kleding voor volgend zomer kopen?
+8
Bruintje Beer
Lindsya
Liadan
Susan
mauwmauw
snoezel
Printje
Flower_L
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: kleding voor volgend zomer kopen?
Hier nog eentje die slank is en dan staat dat echt niet als de t-shirts wijd en veels te lang zijn. Dat zie ik nog weleens bij veel kindjes.Susan schreef:Ik koop voor Ezra trouwens nog steeds T-shirts in maat 86, hij is heel slank en ik vind het niet leuk staan als een T-shirt heel lang en wijd valt.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Soms wel.
Mijn dochter is ook erg lang en dun en nu heeft ze laatst al maat 104 aan gehad.
(18 maanden)
Maar dat ligt echt heel erg aan het model.
Met de rest zit ze in 86/92.
Mijn dochter is ook erg lang en dun en nu heeft ze laatst al maat 104 aan gehad.
(18 maanden)
Maar dat ligt echt heel erg aan het model.
Met de rest zit ze in 86/92.
Gast- Gast
Nee ik ben te bang dat ik de verkeerde maat haal.
Ik durf nu zelfs nog geen wintercollectie te halen...
Vorig jaar heb ik in November in de sale aardig kleertjes gehaald in 1 maat groter. Dit kan ze nu een paar maanden aan en de broeken zitten haar zelfs nu nog ruim!
Toen ze een paar maand was heb ik wel op de 9maanden beurs aardig wat gehaald en dat had ik wel goed geschat. Maar vind het nu een te groot risico. Dan denk je het goedkoop te halen, heeft ze het amper aan.
Nu haal ik gewoon wat dingen in de nieuwe collectie(vaak tijdens een 20%korting actie) en zodra er uitverkoop is(is tegenwoordig toch heel vroeg al) haal ik voor op dat moment kleertjes.
Ik durf nu zelfs nog geen wintercollectie te halen...
Vorig jaar heb ik in November in de sale aardig kleertjes gehaald in 1 maat groter. Dit kan ze nu een paar maanden aan en de broeken zitten haar zelfs nu nog ruim!
Toen ze een paar maand was heb ik wel op de 9maanden beurs aardig wat gehaald en dat had ik wel goed geschat. Maar vind het nu een te groot risico. Dan denk je het goedkoop te halen, heeft ze het amper aan.
Nu haal ik gewoon wat dingen in de nieuwe collectie(vaak tijdens een 20%korting actie) en zodra er uitverkoop is(is tegenwoordig toch heel vroeg al) haal ik voor op dat moment kleertjes.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Voor N (2,5 jaar) heb ik wel wat korte broeken gehaald voor volgende zomer. Hij groeit niet meer zo snel en een korte broek steekt niet zo krap, hij is ook smal dus qua breedte is het niet snel te klein en als hij wat langer is dan maakt dat ook niet uit met een korte broek.
Voor J doe ik het niet, voor haar vind ik het nog heel lastig in te schatten welke maat ze zal hebben. Ik had wel ergens in mei al een winterjasje vooor haar gekocht in de uitverkoop en het ziet ernaar uit dat die gaat passen.
Voor J doe ik het niet, voor haar vind ik het nog heel lastig in te schatten welke maat ze zal hebben. Ik had wel ergens in mei al een winterjasje vooor haar gekocht in de uitverkoop en het ziet ernaar uit dat die gaat passen.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Nee dat doe ik niet, heb ook geen flauw idee welke maat hij dan draagt.
Gast- Gast
En zo droeg mijn zoontje al 86 toen hij nog geen jaar was, kun je nagaan. Je hebt geen idee hoe je kindje gaat groeien het komende jaar. Dus nee, ik zou nooit iets in voren kopen. Zonde van mijn centen als het niet blijkt te passen.Printje schreef:Mijn zoontje is bijna 18 mnd en draagt net maat 86
Gast- Gast
Tygo zit nu van bovenkleding in 128 en van lange spijkerbroeken 104 (puur voor de lengte). Maar qua korte broeken draagt hij nog maatje 92. Jens precies hetzelfde, die zit in maat 116 van bovenkleding (moet nog 3 worden!) en draagt maat 98 van lange broek. Maar ook hij draagt maatje 92 van korte broeken. Zo zie je maar hoeveel de maten kunnen schelen.
Gast- Gast
Ik heb toevallig gisteren 2 longsleeve's gekocht bij de Hema in maatje 80. S. heeft nu 74 en heel soms 80 en zulke truitjes kunnen eigenlijk altijd wel. Ik heb ook al een aantal spijkerbroekjes in die maat. Alleen met een winterjas wacht ik nog even.
Gast- Gast
Ik ga nog geen winterjas kopen voor a want hij zit nu in maatje 80 van bovenkleding en zn spijkerbroekjes zijn maat 74/80. vind het lastig om te bedenken wat voorn maat hij dan heeft in de winter.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Lieskuh schreef:Tygo zit nu van bovenkleding in 128 en van lange spijkerbroeken 104 (puur voor de lengte). Maar qua korte broeken draagt hij nog maatje 92. Jens precies hetzelfde, die zit in maat 116 van bovenkleding (moet nog 3 worden!) en draagt maat 98 van lange broek. Maar ook hij draagt maatje 92 van korte broeken. Zo zie je maar hoeveel de maten kunnen schelen.
Ja, daarom koop ik hier ook nog geen kleren voor volgend jaar. Kian zat bij zijn geboorte al zo goed als in maat 62 en past nu al sommige dingen in maat 68. Yara kon met een jaar maat 68 nog aan. Hier dus ook heel verschillend.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik koop wel dingetjes die elk seizoen aan kunnen in het voren als ik wat leuks zie. De maat waar ze nu in zit, daarvan heeft ze zoveel kleertjes. Maar bijv het winterjasje, koop ik pas echt wanneer ze hem ook aan moet.
Ik heb in het voorjaar zomerpakjes gekocht en ze zijn haar eigenlijk nog wat te groot nu.
Jurkjes koop ik vaak ook wat groter, dan zitten ze eerst wat ruimer en daarna passen ze gewoon goed.
Vestjes koop ik ook wat groter, eerst als jasje en dan als ze normaal passen als vestje.
Ik heb in het voorjaar zomerpakjes gekocht en ze zijn haar eigenlijk nog wat te groot nu.
Jurkjes koop ik vaak ook wat groter, dan zitten ze eerst wat ruimer en daarna passen ze gewoon goed.
Vestjes koop ik ook wat groter, eerst als jasje en dan als ze normaal passen als vestje.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» wat wel en niet bewaren voor een evt volgend kindje
» meerdere kindjes, voor wie het leukst kleding kopen?
» Groeicurve / kleding op de groei kopen
» newborn kleding in de zomer
» waar kopen jullie je eigen kleding
» meerdere kindjes, voor wie het leukst kleding kopen?
» Groeicurve / kleding op de groei kopen
» newborn kleding in de zomer
» waar kopen jullie je eigen kleding
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: