Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alle leuke namen op een rijtje...

+38
Bruintje Beer
Kamperseboekenwurm
Meeko
-Ieniemienie-
ekjir@M
Diese
Tazz
Dikkie_Dik
Aimee
smooch
MamaCa
Flinder
Funk
Phileine
Tinkie
nillis
*Lookie*
meisjesmama
Coccinelle
Vancity_girl
Petteflet
moepie
Mamsie
TGR
Dolphinne
Sterre
Flip Fluitketel
Zininzon
Fiwen
Jelin
Monnie
minoessepoes
SarahKey
maiadebij
Toet
PapillonRose
Pien
JD
42 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 3 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Tinkie ma 20 dec 2010 - 21:34

moepie schreef:Blijft leuk die namen!!
Ik bewaar ook altijd een lijstje op mijn pc.

Jerre, Kaja, Aram, Kyron, Mert, Jorde

Nila, Luen, Marin, Irem, Iva, Inez

Leuk dat je Nila erbij hebt staan, zo heet onze dochter.

Jongensnamen: Nordin en Ilan
Meisjesnamen: Nila, Noria en Niona
Tinkie
Tinkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 3 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Phileine ma 20 dec 2010 - 22:21

Meisje: Reza, Sara, Emma, Marin, Kara
Jongen: Mees, Tobias, Luka, Lucas, Mischa
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 3 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 23:44

Jongensnamen weet ik echt niet, bij ons zoontje was het al een ramp smile

Meisjesnamen gaat wat makkelijker, Puck, Nora, Floor, Sam, Lynn ( maar die kan niet want dat lijkt te veel op mijn naam)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 3 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 23:49

Jongen: Dean, Damian, Dylan,Ryan,Roan,Aidan

Meisje: Riley, Hayley, Jaeda ( is mijn favoriet)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 3 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Funk di 21 dec 2010 - 0:14

Veel moeite met jongens namen!

Jongens: Luka, Milan, Bram, Sam, Kai, Mees
Meisjes: (de 2 namen die we in gedachten hebben zet ik er nog niet bij Wink ):Sienna of Senna, Saar, Nora, Lara
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 3 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 2:37

Wat we trouwens ook een leuke naam vonden voor een jongen was, Leff.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 3 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Flinder di 21 dec 2010 - 2:50

In mijn hoofd ben ik al jaren klaar met mijn lijstje smile Het blijft zo leuk om namen te bedenken. Ik hoop dat dat ook nog zo leuk is als ik ooit zwanger mag zijn en hoop dat ik dan niet opeens heel erg ga twijfelen!

Meisje: Nine/Niene, Mette/Merle, Jinte, Fem, Sofie
Jongen: Tijn/Tijl/Tijmen/Stijn, Viggo, Jitze, Jens, Niek
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 3 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 3:51

Meisjes : Lorena, Lyndsay, Fiona, Evelyn

Jongen : Fernando, Lorenzo, Riley


Mijn zoon heet Fernando en mijn dochter Lorena

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 3 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 4:01

Hier natuurlijk : Lise en Amé, ook voor een meisje vind ik leuk Elin, Fiene en Emy (ja met een E).

Voor een jongen natuurlijk Mas, maar ook Kjell en Dez.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 3 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 4:02

*Marietje* schreef:
*Lookie* schreef:Meisje: Linde, Lydia, Vera, en ik las hier laatst een keer de naam Amé, die vind ik ook bijzonder voor een meisje.


Zo heet Doedell haar dochtertje toch? ik moet heel eerlijk zeggen dat ik deze ook meteen op mn lijstje heb gezet zodra ik de naam hoorde...superleuk!

Het valt mij toch ook wel op dat we allemaal best wel wat dezelfde namen noemen.... ik heb Linde,Jurre,Nova en Hidde al een paar keer voorbij zien komen....grappig!


Ja klopt inderdaad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 3 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  MamaCa di 21 dec 2010 - 6:07

Leuk al die namen, wij zijn er nu denk ik uit.. we twijfelen alleen of we (als het weer n jongetje wordt) hem de 2e naam moeten geven die we eigenlijk toch wel willen. Hebben we bij ons zoontje toen niet gedaan omdat de zus van mn vriend dat ook al gedaan had. De naam van de broer van mn vriend (die is verongelukt) ze dragen dezelfde achternaam.. dus wel mooi dat zijn naam dan voort blijft bestaan.. maar hadden we dat dan niet bij ons zoontje moeten doen??? nu is het misschien raar, hij geen 2e naam en onze evt 2e zoon wel..

@ snoopy87: hoe heet jullie zoontje uiteindelijk dan? omdat je bij jullie zoontje al zo'n moeite had om n leuke naam te bedenken..

Maar goed, wat ik leuk vind is:

jongen: Y.aniek (natuurlijk) Teun, Gijs, Stijn, Lars, Thijmen, Wiebe, Bram, Luuk en Levi. Het nadeel is dat 7 van deze 9 namen al afvallen omdat het niet zo leuk staat bij de naam van onze zoon: Y.aniek of we kennen al iemand van dichtbij die een kindje heeft die zo heet (vrienden of fam) of mn vriend vind hem niet leuk.

meisje: Milou, Sophie, Mirthe, Nina, Evie, Lana, Ilana, (Milou en Mirthe zijn favoriet)

MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 3 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 9:12

meisjesmama schreef:
Minella schreef:Sebastiaan; Teun; Gijs; Tom; Thijmen
Robine; Sophia; Isabella; Emma; Rozemarijn; Féline


* Wat leuk dat mijn jongste dochter R.obine haar naam er tussen staat want die naam hoor je niet veel...

Ik vond het altijd al een mooie naam; en toen ik hem bij jou las, moest ik er gelijk weer aan denken haha! En ik zei het tegen vriend, en die vond het helemaal leuk! Alleen zijn vader heet Rob, dan lijkt het net alsof we vernoemen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 3 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 9:12

Ow ik zie nog veel meer mooie namen staan Very Happy *vult lijstje aan*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 3 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  meisjesmama di 21 dec 2010 - 9:17

Minella schreef:
meisjesmama schreef:
Minella schreef:Sebastiaan; Teun; Gijs; Tom; Thijmen
Robine; Sophia; Isabella; Emma; Rozemarijn; Féline


* Wat leuk dat mijn jongste dochter R.obine haar naam er tussen staat want die naam hoor je niet veel...

Ik vond het altijd al een mooie naam; en toen ik hem bij jou las, moest ik er gelijk weer aan denken haha! En ik zei het tegen vriend, en die vond het helemaal leuk! Alleen zijn vader heet Rob, dan lijkt het net alsof we vernoemen Very Happy

Wat leuk om te lezen!! Ik voel me toch een beetje trots haha
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 3 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  smooch di 21 dec 2010 - 9:18

Veel de zelfde namen komen voorbij vindt ik.
Ik heb nog geen kids maar al wel een lijstje, net als vele meiden.

Jongen: Aiden,Janyll, Elia, Emanuel, Kenzo, Reaven
Meisje: Indy, Indira, Yael, Janiya, Livley, Ysabella, Jaslynn, Joya,
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 3 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Aimee di 21 dec 2010 - 9:20

Ik zie de namen uit mijn top 5 ook wel een aantal keer langskomen smile Ik hou vooral van korte namen.

Meisje: Nova, Fenne, Isa, Mila, Tess
Jongen: Finn, Stijn, Cas, Coen, Benjamin
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 3 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Dikkie_Dik di 21 dec 2010 - 9:29

Meisje: Mila, Esmée, Noa, Senna, Lana
Jongen: Luca, Senna, Senne, Mika
Dikkie_Dik
Dikkie_Dik
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 65
Punten : 65
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 3 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  *Lookie* di 21 dec 2010 - 9:49

Doedell schreef:
*Marietje* schreef:
*Lookie* schreef:Meisje: Linde, Lydia, Vera, en ik las hier laatst een keer de naam Amé, die vind ik ook bijzonder voor een meisje.


Zo heet Doedell haar dochtertje toch? ik moet heel eerlijk zeggen dat ik deze ook meteen op mn lijstje heb gezet zodra ik de naam hoorde...superleuk!

Het valt mij toch ook wel op dat we allemaal best wel wat dezelfde namen noemen.... ik heb Linde,Jurre,Nova en Hidde al een paar keer voorbij zien komen....grappig!


Ja klopt inderdaad!

Leuk! Ik dacht al: Wie was dat ook alweer? Jij dus, leuk hoor. Even offtopic (misschien beetje spuit 11) maar stond jij nou laatst ook in de yes?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 3 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  JD di 21 dec 2010 - 13:34

*Lookie* schreef:
Doedell schreef:
*Marietje* schreef:
*Lookie* schreef:Meisje: Linde, Lydia, Vera, en ik las hier laatst een keer de naam Amé, die vind ik ook bijzonder voor een meisje.


Zo heet Doedell haar dochtertje toch? ik moet heel eerlijk zeggen dat ik deze ook meteen op mn lijstje heb gezet zodra ik de naam hoorde...superleuk!

Het valt mij toch ook wel op dat we allemaal best wel wat dezelfde namen noemen.... ik heb Linde,Jurre,Nova en Hidde al een paar keer voorbij zien komen....grappig!


Ja klopt inderdaad!

Leuk! Ik dacht al: Wie was dat ook alweer? Jij dus, leuk hoor. Even offtopic (misschien beetje spuit 11) maar stond jij nou laatst ook in de yes?

even zo brutaal om voor har te antwoorde...ja dat stond ze;) dat artikel over jonge mama's Very Happy
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 3 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 21:01

Jongen: Rick, Thijs, Stijn, Cas, Marc

Meisje: Isabelle, Esmée, Tessa, Jasmijn

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 3 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Tazz di 21 dec 2010 - 23:29

Ik kwam gisteren de jongensnaam Xavi tegen. Vind ik ook een erg leuke naam, ging zelfs twijfelen aan de naam die we nu hebben voor onze zoon Wink

Als we nu een dochtertje hadden gekregen hadden we haar Yinthe genoemd.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 3 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Diese wo 22 dec 2010 - 9:03

*


Laatst aangepast door Diese op wo 19 jan 2011 - 10:57; in totaal 1 keer bewerkt
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 3 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  ekjir@M wo 22 dec 2010 - 9:27

Meisje: Mayka, Selina, Indy, Ninthe, Fem, Noemy (als no-emie)
Jongen: Jens, Niek, Teun

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 3 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 10:51

Stijn, Jens, Tim, Dex, Ruben, Bas
Iris, Eva, Sophie, Mare

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 3 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 20:40

MamaCa schreef:Leuk al die namen, wij zijn er nu denk ik uit.. we twijfelen alleen of we (als het weer n jongetje wordt) hem de 2e naam moeten geven die we eigenlijk toch wel willen. Hebben we bij ons zoontje toen niet gedaan omdat de zus van mn vriend dat ook al gedaan had. De naam van de broer van mn vriend (die is verongelukt) ze dragen dezelfde achternaam.. dus wel mooi dat zijn naam dan voort blijft bestaan.. maar hadden we dat dan niet bij ons zoontje moeten doen??? nu is het misschien raar, hij geen 2e naam en onze evt 2e zoon wel..

@ snoopy87: hoe heet jullie zoontje uiteindelijk dan? omdat je bij jullie zoontje al zo'n moeite had om n leuke naam te bedenken..

Maar goed, wat ik leuk vind is:

jongen: Y.aniek (natuurlijk) Teun, Gijs, Stijn, Lars, Thijmen, Wiebe, Bram, Luuk en Levi. Het nadeel is dat 7 van deze 9 namen al afvallen omdat het niet zo leuk staat bij de naam van onze zoon: Y.aniek of we kennen al iemand van dichtbij die een kindje heeft die zo heet (vrienden of fam) of mn vriend vind hem niet leuk.

meisje: Milou, Sophie, Mirthe, Nina, Evie, Lana, Ilana, (Milou en Mirthe zijn favoriet)


Ons zoontje heet S.ep smile
Dat was 1 van de enigste namen die we allebei mooi vonden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle leuke namen op een rijtje... - Pagina 3 Empty Re: Alle leuke namen op een rijtje...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum