen niet angstvallig verborgen zoals ik al zei. Een nieuwe vriend komt er vast wel achter dat ik redelijk wat eerdere relaties heb gehad, dan kan hij zelf ook vast rekenen.

Hier doel je op mijn mening. Ik heb wel ervaren dat open gesprekken over ons seksuele verleden mij en mijn partner dichterbij elkaar hebben gebracht. Dat wil niet zeggen dat we persé alles moéten bespreken. Ik geef wel altijd eerlijk antwoord op vragen en doe niet moeilijk af en toe iets te vertellen over mijn verleden, omdat het ook een deel van mijn verleden/persoonlijkheid vertegenwoordigt.

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 3 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 7:18

Rush schreef:
Rush schreef:Ik weet van m`n vriend z`n vorige relatie wel wat dingetjes + zijn aantal bedpartners.

Hij weet dat mijn aantal hoger is, maar wil het exacte aantal niet weten en hij wil ook niet weten wie het zijn. Ik heb ook ooit een fling gehad met een vriend van hem, dat weet hij ook niet.
En sinds gisteren weet hij dat wel, haha.

En, hoe reageerde hij?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 3 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 8:44

Youandi schreef:
Rush schreef:
Rush schreef:Ik weet van m`n vriend z`n vorige relatie wel wat dingetjes + zijn aantal bedpartners.

Hij weet dat mijn aantal hoger is, maar wil het exacte aantal niet weten en hij wil ook niet weten wie het zijn. Ik heb ook ooit een fling gehad met een vriend van hem, dat weet hij ook niet.
En sinds gisteren weet hij dat wel, haha.

En, hoe reageerde hij?

Dr ondergoed hing nog aan de lijn bij hem, dus zal wel goed zitten Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 3 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  RYW ma 8 aug 2011 - 9:17

Joy_ schreef:Wij hebben toevallig (of niet?) vanavond 'het gesprek' gehad over al die dingen. Brengt ons alleen maar dichter bij elkaar. Ik vind dat heel fijn juist. Ik ben liever open en eerlijk er over dan dat ik dingen stilzwijg of er moeilijk over doe, en ik vind het nog interessant ook smile

Ik vind iets niet vertellen omdat het niet relevant is niet persé stilzwijgen of moeilijk doen. Ik vind het gewoon totaal niet interessant, en mijn vriend ook niet. Het voelt voor mij totaal niet alsof we niet open of eerlijk zouden zijn of dingen voor elkaar verzwijgen. Met die woorden geef je het een lading die het in onze relatie totaal niet heeft.

Mijn vriend weet ook niet dat ik vroeger paars haar had, dat ik wel eens over mezelf heen gekotst heb omdat ik zo dronken was, dat ik wel eens in de sloot gedonderd ben met mijn fiets en dat ik zijn lievelingsbeddegoed echt spuuglelijk vind. Want who cares? Dat heb ik niet bewust achtergehouden ofzo, het is gewoon nooit ter sprake gekomen omdat we het domweg niet interessant genoeg vinden. En zo vinden we het aantal bedpartners ook totaal niet interessant.

Dat heeft in onze relatie totaal niks, maar dan ook echt 0,0 met eerlijkheid en openheid te maken.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 3 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Susan ma 8 aug 2011 - 9:20

Eens. Iets niet vertellen wil niet zeggen dat je dus niet eerlijk bent.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 3 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Shy ma 8 aug 2011 - 18:50

Zusje schreef:
Shygirl85 schreef:
Zusje schreef:
Shygirl85 schreef:Nouja laat maar zitten, ik vroeg het mij gewoon af. Vindt daar niks geks aan eigenlijk.

Waarom vraag je om een mening als je die eigenlijk niet wilt horen? Wat onze mening is hoeft toch ook niet die van jou te zijn of te worden?
Dat zeg ik toch ook niet? Ik wil wel meningen horen daarom vraag ik het, maar het lijkt alsof ik iets heel erg achterlijks vraag. Terwijl ik dat zelf behoorlijk vind mee vallen..

Hoezo? De meningen zijn ontzettend verdeelt in dit topic. Ik vind het persoonlijk achterlijk om perse zoiets te willen delen met iemand maar dat neemt niet weg dat jij het wel zo kunt voelen. Wat doet mijn gevoel er dan toe? Maar zoals je wellicht gelezen hebt zien anderen er wel weer het nut van in. Dus om je dan zo op te stellen als 'laat maar zitten', vind ik eerlijk gezegd een beetje jammer. Als je geen discussie wilt, open dan ook geen topic.
Buiten dit alles. Je partner wil het niet weten. Waarom zou je het dan perse willen delen? Voelt het nog steeds zo voor je? Dat je het moet delen met hem? En wat voor meerwaarde heeft het volgens jou?

Dat is dus precies de reden waarom ik hier zo weinig zelf post, ik weet niet goed wat te zeggen en voel me gelijk een domme doos nerd

Voor de rest ben ik blij dat er mensen zijn die hetzelfde gevoel delen, heb nu niet meer zo het idee dat ik het kwijt moet. Ik denk ook dat ik hem pijn zou doen ermee en dat wil ik absoluut niet.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 3 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Rush ma 8 aug 2011 - 20:22

Bazinga schreef:
Youandi schreef:
Rush schreef:
Rush schreef:Ik weet van m`n vriend z`n vorige relatie wel wat dingetjes + zijn aantal bedpartners.

Hij weet dat mijn aantal hoger is, maar wil het exacte aantal niet weten en hij wil ook niet weten wie het zijn. Ik heb ook ooit een fling gehad met een vriend van hem, dat weet hij ook niet.
En sinds gisteren weet hij dat wel, haha.

En, hoe reageerde hij?

Dr ondergoed hing nog aan de lijn bij hem, dus zal wel goed zitten Laughing
Hahahaha. Hij vond het wel grappig, zolang ik hem (die vriend) nu maar niet nog zag zitten. Nou nee :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 3 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 2:20

Rush schreef:
Bazinga schreef:
Youandi schreef:
Rush schreef:
Rush schreef:Ik weet van m`n vriend z`n vorige relatie wel wat dingetjes + zijn aantal bedpartners.

Hij weet dat mijn aantal hoger is, maar wil het exacte aantal niet weten en hij wil ook niet weten wie het zijn. Ik heb ook ooit een fling gehad met een vriend van hem, dat weet hij ook niet.
En sinds gisteren weet hij dat wel, haha.

En, hoe reageerde hij?

Dr ondergoed hing nog aan de lijn bij hem, dus zal wel goed zitten Laughing
Hahahaha. Hij vond het wel grappig, zolang ik hem (die vriend) nu maar niet nog zag zitten. Nou nee :P

Oh, prima reactie dus! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 3 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Rush di 9 aug 2011 - 2:22

Ja, het kwam alleen wat naar ter sprake. Die vriend wilde me altijd in bed, maar ik heb hem echt wel 8x afgewezen. Toen ik net met m`n vriend ging heeft hij tegen m`n vriend gezegd dat ik heel m`n woonplaats geneukt heb en altijd vreemdga.

Ietsje jaloers? laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 3 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 2:42

Woo! Dat is inderdaad lichtelijk jaloers ja! Nou ja, mooi niks van aantrekken Suspect

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 3 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Rush di 9 aug 2011 - 2:47

Nee, gelukkig staat hij wel bekend als een beetje een swetser, dus m`n vriend heeft er ook niks mee gedaan verder. :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 3 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  xxDila do 11 aug 2011 - 3:48

Nee, het enige wat hij van mij weet is dat ik geen maagd meer was toen ik bij hem kwam.. angel En ik voel niet de behoefte om er verder met hem over te praten. Het is mijn verleden & dat blijft zo.
Van hem hoef ik ook niets te weten. Hij zal vast en zeker ook wel het één en ander hebben uitgespookt. En ik heb geen zin dat ik iemand aan kijk en denk kut jij bent degene die toen een one night met hem had.. laughcry

xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 3 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Supertalentje do 11 aug 2011 - 5:15

Zusje schreef:Wat zou ik hem moeten vertellen dan? Als het iets is dat nu nog invloed op me heeft als ik sex met iemand heb dan zou ik het wel vertellen maar sjees, als ik alles moet vertellen wat ik uit heb gespookt... En waar houdt het dan op? Er zijn ook nog zo veel dingen te vertellen buiten de sex... Alles is namelijk heel erg veel. Wat weet hij nu niet en zou hij dan wel moeten weten volgens jou? Ik zie niet in hoe het kan bijdragen aan een huidige relatie eerlijk gezegd.

+1

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 3 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Error do 11 aug 2011 - 6:44

Supertalentje schreef:
Zusje schreef:Wat zou ik hem moeten vertellen dan? Als het iets is dat nu nog invloed op me heeft als ik sex met iemand heb dan zou ik het wel vertellen maar sjees, als ik alles moet vertellen wat ik uit heb gespookt... En waar houdt het dan op? Er zijn ook nog zo veel dingen te vertellen buiten de sex... Alles is namelijk heel erg veel. Wat weet hij nu niet en zou hij dan wel moeten weten volgens jou? Ik zie niet in hoe het kan bijdragen aan een huidige relatie eerlijk gezegd.

+1

Hier kan ik me wel in vinden.. Wanneer hij er naar vraagt zou ik er ook niet over liegen of verzwijgen hoor, maar om nou alles te gaan vertellen, nee dat heeft wat mij betreft ook geen meerwaarde.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 3 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Bet Weter do 11 aug 2011 - 6:52

Maar je praat toch gewoon wel eens met elkaar, dan komen veel dingen gewoon wel eens ter sprake neem ik aan

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 3 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Pannetoet do 11 aug 2011 - 6:57

Wij weten wel van elkaar hoeveel bedpartners wij hebben gehad maar niet de details.. daar heb ik ook geen behoefte aan trouwens :P Al vraagt mijn vriend wel eens of mijn ex een kleinere/grotere had en of hij het beter doet.. :shock: Haha.. daar geef ik dus echt geen antwoord op!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 3 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Marin do 11 aug 2011 - 6:59

Ik ga gewoon niet moeilijk doen over z'n ex en natuurlijk komen er wel eens wat dingen ter sprake. Ook op seks gebied qua geschiedenis, daar ben ik ook gewoon wel benieuwd naar. Vanwege eventuele soa 's e.d. (hij doet morgen een test maar zal niets zijn), maar ook gewoon vanuit interesse. Geen echte privé details, maar wel globale dingen zoals gekke plekjes of aantallen. Geen enkel probleem mee om dat te weten en te delen, leuk juist. Dat soort dingen komen gewoon wel ter sprake als je elkaar wat beter leert kennen ben ik van mening. Ik vind t iig wel wat toevoegen aan de relatie, een soort vertrouwensband opbouwen en soort openheid creeeren. Ik hoop dat die openheid altijd blijft binnen m'n relatie dus investeer ik daar nu al direct in. Prima als iemand anders dat anders ziet, maar ik vind dit een prettige manier van omgang.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 3 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  TGR do 11 aug 2011 - 21:30

Ik wil alleen eerlijk antwoord op dingen die ik vraag. Als hij wil dat ik bepaalde dingen niet weet, dan moet hij dat of goed geheimhouden of meteen eerlijk vertellen smile

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 3 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 23:22

Ja, ik weet alles, ook details. Ik zit er totaal niet mee hoor, kwam gewoon zo ter sprake

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 3 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  SarahKey zo 14 aug 2011 - 7:21

Ik weet zijn verleden heel goed. Hij was maagd toen hij mij leerde kennen Laughing Dus hij had weinig te vertellen.

Hij weet wel wat ik 'uitgespookt' heb. Hij vroeg er zelf naar en wou dat ook wel weten.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 3 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Moonlight zo 14 aug 2011 - 8:42

Nee niet alles verteld omdat ik het niet relevant vond, en dat is ons uiteindelijk (mede door andere omstandigheden) fataal geworden en we zijn uit elkaar...

Voortaan ben ik meteen eerlijk over het aantal, en de rest ja details dat is totaal niet relevant natuurlijk smile
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 3 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  xxDila ma 15 aug 2011 - 1:10

Bet Weter schreef:Maar je praat toch gewoon wel eens met elkaar, dan komen veel dingen gewoon wel eens ter sprake neem ik aan

Ja klopt, en dan vertellen we ook wel dingen of hebben we het over bepaalde zaken. Maar er zijn dingen die ik niet zomaar ga zeggen. En ik hoef ook echt geen details van zijn sexleven voordat ik in beeld kwam.
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 3 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum