Albufeira - Tips?
+10
Flippin' Bitch
Lejow
Lise_E
Polly
xxroos92
Gigi_
Zonnetje
Zininzon
Hutselfuts
Moonlight
14 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Albufeira - Tips?
Kan je de link openen? Ik niet, raar hoor. Wij zaten de laatste keer in ''Edificio Albufeira'' VERSCHRIKKELIJK! Nooit boeken!
Gast- Gast
hahaha nou die kaas heeft ze uitgevonden ja haha. Die neemt ze ook mee in haar koffer een paar stuks. Maar zal haar die link idd doorgeven want miss hebben ze die in de supermarkte daar ook wel.
Maar ik denk dat die trap die ze hebben bij cerro mar (als ik de beschrijvingen zo lees) nog steeds echt een trap is en geen roltrap helaas. Over welke roltrap heb jij het dan? Heb er weleens iets over gelezen maar weet nou niet meer waar dat was?
We zitten in Garden volgens mij stond niet op de Jiba site (http://www.jiba.nl/albufeira/appartementen-cerro-mar#sec=accommodation&at=accommodation,explore) maar als ik de plaatjes vergelijk dan is het garden haha. Hoezo?
Maar ik denk dat die trap die ze hebben bij cerro mar (als ik de beschrijvingen zo lees) nog steeds echt een trap is en geen roltrap helaas. Over welke roltrap heb jij het dan? Heb er weleens iets over gelezen maar weet nou niet meer waar dat was?
We zitten in Garden volgens mij stond niet op de Jiba site (http://www.jiba.nl/albufeira/appartementen-cerro-mar#sec=accommodation&at=accommodation,explore) maar als ik de plaatjes vergelijk dan is het garden haha. Hoezo?
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
http://algarve.reismee.nl/fotos/18682/albufeira-2/299357/
Deze wel? Anders gewoon ''roltrappen Albufeira'' typen op google en je ziet dat het waar is.
Deze wel? Anders gewoon ''roltrappen Albufeira'' typen op google en je ziet dat het waar is.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Kan je de link openen? Ik niet, raar hoor. Wij zaten de laatste keer in ''Edificio Albufeira'' VERSCHRIKKELIJK! Nooit boeken!
ja heb hem kunnen openen maar die roltrappen zijn heerlijk!! haha maar ik heb ze niet bij ons appartement gezien dit is van Turial Park ofzoiets?
Moonlight- Prater
Bedoelen ze een trap bij het app. zelf of naar het centrum, want dan is het wel dezelfde denk ik.
Gast- Gast
Moonlight schreef:Caribbeanlover schreef:Kan je de link openen? Ik niet, raar hoor. Wij zaten de laatste keer in ''Edificio Albufeira'' VERSCHRIKKELIJK! Nooit boeken!
ja heb hem kunnen openen maar die roltrappen zijn heerlijk!! haha maar ik heb ze niet bij ons appartement gezien dit is van Turial Park ofzoiets?
De roltrappen zijn niet van een hotel ofzo, maar gaan richting het plein waar hotels ed aan zitten.
Gast- Gast
Oh nee!! Atlantico zitten we lees ik nu haha
Moonlight- Prater
Ach tja je kan toch niet meer terug als in ergens anders heen boeken haha
Gast- Gast
Nou ja waarom zou ik terug willen haha. Beiden zien er mooi uit. En 4 sterren, geen idee wat t verschil verder is hahaha
Moonlight- Prater
Ziet er zeker mooi uit, beter dan onze laatste daar.
*Wij zaten de 1e keer in Cerro Branco, ook mooi
* 2e keer zaten we in Praia da Oura, op een heuvel, elke keer naar beneden om broodjes ed te halen (all in kende we niet toen) was niet erg, maar omhoog OMG! Zijn daar niet de zee in geweest. Plaatsje zelf was geen hol aan en we ontdekt dat Albufeira dmv 1 weg erheen van ons af lag dus we gingen daar elke dag heen. Geen aanrader, ook het app. niet.
* 3e keer weet je
*Wij zaten de 1e keer in Cerro Branco, ook mooi
* 2e keer zaten we in Praia da Oura, op een heuvel, elke keer naar beneden om broodjes ed te halen (all in kende we niet toen) was niet erg, maar omhoog OMG! Zijn daar niet de zee in geweest. Plaatsje zelf was geen hol aan en we ontdekt dat Albufeira dmv 1 weg erheen van ons af lag dus we gingen daar elke dag heen. Geen aanrader, ook het app. niet.
* 3e keer weet je
Laatst aangepast door Caribbeanlover op di 30 aug 2011 - 2:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Heb er nu nog meer zin in. Al die kriebels haha.
Moonlight- Prater
Sorry CL ik lees het nu pas! haha nog een paar dagen en dan ben ik wel!!
Jij kunt ook al aftellen zeker?
Jij kunt ook al aftellen zeker?
Moonlight- Prater
21 kilo....wat erg
Pff ik weet echt niet wat eruit kan. Mn toiletartikelen wegen al 3 kilo bij elkaar.
Pff ik weet echt niet wat eruit kan. Mn toiletartikelen wegen al 3 kilo bij elkaar.
Moonlight- Prater
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: