Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alles verteld?

+17
Error
Supertalentje
xxDila
Sweety
Sterre
Rumble
Bet Weter
Susan
RYW
Lavendel
Marin
Sorella
Parisienne
Rush
Caramba
Joontjuh
Shy
21 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 2 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 21:52

Ja? Zou je hem ook vertellen hoe geweldig sex was met een bepaald persoon? Achtergrondinformatie vind ik toch al heel anders klinken. Maar dan nog zal ik niet echt diep ingaan op mijn sexverleden specifiek zeg maar. En globaal is ook weer zoiets. Oh ja, ik ben met 22 mannen naar bed geweest voor jou, gefeliciteerd je bent nummer 23 lol!.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 2 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Marin za 6 aug 2011 - 21:58

Nou nee dat soort details vind ik privé, en waarom zou ik iemand opzettelijk kwetsen (niet dat dit hier het geval is, want de seks is nu eigenlijk wel heel goed haha), maar ik vind het geen probleem om over seks te praten binnen een relatie, welk onderwerp dan ook, dus ook achtergrond. Dat bedoel ik. Dus ja, als daar behoefte aan zou zijn, zou ik daar prima over praten en dingen vertellen, maar ik ga 't niet op een presenteerblaadje aanbieden, dat vind ik ook onzin en onnodig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 2 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  RYW za 6 aug 2011 - 23:04

Nee, niet verteld en ook niet naar gevraagd bij hem. Hij was 38 en ik 26 toen we een relatie kregen, dus je weet dat er heus wel seks geweest is voor die tijd. Ik weet dat hij 2x heeft samengewoond, waarvan 1x in verband met militaire dienst (ik snap niet precies waarom dan, maar dat kwam beter uit) en 1x met zijn ex voor mij, gedurende 14 jaar.

Ik weet alleen de dingen die van belang zijn: dat hij soa-vrij is, dat hij nog nooit zo gelukkig is geweest in wat voor aspect van zijn leven dan ook (en daar valt ook zeker het seksleven onder) als met mij, en dat hij zich nog elke dag gelukkig prijst met mij in bed te liggen. En hij weet van mij hetzelfde: dat ik soa-vrij ben en een spiraaltje heb, dat ik heel erg van hem geniet en dat geen dag anders zou willen zien. Dan weet je toch genoeg? Meer info zou me alleen maar laten piekeren of het voor me laten zien, denk ik. En dat zou ik niet leuk vinden.

Een ex van me zei ooit: 'zo, mijn ex voor jou.... die kon pas pijpen!' Eh, hallo?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 2 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Shy zo 7 aug 2011 - 1:33

Zusje schreef:Wat zou ik hem moeten vertellen dan? Als het iets is dat nu nog invloed op me heeft als ik sex met iemand heb dan zou ik het wel vertellen maar sjees, als ik alles moet vertellen wat ik uit heb gespookt... En waar houdt het dan op? Er zijn ook nog zo veel dingen te vertellen buiten de sex... Alles is namelijk heel erg veel. Wat weet hij nu niet en zou hij dan wel moeten weten volgens jou? Ik zie niet in hoe het kan bijdragen aan een huidige relatie eerlijk gezegd.
Wat hij nu niet weet dat ga ik hier dan natuurlijk helemaal niet vertellen haha. Het maakt niet uit, ik vroeg het mij gewoon af. Maar jouw antwoord is duidelijk nerd
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 2 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Susan zo 7 aug 2011 - 2:07

Wij hebben ook niet alle details verteld, ik zie ook niet in waar dat goed voor is. Ik vind het ook een beetje geforceerd om alles wat er op seks- en relatiegebied is gebeurd te gaan opdiepen en uitwisselen. Eerlijk gezegd geef ik je vriend gelijk dat hij het niet per se hoeft te weten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 2 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 3:04

Jup heb hem alles verteld van de leuke, grappige dingen die ik heb meegemaakt, tot ook het vervelendste wat ik heb meegemaakt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 2 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Shy zo 7 aug 2011 - 3:17

Nouja laat maar zitten, ik vroeg het mij gewoon af. Vindt daar niks geks aan eigenlijk.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 2 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Susan zo 7 aug 2011 - 3:28

Als je er allebei behoefte aan hebt om dat te bespreken dan is het ook niet gek, maar ik vind het ook niet gek om het niet te doen. Als hij er geen behoefte aan heeft zou ik dus mijn mond houden, tenzij het iets is wat nu nog een enorme impact heeft, zoals een verkrachting of zoiets dergelijks.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 2 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 3:38

Ik wil het niet eens weten eigenlijk.. Oké als hij het graag wil vertellen, dan mag dat, maar ik zal er zeker niet naar vragen! Hij weet het ook (nog) niet van mij trouwens.. Denk ook niet dat ik hem ooit de waarheid ga vertellen, want het lijkt me niet echt leuk voor hem om te horen dat ik nog sex had met mn (nu ex-)scharrel terwijl wij al aan het daten waren Embarassed Het gaat om het nu vind ik, nu zijn wij samen en wat ervoor is gebeurd, is gebeurd smile


Laatst aangepast door Amazzonia op zo 7 aug 2011 - 9:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 2 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 3:52

Shygirl85 schreef:Nouja laat maar zitten, ik vroeg het mij gewoon af. Vindt daar niks geks aan eigenlijk.

Waarom vraag je om een mening als je die eigenlijk niet wilt horen? Wat onze mening is hoeft toch ook niet die van jou te zijn of te worden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 2 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 3:57

Nou 't is niet zo dat ik er eens lekker voor ga zitten om mijn seksverleden uit de doeken te doen... Net als dat ik niet tijdens 't ontbijt ga vragen hoe zijn exen waren en hoeveel 't er waren. Als 't ter sprake komt, geef ik eerlijk antwoord en zelf vragen naar iemands seksverleden zal ik niet doen, want dan word ik met terugwerkende kracht jaloers. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 2 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Bet Weter zo 7 aug 2011 - 4:00

Ik heb hem niet gelijk alles verteld, omdat ik dacht dat het hem misschien zou afschrikken of dat hij op me zou afknappen. Later heb ik hem wel alles verteld, toen we al een tijd langer met elkaar omgingen. We vinden het zelfs wel grappig om soms van die blunder verhalen te vertellen en ik vind het ook leuk om te horen hoe zijn eerste keer was en dat soort dingen. Het is toch een deel van iemands verleden en ik vind het helemaal niet moeilijk daarover ook te praten, want je leert elkaar weer beter kennen.

Ik vind het raar als je iets belangrijks verzwijgt, zoals iemand die hier zei (weet even niet wie) dat ze seks heeft gehad met een vriend van haar vriend en dat je dit dan niet vertelt. Dat zou ik zelf nooit zo doen. Ik ben echt voor eerlijkheid.

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 2 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 4:07

Bet Weter schreef:Ik vind het raar als je iets belangrijks verzwijgt, zoals iemand die hier zei (weet even niet wie) dat ze seks heeft gehad met een vriend van haar vriend en dat je dit dan niet vertelt. Dat zou ik zelf nooit zo doen. Ik ben echt voor eerlijkheid.

Dit heb ik ook weleens verzwegen omdat die sexsessie dan voor mij niets heeft betekend en ik mijn relatie daar niet voor op het spel ga zetten. Die vriend houdt toch ook zijn mond wel gezien hij ook zijn vriendschap niet op het spel wil zetten. Ik heb bv ook sex gehad met een heel goede vriend maar kan dat prima scheiden. Ik ga dat echt niet aan een evt partner vertellen want dat werkt gewoon niet. En ik weet dat die vriend ook discreet genoeg is dus die houdt zijn mond ook wel. Waarom zou ik het dan vertellen? Ik zie er niet het nut van in. Ik zie mezelf dan eigenlijk niet als oneerlijk. Ik wil gewoon die vriendschap niet kwijt en vind het er ook niet toe doen in een evt relatie. Meestal komen ze er wel vrij snel achter dat ik aardig wat relaties heb gehad dus ik neem aan dat ze niet dom zijn en denken dat ik nog ontzettend maagd ben :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 2 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Bet Weter zo 7 aug 2011 - 4:11

Ik vind het gewoon erg belangrijk dat je in een relatie overal over kan praten. En natuurlijk hoeven wij ook niet alle pikante details te horen van elkaar, maar gewoon globaal vertellen hoe het was met diegene en grappige dingetjes ofzo, dat vind ik juist een toevoeging aan mijn relatie. Hiervan leer ik ook vaak nog wel wat van wat hij wel en niet prettig vindt in bed.

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 2 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Susan zo 7 aug 2011 - 8:41

Ik vind het ook niet raar om erover te praten of zo, maar niet dat je alles wat je ooit op seksgebied hebt meegemaakt min of meer moet opbiechten aan elkaar omdat je anders niet volledig eerlijk zou zijn of zo. Dat idee krijg ik hier van sommige mensen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 2 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Shy zo 7 aug 2011 - 9:04

Zusje schreef:
Shygirl85 schreef:Nouja laat maar zitten, ik vroeg het mij gewoon af. Vindt daar niks geks aan eigenlijk.

Waarom vraag je om een mening als je die eigenlijk niet wilt horen? Wat onze mening is hoeft toch ook niet die van jou te zijn of te worden?
Dat zeg ik toch ook niet? Ik wil wel meningen horen daarom vraag ik het, maar het lijkt alsof ik iets heel erg achterlijks vraag. Terwijl ik dat zelf behoorlijk vind mee vallen..
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 2 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  RYW zo 7 aug 2011 - 9:22

Shygirl85 schreef:
Zusje schreef:
Shygirl85 schreef:Nouja laat maar zitten, ik vroeg het mij gewoon af. Vindt daar niks geks aan eigenlijk.

Waarom vraag je om een mening als je die eigenlijk niet wilt horen? Wat onze mening is hoeft toch ook niet die van jou te zijn of te worden?
Dat zeg ik toch ook niet? Ik wil wel meningen horen daarom vraag ik het, maar het lijkt alsof ik iets heel erg achterlijks vraag. Terwijl ik dat zelf behoorlijk vind mee vallen..

Ik vind helemaal niet dat mensen raar op je reageren. Sommigen vertellen alles, sommigen een beetje en sommigen niks. Ik zie werkelijk waar niks veroordelends in de reacties en begrijp niet zo goed waar je vandaan haalt dat het lijkt alsof je iets achterlijks vraagt. Mensen zeggen gewoon hoe ze er zelf instaan.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 2 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Bet Weter zo 7 aug 2011 - 9:35

Susan schreef:Ik vind het ook niet raar om erover te praten of zo, maar niet dat je alles wat je ooit op seksgebied hebt meegemaakt min of meer moet opbiechten aan elkaar omdat je anders niet volledig eerlijk zou zijn of zo. Dat idee krijg ik hier van sommige mensen.
Nee, je hoeft niet alles te vertellen, maar sommige dingen zijn wel relevant om te vertellen vind ik. Als mijn vriend seks had gehad voor onze relatie met een vriendin van mij, dan zou ik dat wel van hem willen horen. Zoiets komt vroeg of laat toch wel een keer boven en dan zou ik me behoorlijk raar voelen als ik het niet wist.


Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 2 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Marin zo 7 aug 2011 - 11:09

Wij hebben toevallig (of niet?) vanavond 'het gesprek' gehad over al die dingen. Brengt ons alleen maar dichter bij elkaar. Ik vind dat heel fijn juist. Ik ben liever open en eerlijk er over dan dat ik dingen stilzwijg of er moeilijk over doe, en ik vind het nog interessant ook smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 2 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Rumble zo 7 aug 2011 - 21:23

Wij hebben wel alles aan elkaar verteld, maar niet tot in detail en het aantal vrouwen waarmee hij naar bed is geweest hoef ik niet te weten. Ik weet dat dat erg hoog ligt maar goed, dat was vòòr mij en ik hoef echt niet te weten dat hij bijv. ene Marieke wel 3 x klaargebeft heeft op 3 januari om elf uur 's ochtends.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 2 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Rush zo 7 aug 2011 - 21:24

Rush schreef:Ik weet van m`n vriend z`n vorige relatie wel wat dingetjes + zijn aantal bedpartners.

Hij weet dat mijn aantal hoger is, maar wil het exacte aantal niet weten en hij wil ook niet weten wie het zijn. Ik heb ook ooit een fling gehad met een vriend van hem, dat weet hij ook niet.
En sinds gisteren weet hij dat wel, haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 2 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Sterre zo 7 aug 2011 - 23:33

Wij hebben het aan het begin van onze relatie hier wel over gehad, maar niet tot in detail. Wel het aantal bedpartners trouwens, en ook wilde ik weten met wie hij ooit seks had gehad of had gezoend die ik zou kunnen kennen. Wat hij verder precies met wie heeft gedaan en wanneer hoef ik ook niet te weten.

Van mij weet hij van mijn vorige relaties en scharrel.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 2 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Sweety ma 8 aug 2011 - 3:31

Ik ben daar wel open in. Als hij het wil weten vraagt hij het maar en geef ik daar antwoord op. Maar ik ga niet vanuit mezelf vertellen hoe en wat.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 2 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 4:57

We hebben het weleens over wat we hebben uitgespookd, maar niet de aantallen.
Ik zou hem toch niet echt echte aantal vertellen :P, en van hem hoef ik het niet te weten.
We weten van elkaar dat we niet heilig zijn geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 2 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 5:38

Susan schreef:Ik vind het ook niet raar om erover te praten of zo, maar niet dat je alles wat je ooit op seksgebied hebt meegemaakt min of meer moet opbiechten aan elkaar omdat je anders niet volledig eerlijk zou zijn of zo. Dat idee krijg ik hier van sommige mensen.

Idd, zo van ´ik ben liever open en eerlijk´. Hoezo open en eerlijk? Dus omdat ik dat duidelijk als geschiedenis zie en niet relevant vind voor mijn huidige relatie ben ik dan oneerlijk en heb ik geheimen? Want zo vinden sommigen het zelfs hier. 'Ik wil geen geheimen voor hem hebben'. Owkee... Nou ja, iedereen moet het idd zelf weten. Of iemand sex heeft gehad met een bekende, daar kan ik nog inkomen maar verder qua aantallen en ervaringen? Neuh, ik vind het totaal niet boeiend en ik kan me ook niet voorstellen dat het me dichter bij mijn partner brengt. Ik vind het ook eigenlijk een naar idee zelfs dat een ex van me dit soort dingen met zijn nieuwe vriendin zal bespreken. Ik bedoel, dat was tussen ons en speelt niet meer. Ik zorg dan liever voor nieuwe gespreksstof, dingen waar we samen om kunnen lachen, over kunnen fantaseren en ervaringen dan dat ik oude ga lopen ophalen. Ik hou mijn aantallen niet angstvallig verborgen zoals ik al zei. Een nieuwe vriend komt er vast wel achter dat ik redelijk wat eerdere relaties heb gehad, dan kan hij zelf ook vast rekenen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? - Pagina 2 Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum