Bom om nek meisje
+10
Susan
Didi
patjuhhh
Nana
Kabouter
Rush
Suus
Paper Crown
Marin
Tullow
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Bom om nek meisje
Meisje met bom aan nek in Sydney SYDNEY - Bom-experts in Sydney proberen een bom onschadelijk te maken die vastgemaakt is aan de nek van een 18-jarig meisje, vermoedelijk de dochter van een van de rijkste families van Sydney. De jonge vrouw heeft zelf de politie gebeld.
Het is nog niet duidelijk hoe het explosief om haar nek is komen te zitten, maar het lijkt er niet op dat het meisje de bom zelf bevestigd heeft. Volgens de politie doet de situatie denken aan chantage, omdat er een briefje met eisen voor losgeld aan de bom bevestigd zou zijn.
Diverse media melden dat een man met een bivakmuts het huis van het meisje is binnengedrongen en de bom op haar lichaam heeft aangebracht. Het meisje ligt er volgens de politie “totaal versteend” bij.
Een woordvoerder van de politie meldt aan de Australische Daily Telegraph dat het om een 'zeldzame kraagbom' gaat. De ouders van het meisje zijn buiten het huis opgevangen door hulpdiensten.
De omgeving van het huis in een luxe buitenwijk van Sydney is afgezet. Bomexperts proberen het slachtoffer uit haar benarde positie te bevrijden. Zij gaan ervan uit dat zij met een echt explosief te maken hebben. De vrouw maakt het naar omstandigheden goed, zei een woordvoerder van de politie tegen de televisiezender ABC.
Klik hier voor foto's van de dramatische situatie.
Telegraaf.nl
Het is nog niet duidelijk hoe het explosief om haar nek is komen te zitten, maar het lijkt er niet op dat het meisje de bom zelf bevestigd heeft. Volgens de politie doet de situatie denken aan chantage, omdat er een briefje met eisen voor losgeld aan de bom bevestigd zou zijn.
Diverse media melden dat een man met een bivakmuts het huis van het meisje is binnengedrongen en de bom op haar lichaam heeft aangebracht. Het meisje ligt er volgens de politie “totaal versteend” bij.
Een woordvoerder van de politie meldt aan de Australische Daily Telegraph dat het om een 'zeldzame kraagbom' gaat. De ouders van het meisje zijn buiten het huis opgevangen door hulpdiensten.
De omgeving van het huis in een luxe buitenwijk van Sydney is afgezet. Bomexperts proberen het slachtoffer uit haar benarde positie te bevrijden. Zij gaan ervan uit dat zij met een echt explosief te maken hebben. De vrouw maakt het naar omstandigheden goed, zei een woordvoerder van de politie tegen de televisiezender ABC.
Klik hier voor foto's van de dramatische situatie.
Telegraaf.nl
Gast- Gast
Re: Bom om nek meisje
Ieuw, wat eng! Hoop dat ze die bom er op tijd af kunnen krijgen!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik hoorde 't op de radio inderdaad. Echt ziek en doodeng.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Jeetjemina.. wat eng!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wat verschrikkelijk voor dat meisje!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik hoop maar dat het allemaal lukt met die bom afkrijgen. Wat erg!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb sinds het begin van de berichten al een vreemd gevoel erbij. Alsof ik het verhaal niet helemaal geloof..
Ik wacht het af!
Ik wacht het af!
Gast- Gast
WTF?!! Van het idee alleen al word ik helemaal naar. Hoe ellendig en bang moet ze zich voelen.. En wat erg voor de familie ook. Wat een zieke geest als je iemand zoiets aan doet!
Gast- Gast
Net op de radio hadden ze het erover dat ze het misschien had laten doen om haar, rijke ouders, geld af te persen. Zou echt gestoord zijn..en anders doodeng!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Ik heb sinds het begin van de berichten al een vreemd gevoel erbij. Alsof ik het verhaal niet helemaal geloof..
Ik wacht het af!
Maar het is toch officieel bevestigd?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Die bom zat er bij de eerste berichten al 7 uur om geloof ik
Huh? Dat is wel raar!
Gast- Gast
Ja, en dat is dus ook de richting waar ik in denkKabouter schreef:Net op de radio hadden ze het erover dat ze het misschien had laten doen om haar, rijke ouders, geld af te persen. Zou echt gestoord zijn..en anders doodeng!
Gast- Gast
Hahaha, om je ouders een hak te zetten en dan gaat dan ding per ongeluk af._Leaf_ schreef:Als je dat zelf doet dan ben je echt ernstig disturbed.
Nouja, misschien maar beter ook als je zo psycho bent.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Er was toch ook ooit een jongen uit zo'n rijk gezin die zijn eigen pink had afgehakt.. en om losgeld vroeg!
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Doet echt aan Saw denken!! Bahhh
Mij dus ook!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
_Leaf_ schreef:Als je dat zelf doet dan ben je echt ernstig disturbed.
Ja, behoorlijk!
Gast- Gast
Rush schreef:Hahaha, om je ouders een hak te zetten en dan gaat dan ding per ongeluk af._Leaf_ schreef:Als je dat zelf doet dan ben je echt ernstig disturbed.
Nouja, misschien maar beter ook als je zo psycho bent.
Nou idd....
Gast- Gast
He bah, hoop dat ze m optijd eraf krijgen!
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Ik heb sinds het begin van de berichten al een vreemd gevoel erbij. Alsof ik het verhaal niet helemaal geloof..
Ik wacht het af!
+1
Ik dus ook, ook omdat het eigenlijk te gestoord voor worden is.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ben jij een meisje-meisje of tomboy?
» ons meisje is er!
» Meisje/Mevrouw
» meisje/jongen
» Meisje kan been 180 gr. draaien!
» ons meisje is er!