Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alle leuke namen op een rijtje...

+38
Bruintje Beer
Kamperseboekenwurm
Meeko
-Ieniemienie-
ekjir@M
Diese
Tazz
Dikkie_Dik
Aimee
smooch
MamaCa
Flinder
Funk
Phileine
Tinkie
nillis
*Lookie*
meisjesmama
Coccinelle
Vancity_girl
Petteflet
moepie
Mamsie
TGR
Dolphinne
Sterre
Flip Fluitketel
Zininzon
Fiwen
Jelin
Monnie
minoessepoes
SarahKey
maiadebij
Toet
PapillonRose
Pien
JD
42 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 4 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 21:38


Hoewel ik weet dat het er eigenlijk alleen om gaat dat je de namen van je kinderen zélf mooi vindt, ben ik stiekem toch wel trots dat ik onze namen al een paar keer tegen ben gekomen angel

(En ongetwijfeld zijn er ook mensen die de namen he-le-maal niks vinden, maar die mensen hebben dan gewoon geen smaak Wink )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 4 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 2:26

moepie schreef:

Marin

Vilein schreef:Marin

Jeeeeej smile


Mijn lijstje:

Julia, Marin, Luce, Carmel, Eline, Sam, Sofia, Lux


Oliver, Samuel, David, Noah, Max, Stoyan, Emmerson, Benjamin

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 4 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 2:35

Ik vind leuk:

meisje:

- Luka
- Lauren
- Lois
- Kris
- Elise
- Reza
- Fenna
- Hanne
- Elin
- Olivia
- Nina

jongen:

Lauren
Jan
Jules
Noel
Jonathan
Len
Silvain
Nathan
Niels
Alexander
Jens
Francis
David

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 4 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 2:37

Minneke schreef:
Hoewel ik weet dat het er eigenlijk alleen om gaat dat je de namen van je kinderen zélf mooi vindt, ben ik stiekem toch wel trots dat ik onze namen al een paar keer tegen ben gekomen angel

(En ongetwijfeld zijn er ook mensen die de namen he-le-maal niks vinden, maar die mensen hebben dan gewoon geen smaak Wink )
Jammer dat je dan zo`n opmerking erachter zet.. Suspect

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 4 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 2:41

_Donnaa schreef:
Minneke schreef:
Hoewel ik weet dat het er eigenlijk alleen om gaat dat je de namen van je kinderen zélf mooi vindt, ben ik stiekem toch wel trots dat ik onze namen al een paar keer tegen ben gekomen angel

(En ongetwijfeld zijn er ook mensen die de namen he-le-maal niks vinden, maar die mensen hebben dan gewoon geen smaak Wink )
Jammer dat je dan zo`n opmerking erachter zet.. Suspect

Hmm, heb je de knipoog misschien gemist?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 4 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Phileine do 23 dec 2010 - 6:26

Marin schreef:
moepie schreef:

Marin

Vilein schreef:Marin

Jeeeeej smile


Mijn lijstje:

Julia, Marin, Luce, Carmel, Eline, Sam, Sofia, Lux


Oliver, Samuel, David, Noah, Max, Stoyan, Emmerson, Benjamin

Dat vind ik ook ontzettend mooie namen.

Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 4 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  -Ieniemienie- do 23 dec 2010 - 7:53

Meisjes:
M.ila (onze dochter)
Yara
Lise
Ise
Nomi

Jongen:
L.iam (blijft onze nr1 naam, maar helaas (wisten hun niet) ingepikt door ons neefje hihi!)
Sep
Jens
Xavi
Mas
Niek
Jari
Dani
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 4 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  MamaCa do 23 dec 2010 - 8:36

@ ieniemienie: Mila en Liam, dezelfde letters! grappig.. zou je als je een zoontje zou krijgen hem dan ook Liam noemen? (als je neef hem niet zo genoemd had?)
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 4 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  -Ieniemienie- do 23 dec 2010 - 8:57

MamaCa schreef:@ ieniemienie: Mila en Liam, dezelfde letters! grappig.. zou je als je een zoontje zou krijgen hem dan ook Liam noemen? (als je neef hem niet zo genoemd had?)
Haha ja we zouden hem nog steeds die naam geven. Want het lijkt helemaal niet op erlkaar, maar het past wel weer bij elkaar. Is puur toeval dat de letters hetzelfde waren.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 4 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Meeko do 23 dec 2010 - 9:02

Ik ben onze namen voor ons meisje ook al een aantal keer tegen gekomen.

Voor jongens vind ik Daan en Luca leuk. Verder kom ik niet.

mamaca, Senna heeft 2 namen dus vonden het zelf wel zo leuk om de 2e ook 2 namen te geven. Maar ik zou het niet raar vinden ofzo als jullie 2e wel 2 namen krijgt.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 4 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Kamperseboekenwurm do 23 dec 2010 - 10:17

Meisjesnamen:Barbara, Edith, Ingeborg , Isolde, Janique, Karlijn, Madeleine, Marinke, Quinta, Rhodé

Jongensnamen:Casimir, Jurre, Jens, Lennart/Lennard, Liam, Matthias, Sven, Tobias, Yarno, Yorick

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 4 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  minoessepoes do 23 dec 2010 - 20:35

Marin schreef:
moepie schreef:

Marin

Vilein schreef:Marin

Jeeeeej smile



Ik ken een jongen/man die Marin heet. Echt een boom van een kerel, een hele mannelijke man. Tot ik hem kende had ik nog nooit van die naam gehoord. Daardoor vind ik Marin dus echt een mannen naam en eerlijk gezegd ook niet mooi voor een meisje. Maar dat komt dus echt door de associatie die ik bij de naam heb!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 4 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 6:10

minoessepoes schreef:

Ik ken een jongen/man die Marin heet. Echt een boom van een kerel, een hele mannelijke man. Tot ik hem kende had ik nog nooit van die naam gehoord. Daardoor vind ik Marin dus echt een mannen naam en eerlijk gezegd ook niet mooi voor een meisje. Maar dat komt dus echt door de associatie die ik bij de naam heb!

Grappig. Ik ken (via via) een jongen die Marin heet en een vrouw die Marin heet. Ik denk dat het dus idd een unisex naam is. Maar voor mij is het oorspronkelijk toch een provincie-naam, gewoon de naam van een gebied. Tot een paar maanden geleden had ik uberhaupt nog nooit bedacht dat ik het wel eens als naam voor een eventuele dochter zou kunnen gebruiken. En nu wil ik niets liever, want het verwijst zo mooi naar de plek waar ik zo van hou.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 4 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Bruintje Beer vr 24 dec 2010 - 10:06

S.arah, Hanna, Zoé, Vera, Naomi, Thirza

Elia, Micha, David, Jona,
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 4 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  M@niek vr 24 dec 2010 - 23:10

Wij vonden deze namen het mooist;

Amber, Feline, Felice

Uiteindelijk hebben we voor Felice gekozen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 4 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Highway za 25 dec 2010 - 1:14

Ik heb een word-document vol met namen en het zijn er nogal wat smile

meiden:
Afra, Alies/Alice, Amber, Bibi, Cato, Elien, Emme, Fera, Hanne, Hanna(h),
Isobel, Isabel, Isa, Iva, Ilse, Jolien, Jules, Jasmijn, Kaat, Kate, Lauren, Lilian, Marre, Maris, Marly, Marlot, Maud, Merit, Maren, Mara, Nova, Nine, Noor, Ninthe, Rhija, Rivka, Rosan, Saar(tje), Sascha, Tessel, Tamar

jongens:
Aldrin, Basten, Bastian, Bent, Boas, Cas(per), Claas, Corne(lis), Daan, Dieter, Elias, Falco, Julian, Just, Jake
Kars, Leon, Lucas, Lars, Mads/Mats, Mart, Mels, Melle, Per, Pieter, Roef, Raf, Roel, Sven, Steijn, Stan, Sal, Wessel
Zeb

Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 4 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  MamaCa za 25 dec 2010 - 11:53

*verwijderd*


Laatst aangepast door MamaCa op ma 27 dec 2010 - 7:21; in totaal 1 keer bewerkt
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 4 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Vancity_girl za 25 dec 2010 - 12:10

MamaCa schreef:wat vinden jullie een leukere naam: Mirthe of Milou? bij Y.aniek? We zijn eigenlijk al over de meisjesnaam uit, maar begin ineens weer te twijfelen!
En wat vinden jullie leuker? Timo of Thijmen?

Ikzelf vind Milou en Thijmen het leukste. Gewoon omdat ik die namen mooier vind, niet omdat ze perse beter bij Y.aniek passen. Vind ze er allemaal wel bij passen.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 4 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Phileine zo 26 dec 2010 - 6:12

Vancity_girl schreef:
MamaCa schreef:wat vinden jullie een leukere naam: Mirthe of Milou? bij Y.aniek? We zijn eigenlijk al over de meisjesnaam uit, maar begin ineens weer te twijfelen!
En wat vinden jullie leuker? Timo of Thijmen?

Ikzelf vind Milou en Thijmen het leukste. Gewoon omdat ik die namen mooier vind, niet omdat ze perse beter bij Y.aniek passen. Vind ze er allemaal wel bij passen.

Ik vind Mirthe en Timo juist leuker, maar van de jongensnamen vind ik eigenlijk geen van beide echt leuk erbij passen.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 4 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Summerlovin zo 26 dec 2010 - 6:27

Ik vind Thijmen leuker bij Yaniek passen.
Bij de meisjesnaam vind ik Milou leuker passen.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 4 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  LMCurious zo 26 dec 2010 - 8:07

MamaCa schreef:wat vinden jullie een leukere naam: Mirthe of Milou? bij Y.aniek? We zijn eigenlijk al over de meisjesnaam uit, maar begin ineens weer te twijfelen!
En wat vinden jullie leuker? Timo of Thijmen?

Ik moet zeggen dat ik Y.aniek een apartere naam vind dan de andere 4, dus ik zou iets anders verwachten bij die naam.

Maar wat ik leuker vind...
Je weet wel denk ik welke meisjesnaam ik leuker vind. laatst al over gehad, haha.
Qua jongensnamen vind ik Timo echt vreselijk, maar ook door associaties met een bepaalde Timo. Dave wilde een jongen graag Timo noemen, vorige keer al, maar daar heb ik echt een veto over uitgesproken. Thijmen vind ik wel een leuke naam. Maareh, het word dus niet meer die naam (weet het niet meer zeker maar Bram dacht ik?) die in je familie/vriendenkring voorkwam?
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 4 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  MamaCa ma 27 dec 2010 - 7:20

haha nee dat wordt hem niet, al vond ik hem heel leuk! en kan het nu ook eigenlijk wel. Maar mn vriend vind hem toch niet leuk. Nouja we zien wel welke naam het wordt!
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 4 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum