Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vertel je mensen?

+16
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
LMCurious
Bloempjuh23
RYW
Happydobby
Fiebje
Liadan
Floor
Hutselfuts
Annie24
yes1984
SarahKey
pindaatje
Teddyaapje
Filoria
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat vertel je mensen? - Pagina 2 Empty Re: Wat vertel je mensen?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 9:04

Filoria schreef:- Wie vertellen jullie dat je probeert zwanger te worden? Alleen mijn beste vriendin weet het.

- Wie vertel je dat net zwanger bent (minder dan 10 weken)? Als ik zwanger ben wil ik het tot de eerste echo geheim houden.

- Meiden die een vroege miskraam hebben gehad: hebben jullie er spijt van dat je bepaalde mensen van je zwangerschap hebt verteld, omdat je al die mensen ook over de miskraam moest vertellen? Nvt.

- Meiden die er lang over hebben gedaan / er lang over doen om zwanger te worden: hebben jullie er spijt van dat je mensen hebt verteld dat je bezig bent? Zijn er mensen die er steeds naar vragen, en is dat moeilijk? We zijn nu 8 maanden bezig en ik blijk een lichte vorm van pcos te hebben. Mijn vriendin weet dit maar die vraagt nergens naar. Kan wel alles bij haar kwijt gelukkig.


Ik ben zelf nogal een flapuit, en daardoor weten al minstens 15 mensen dat wij bezig zijn voor een tweede. Tijdens de housewarming bijvoorbeeld: elke keer als ik de logeerkamer liet zien en mensen vroegen 'wordt dat de babykamer?' dan gaf ik toe. Het lukt me dan gewoon niet om met een stalen gezicht te zeggen: 'nee hoor, deze kamer blijft logeerkamer'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vertel je mensen? - Pagina 2 Empty Re: Wat vertel je mensen?

Bericht  Susan vr 5 aug 2011 - 9:05

- Wie vertellen jullie dat je probeert zwanger te worden? De eerste keer mijn ouders, twee van mijn nichtjes, mijn tante en mijn schoonzus en zwager. De tweede keer alleen mijn ouders.
- Wie vertel je dat net zwanger bent (minder dan 10 weken)? Iedereen die ik sprak.
- Meiden die een vroege miskraam hebben gehad: hebben jullie er spijt van dat je bepaalde mensen van je zwangerschap hebt verteld, omdat je al die mensen ook over de miskraam moest vertellen? n.v.t.
- Meiden die er lang over hebben gedaan / er lang over doen om zwanger te worden: hebben jullie er spijt van dat je mensen hebt verteld dat je bezig bent? Zijn er mensen die er steeds naar vragen, en is dat moeilijk? n.v.t.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vertel je mensen? - Pagina 2 Empty Re: Wat vertel je mensen?

Bericht  Lindsya vr 5 aug 2011 - 10:39

- Wie vertellen jullie dat je probeert zwanger te worden? Bij de eerste wist veel mensen het wel omdat we ook een behandeling hadden gedaan om zwanger te worden. Maar nu we bezig zijn voor de tweede niemand eigenlijk, op een paar meiden van het forum hier na.

- Wie vertel je dat net zwanger bent (minder dan 10 weken)? Mijn moeder en oma, mijn schoonouders en broertjes en schoonzus

- Meiden die een vroege miskraam hebben gehad: hebben jullie er spijt van dat je bepaalde mensen van je zwangerschap hebt verteld, omdat je al die mensen ook over de miskraam moest vertellen? Ik heb wel miskraam gekregen alleen wist ik niet dat ik zwanger was maar ik zou er geen spijt van hebben want mijn familie en schoonfamilie hebben me goed opgevangen na de miskraam.

- Meiden die er lang over hebben gedaan / er lang over doen om zwanger te worden: hebben jullie er spijt van dat je mensen hebt verteld dat je bezig bent? Zijn er mensen die er steeds naar vragen, en is dat moeilijk? Bij de eerste vroegen veel mensen erna en gaven ze goed bedoelde adviezen of opmerkingen. En dat was best moeilijk en soms ook pijnlijk daarom hebben we er nu voor gekozen dat niemand het weet.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vertel je mensen? - Pagina 2 Empty Re: Wat vertel je mensen?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 10:40

Lindsya. zijn jullie alweer bezig met ivf?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vertel je mensen? - Pagina 2 Empty Re: Wat vertel je mensen?

Bericht  Lindsya vr 5 aug 2011 - 10:44

James schreef:Lindsya. zijn jullie alweer bezig met ivf?

We hadden al voor de zomervakantie al afspraken gehad en ik wat onderzoekjes gehad. Maar toen hebben we besloten wat we na de vakantie verder zouden gaan dus we hebben even alles stop gezet. Nu moet mijn man zijn zaad inleveren en dan krijgen we weer een vervolg afpsraak en dan horen we meer. Maar we gaan nu weer verder.

Ik las je topic, echt balen voor je. Ik hoop dat het op de natuurlijke manier wel voor jullie gaat lukken, sterkte.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vertel je mensen? - Pagina 2 Empty Re: Wat vertel je mensen?

Bericht  Koffieleut vr 5 aug 2011 - 18:19

Filoria schreef:- Wie vertellen jullie dat je probeert zwanger te worden? 2 vriendinnen van mij en de beste vriend van mijn man.

- Wie vertel je dat net zwanger bent (minder dan 10 weken)? Als ik zwanger zou zijn zou ik het iig heel snel aan mijn ouders vertellen (mijn moeder is ernstig ziek, en zal waarschijnlijk niet heel lang meer leven. Mocht ik zwanger zijn wil ik dat zij dat iig weet) en ook aan mijn schoonouders en schoonzussen/zwagers.

- Meiden die een vroege miskraam hebben gehad: hebben jullie er spijt van dat je bepaalde mensen van je zwangerschap hebt verteld, omdat je al die mensen ook over de miskraam moest vertellen? Dit heb ik gelukkig nooit meegemaakt, maar het lijkt me wel fijn dat mensen dan mee kunnen leven.

- Meiden die er lang over hebben gedaan / er lang over doen om zwanger te worden: hebben jullie er spijt van dat je mensen hebt verteld dat je bezig bent? Zijn er mensen die er steeds naar vragen, en is dat moeilijk? 1 vriendin van mijn vraagt constant en dat vind ik erg vervelend. Ik heb er best spijt van dat ik het haar verteld heb... Zij was zelf gelijk zwanger na het stoppen met de pil, en vraagt nu iedere keer of ik niet eens naar de dokter zal gaan omdat we al (haar woorden, niet de mijne) 8 rondes bezig zijn...

.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vertel je mensen? - Pagina 2 Empty Re: Wat vertel je mensen?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 19:03

- Wie vertellen jullie dat je probeert zwanger te worden? Niemand
- Wie vertel je dat net zwanger bent (minder dan 10 weken)? Ouders, schoonouders meteen, broers/zussen na de eerste echo.
- Meiden die een vroege miskraam hebben gehad: hebben jullie er spijt van dat je bepaalde mensen van je zwangerschap hebt verteld, omdat je al die mensen ook over de miskraam moest vertellen?
Ik heb geen miskraam gehad ( nog) maar ik zou daar geen spijt van hebben, die mensen staan heel dicht bij ons en die zouden we dan ook vertellen dat we een miskraam hebben gehad, ik denk dat het ook wel prettig is dat je het er met mensen over kunt hebben.
- Meiden die er lang over hebben gedaan / er lang over doen om zwanger te worden: hebben jullie er spijt van dat je mensen hebt verteld dat je bezig bent? Zijn er mensen die er steeds naar vragen, en is dat moeilijk? NVT

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vertel je mensen? - Pagina 2 Empty Re: Wat vertel je mensen?

Bericht  chipa vr 5 aug 2011 - 19:07

-Wij hebben het een aantal goede vrienden in het begin verteld

-Mijn ouders en schoonmoeder hebben we met 7 weken zwangerschap al ingelicht. We hadden toen al een aantal echo's gehad en ik was kotsmisselijk dus ontkennen werd steeds lastiger. Was het misgegaan dan had ik het mijn ouders ook sowieso verteld

-Ik heb er uiteindelijk wel spijt van gehad dat we bepaalde mensen hadden ingelicht dat we voor een kindje gingen. De eerste maanden werd er iedere keer naar gevraagd. Op een gegeven moment kwamen we in de medische molen en toen was de steun juist wel weer fijn van vrienden, maar achteraf gezien had ik het liever stilgehouden voor de meeste vrienden.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vertel je mensen? - Pagina 2 Empty Re: Wat vertel je mensen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum