Albufeira - Tips?
+10
Flippin' Bitch
Lejow
Lise_E
Polly
xxroos92
Gigi_
Zonnetje
Zininzon
Hutselfuts
Moonlight
14 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Albufeira - Tips?
Ziet er mooi uit!
We zijn een beetje laat want er is niet meer heel veel vrij in september.
Ons voorkeur gaat uit naar een appartement. We hebben er al twee gevonden die het eventueel kunnen worden, maar we kijken nog een beetje rond. Maar willen begin volgende week wel echt gaan boeken.
We zijn een beetje laat want er is niet meer heel veel vrij in september.
Ons voorkeur gaat uit naar een appartement. We hebben er al twee gevonden die het eventueel kunnen worden, maar we kijken nog een beetje rond. Maar willen begin volgende week wel echt gaan boeken.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Binnen 2 mnd was het bijna helemaal volgeboekt! Echt ongelooflijk Maar hoor er veel goeie verhalen over, dus hoop ook echt dat het de verwachtingen waar gaat maken.
Welke appartementen hebben jullie op het oog? En waar willen jullie boeken?
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Moonlight schreef:Binnen 2 mnd was het bijna helemaal volgeboekt! Echt ongelooflijk Maar hoor er veel goeie verhalen over, dus hoop ook echt dat het de verwachtingen waar gaat maken.
Jaa gaat super snel, normaal ben ik ook van het vroeg boeken. Maar mijn vriend wilde wachten....nou dat heeft goed uitgepakt
Ik kijk vooral op arke.nl, deze twee hebben we nu op het oog.
- Appartementen Alfagar
- Falesia Mar Beach Resort
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Alfagar had ik ook gezien! Waarom heeft het goed uitgepakt?
Moonlight- Prater
Smooch, wij zaten oa in Cerro Branco appartementen, erg ruim, mooi zo met het uitzicht.
Moonlight, op het pleintje in Albufeira zat toen iig een goede italiaans restaurant. Toen we die ontdekt hadden gingen we er elke dag dineren haha.
Omdat ik vegetarier ben was het vrij lastig wat te vinden en daar niet.
Moonlight, op het pleintje in Albufeira zat toen iig een goede italiaans restaurant. Toen we die ontdekt hadden gingen we er elke dag dineren haha.
Gast- Gast
Dagje naar Sevilla in Spanje rijden. Geweldig mooie stad!
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Caribbeanlover schreef:Smooch, wij zaten oa in Cerro Branco appartementen, erg ruim, mooi zo met het uitzicht.
Oh wat goed! haha want een van mijn vriendinnen is vegetarisch - geen vlees geen vis! Weet je nog hoe het heet of niet? En zit dat op de strip in het nwe gedeelte dus?
Moonlight- Prater
Ze eet vegetarisch en is vegetarier (kan tremateken niet vinden).
Tja ik weet de naam echt niet meer hoor, maar zal het proberen te omschrijven.
* Vanaf het straatje (het is vooral gebouwd met witte stenen als ik een foto vind plaats ik die oke) gezien waar allemaal kraampjes staan loop je rechtdoor dat straatje door. Onderweg kom je rechts en links allerlei winkeltjes en bardancings tegen.
Als je echt helemaal rechtdoor loopt, dan ben je al op het plein en sta je zowat voor dat restaurant (kan me herinneren dat ze rode luifels oid hadden).
Rechts en links ervan zijn ook andere restaurants en restaurants herken je daar doordat ze de menukaart aan de voorkant op een soort van ezel hebben staan vaak achter glas.
Je ziet al gauw aan de naam en de menukaart dat het een italiaans restaurant is.
Het is een open restaurant en vanaf de straat kan je goed zien dat je er ook boven kan zitten.
Als ik er meer over herinner, dan hoor je het wel oke.
Tja ik weet de naam echt niet meer hoor, maar zal het proberen te omschrijven.
* Vanaf het straatje (het is vooral gebouwd met witte stenen als ik een foto vind plaats ik die oke) gezien waar allemaal kraampjes staan loop je rechtdoor dat straatje door. Onderweg kom je rechts en links allerlei winkeltjes en bardancings tegen.
Als je echt helemaal rechtdoor loopt, dan ben je al op het plein en sta je zowat voor dat restaurant (kan me herinneren dat ze rode luifels oid hadden).
Rechts en links ervan zijn ook andere restaurants en restaurants herken je daar doordat ze de menukaart aan de voorkant op een soort van ezel hebben staan vaak achter glas.
Je ziet al gauw aan de naam en de menukaart dat het een italiaans restaurant is.
Het is een open restaurant en vanaf de straat kan je goed zien dat je er ook boven kan zitten.
Als ik er meer over herinner, dan hoor je het wel oke.
Gast- Gast
Hahaha idd, het zou wat zijn als zij vegetarisch was!
Maar thanks! Ik zal er zeker op letten. Nog 15 dagen werken na vandaag en dan begint mijn vakantie van werk. Can't wait!
Maar thanks! Ik zal er zeker op letten. Nog 15 dagen werken na vandaag en dan begint mijn vakantie van werk. Can't wait!
Moonlight- Prater
http://www.google.nl/imgres?q=albufeira&hl=nl&sa=X&qscrl=1&nord=1&rlz=1T4ADRA_nlNL436NL437&tbm=isch&prmd=ivnsm&tbnid=qSU75RrHWYPQhM:&imgrefurl=http://albufeira.costasur.com/gallery/nl/gallery-1983.html&docid=MN1mPx_UIfVpwM&w=450&h=600&ei=2e1OTsTiOumB4ATu9u3LBw&zoom=1&iact=rc&page=1&tbnh=121&tbnw=104&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:5,s:0&tx=82&ty=54&biw=1120&bih=565
Op deze foto als je vanaf daar dus naar voren loopt kom je op dat plein (als ik het goed heb).
Op deze foto als je vanaf daar dus naar voren loopt kom je op dat plein (als ik het goed heb).
Gast- Gast
http://www.tripadvisor.co.uk/Restaurants-g189112-Albufeira_Algarve.html
http://albufeira.com/directory/default.asp?activ=4 (staat een indiaas restaurant bij, veel vega altijd).
http://www.albufeirauncovered.com/food-and-drink/find-now.aspx
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&langpair=en%7Cnl&u=http://albufeira.com/directory/default.asp%3Factiv%3D4 ( Alfredo, lijkt me bekend voor te komen,maar weet het niet zeker dus).
http://albufeira.com/directory/default.asp?activ=4 (staat een indiaas restaurant bij, veel vega altijd).
http://www.albufeirauncovered.com/food-and-drink/find-now.aspx
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&langpair=en%7Cnl&u=http://albufeira.com/directory/default.asp%3Factiv%3D4 ( Alfredo, lijkt me bekend voor te komen,maar weet het niet zeker dus).
Gast- Gast
Thanks CL!! Ziet er zo leuk uit
Moonlight- Prater
Sorry weet echt niet meer hoe het heet, maar als je loopt zoals ik omschrijf moet je er wel uitkomen denk ik zo. Wellicht bestaat het niet meer, maar op het pleintje zullen vast niet veel italiaanse restaurants zitten en dan heb ik niet over de standaard ''pizza'' toko's.
Gast- Gast
Theezakje13 schreef:Dagje naar Sevilla in Spanje rijden. Geweldig mooie stad!
Is dat ver rijden?
@ CL: geeft niet, ik moet er inderdaad wel uitkomen zo! Is het lang geleden dat je was geweest? En is het duur daar eten of valt het allemaal wel mee?
Moonlight- Prater
Het is 8 jaar geleden dat ik er voor het laatst was. Kreeg er weer zin in toen ik voor jou zocht en al die foto's zag. Wie weet volgend jaar?
Gast- Gast
Moonlight schreef:Theezakje13 schreef:Dagje naar Sevilla in Spanje rijden. Geweldig mooie stad!
Is dat ver rijden?
@ CL: geeft niet, ik moet er inderdaad wel uitkomen zo! Is het lang geleden dat je was geweest? En is het duur daar eten of valt het allemaal wel mee?
Geloof iets van 2 of 2,5 uur. Maar echt de moeite!
Theezakje13- Prater
Theezakje13 schreef:Moonlight schreef:Theezakje13 schreef:Dagje naar Sevilla in Spanje rijden. Geweldig mooie stad!
Is dat ver rijden?
Oooh dat vind ik helemaal niet ver!! Leuk juist! Vraag me alleen af of ze, als je een auto huurt, er ook een tomtom bij hebben wat bij de auto hoort? Kaartlezen en 3 meiden samen gaat in deze combinatie niet goedkomen
Moonlight- Prater
Het is al een paar keer genoemd en het staat al op je lijstje maar toch zeg ik het! Lissabon! Ik ben er zelf op stedentrip geweest en heb me er 5 dagen prima vermaakt
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Moonlight schreef:Theezakje13 schreef:Moonlight schreef:Theezakje13 schreef:Dagje naar Sevilla in Spanje rijden. Geweldig mooie stad!
Is dat ver rijden?
Oooh dat vind ik helemaal niet ver!! Leuk juist! Vraag me alleen af of ze, als je een auto huurt, er ook een tomtom bij hebben wat bij de auto hoort? Kaartlezen en 3 meiden samen gaat in deze combinatie niet goedkomen
Wij hadden er geen tomtom bij toen we een auto huurden. Maar we wisten dat we naar Sevilla wilden, dus hebben we die zelf meegenomen!
Je moet er bij het huren wel even navragen of de auto in Spanje ook verzekerd is.
Er zijn verhuurbedrijven waar je alleen in Portugal verzekerd bent.
Theezakje13- Prater
Het enige wat ik me afvraag; wat is goedkoper...Ter plaatse huren? Of online? Heb wel scherpe aanbiedingen online gezien maar dan zit je wel weer aan die data vast...
Moonlight- Prater
http://www.louisiana.com.pt/#!menu
Hey Moonlight,
Ik zat vandaag de foto's te bekijken van onze 1e vakantie samen naar Albufeira.
Bij deze toko aten wij oa ''egg mayonaise'' en onder ''full menu'' staat het er nog steeds, echt grappig. Ik zag op de achtergrond de naam staan en dacht gelijk aan jou.
Ze hadden toen al de vegaburger en echt ik geloofde zowat dat die echt was, zo echt zag die eruit en smaakte ook zo.
Alleen het laatste jaar dat we er waren was die dikker en dus wat het een andere.
Ze hebben een aantal vegagerechten, misschien leuk om daar te eten, zo aan zee!
Deze tent denkt er iig wel aan .
Leuk om eens te gaan eten als je er tijd voor hebt.
Je kan ook boven zitten en dat heb ik nooit geweten, maar misschien kon dat toen niet. Ze organiseren ook leuke dingen zie ik, wist ik ook niet.
Toen wij er het laatste jaar waren ook in september was er vuurwerk op dat strand, wellicht nu ook dus dat kan je misschien navragen.
Oh en als je de grote foto bekijkt, dan zie je een lichtbruine muur met daar tegenaan een soort overkappingen en boven op die muur is het een wit. Daar schijnt een goed restaurant te zitten hadden we gehoord, nooit geweest uiteindelijk.
Krijg helemaal zin om erheen te gaan.
Welke acco zit jij? Is misschien een tip voor mij?
Zoals ik al zei dacht ik wil ik er graag nog eens heen naar Albufeira dan he niet perse naar deze toko, maar Cyprus ben ik nog nooit geweest en daar wil ik ook heen haha.
Hey Moonlight,
Ik zat vandaag de foto's te bekijken van onze 1e vakantie samen naar Albufeira.
Bij deze toko aten wij oa ''egg mayonaise'' en onder ''full menu'' staat het er nog steeds, echt grappig. Ik zag op de achtergrond de naam staan en dacht gelijk aan jou.
Ze hadden toen al de vegaburger en echt ik geloofde zowat dat die echt was, zo echt zag die eruit en smaakte ook zo.
Alleen het laatste jaar dat we er waren was die dikker en dus wat het een andere.
Ze hebben een aantal vegagerechten, misschien leuk om daar te eten, zo aan zee!
Deze tent denkt er iig wel aan .
Leuk om eens te gaan eten als je er tijd voor hebt.
Je kan ook boven zitten en dat heb ik nooit geweten, maar misschien kon dat toen niet. Ze organiseren ook leuke dingen zie ik, wist ik ook niet.
Toen wij er het laatste jaar waren ook in september was er vuurwerk op dat strand, wellicht nu ook dus dat kan je misschien navragen.
Oh en als je de grote foto bekijkt, dan zie je een lichtbruine muur met daar tegenaan een soort overkappingen en boven op die muur is het een wit. Daar schijnt een goed restaurant te zitten hadden we gehoord, nooit geweest uiteindelijk.
Krijg helemaal zin om erheen te gaan.
Welke acco zit jij? Is misschien een tip voor mij?
Zoals ik al zei dacht ik wil ik er graag nog eens heen naar Albufeira dan he niet perse naar deze toko, maar Cyprus ben ik nog nooit geweest en daar wil ik ook heen haha.
Gast- Gast
Oh wauw! Wat een leuke bar is dat. Zeker leuk zo aan het water, ik krijg er ook al helemaal zin in meteen! haha. Maar ik zit in (niet quoten ajb) Cerro Mar. Een appartement. Krijgen hoge cijfers en je zit meteen aan de strip en het strand. Enige nadeel is een trapje met 98 treden maar zo hebben we toch nog een beetje sport hahah
Vega menu ziet er idd ook lekker uit. Al is mijn vriendin moeilijk want ook kaas eet ze niet omdat er in gewone kaas lepmaag zit maar ze komt er wel uit haha.
Leuk dat je het nog gevonden hebt!
Vega menu ziet er idd ook lekker uit. Al is mijn vriendin moeilijk want ook kaas eet ze niet omdat er in gewone kaas lepmaag zit maar ze komt er wel uit haha.
Leuk dat je het nog gevonden hebt!
Moonlight- Prater
Hoezo niet quoten? Oke doe ik niet dan. Is het niet ''Cerro Mar Altlantico''? Dat die ik nl op OAD staan.
Oh nee ik zie dat Cerro Mar ook bestaat, ziet er mooi uit hoor. In 2002 zijn wij er voor het laatst geweest en toen was er nog een trap idd.
Onze buren zijn er een aantal jaren later ook geweest en de trap is inmiddels vervangen voor een roltrap .
Vond het echt ellendig die trap steeds af en op en dat meerdere keren op 1 dag. De treden liggen een stuk uit elkaar waardoor je daar tussen ook nog moest lopen blegh!
De 3e keer dat we er waren heb ik dan ook erop gelet dat er nergens in de tekst stond van een hotel ''het strand bereik je dmv een trap'' of ''via een hellende weg bereik je het strand'', want dan weet je dat je die trap ook af moet.
We hadden een appartement aan die parkeerplaats bij die trap, dus lekker handig alleen was die acco echt $%^!
Lepmaag? Ik eet alleen vegakaas. Zij ook?
In gewone zit stremsel en dat komt oa van het sap uit de maag van een kalf en ik weiger iets in me lichaam te krijgen wat van dode dieren komt.
Ze kan altijd zonder kaas vragen of haar eigen meenemen.
Heeft ze wel eens op vegatopia.com gekeken? Daar staat een lijst met namen van vegakazen die ook in de supermarkten oa te koop zijn.
Leuke tent he! Ik heb gelijk op ''vind ik leuk'' geklikt voor FB zodat ik het niet vergeet.
Oh nee ik zie dat Cerro Mar ook bestaat, ziet er mooi uit hoor. In 2002 zijn wij er voor het laatst geweest en toen was er nog een trap idd.
Onze buren zijn er een aantal jaren later ook geweest en de trap is inmiddels vervangen voor een roltrap .
Vond het echt ellendig die trap steeds af en op en dat meerdere keren op 1 dag. De treden liggen een stuk uit elkaar waardoor je daar tussen ook nog moest lopen blegh!
De 3e keer dat we er waren heb ik dan ook erop gelet dat er nergens in de tekst stond van een hotel ''het strand bereik je dmv een trap'' of ''via een hellende weg bereik je het strand'', want dan weet je dat je die trap ook af moet.
We hadden een appartement aan die parkeerplaats bij die trap, dus lekker handig alleen was die acco echt $%^!
Lepmaag? Ik eet alleen vegakaas. Zij ook?
In gewone zit stremsel en dat komt oa van het sap uit de maag van een kalf en ik weiger iets in me lichaam te krijgen wat van dode dieren komt.
Ze kan altijd zonder kaas vragen of haar eigen meenemen.
Heeft ze wel eens op vegatopia.com gekeken? Daar staat een lijst met namen van vegakazen die ook in de supermarkten oa te koop zijn.
Leuke tent he! Ik heb gelijk op ''vind ik leuk'' geklikt voor FB zodat ik het niet vergeet.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: