Bom om nek meisje
+10
Susan
Didi
patjuhhh
Nana
Kabouter
Rush
Suus
Paper Crown
Marin
Tullow
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Bom om nek meisje
Ik hoor net op de radio dat ze is bevrijd.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Vreselijk , dat iemand dat in zijn hoofd kan halen zeg, Bah!
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Susan schreef:Ik hoor net op de radio dat ze is bevrijd.
oef gelukkig maar!!
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Staat ook op verschillende nieuwssites dat de bom eraf is.
Vraag me toch steeds meer af wat voor rare mensen er rond lopen op de wereld die o.a. dit soort rare acties bedenken.
Vraag me toch steeds meer af wat voor rare mensen er rond lopen op de wereld die o.a. dit soort rare acties bedenken.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Er was toch ook ooit een jongen uit zo'n rijk gezin die zijn eigen pink had afgehakt.. en om losgeld vroeg!
Dit was toch in Flikken Maastricht?
solrosolja- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 02-08-11
Rusland, toch? Ben aan het zoeken.solrosolja schreef:Smikkell schreef:Er was toch ook ooit een jongen uit zo'n rijk gezin die zijn eigen pink had afgehakt.. en om losgeld vroeg!
Dit was toch in Flikken Maastricht?
Gast- Gast
Ze is inmiddels bevrijd, ben benieuwd wat er uit het onderzoek gaat komen.
Gast- Gast
Ik krijg echt de rillingen van dat bericht, wat moet dat naar zijn, ervanuitgaande dat het waar is. Er lijkt wel zoiets te bestaan; http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2011/08/kraagbom-is-vaker-gebruikt
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
ik las nu dat het een nepbom was:
Meisje in Sydney had nepbom om nek
Update: donderdag 4 aug 2011, 08:54
De bom die gisteren was vastgemaakt om de nek van een meisje in Sydney, was een nepbom. Het duurde tien uur om haar te bevrijden. Daarna ontdekte de politie dat het geen echte bom was.
Volgens de politie wilde de gemaskerde insluiper de familie van het meisje, die tot de rijkste van Australië behoort, afpersen. Aan de nepbom hing een briefje waarin losgeld werd geëist.
Het 18-jarige meisje mocht van de dader de politie bellen maar niet te veel vertellen. De man zei dat hij alles kon horen omdat hij overal in de villa microfoontjes had geplaatst. Dat bleek niet zo te zijn. Hij is nog spoorloos.
Meisje in Sydney had nepbom om nek
Update: donderdag 4 aug 2011, 08:54
De bom die gisteren was vastgemaakt om de nek van een meisje in Sydney, was een nepbom. Het duurde tien uur om haar te bevrijden. Daarna ontdekte de politie dat het geen echte bom was.
Volgens de politie wilde de gemaskerde insluiper de familie van het meisje, die tot de rijkste van Australië behoort, afpersen. Aan de nepbom hing een briefje waarin losgeld werd geëist.
Het 18-jarige meisje mocht van de dader de politie bellen maar niet te veel vertellen. De man zei dat hij alles kon horen omdat hij overal in de villa microfoontjes had geplaatst. Dat bleek niet zo te zijn. Hij is nog spoorloos.
Gast- Gast
En zou het meisje zelf er nog van verdacht worden? Zeker nu blijkt dat het een nepbom is ... zou ik misschien toch denken aan een schreeuw om aandacht ...
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ben jij een meisje-meisje of tomboy?
» ons meisje is er!
» Meisje/Mevrouw
» meisje/jongen
» Meisje kan been 180 gr. draaien!
» ons meisje is er!
» Meisje/Mevrouw
» meisje/jongen
» Meisje kan been 180 gr. draaien!