Ken jij celebs?
+45
Mamasapje
minoessepoes
nina
sanne-84
NerdChic
Lady Starstruck
Error
Jeanette
blondje1313
Bay
Snoopy
ThinkPink
Fayebella
ijsjemeisje
mauwmauw
Carra
ExpressoB
Jerry
Paper Crown
Verde
ProudMom
Shisha
Phileine
Printje
psv-forever
Kabouter
Happinaz
Suus
SleepingBeauty
TGR
Parisienne
Niekske
MamaVanDarcy
Jilke
Jelin
Rush
silly-one
Toet
Minx
Susan
Beachgirl
Antibes
Inge
Raindrop
Zininzon
49 plaatsers
Pagina 4 van 8
Pagina 4 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Ken jij celebs?
Bazinga schreef:Zijn 't je buren, vrienden of klasgenoten? Wie ken je?
Ik ken Wolter Kroes (jaja word je trots van ) En meer sterren.nl bekende mensen maar die zijn niet bepaald superberoemd haha. En Rafael v/d Vaart en Silvie, een topmodel maar die's ook niet voor iedereen bekend is een oudklasgenoot en mijn vader kent Jan Smit en de 3J's en de familie Buijs, dus als ik wil heb ik zijn nummer, woehoe
Nog nooit van gehoord wie zijn dat?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb bij S.ven K.ramer op school gezeten en bij een aantal bekende turners, zoals E.pke Z.onderland. En ik heb de krant bezorgd bij M.ark T.uitert Oh ja, een jongen die vroeger verliefd op mij was is een nu een redelijk bekende DJ (maar ik zet zijn naam hier maar niet neer).
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ken geen celebs maar ik heb wel een keertje taart gegeten met Koert-jan de Bruijn. Maar ik denk niet dat hij nog weet wie ik ben. Het is ook al weer iets van 10 jaar geleden.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Printje schreef:Bazinga schreef:Zijn 't je buren, vrienden of klasgenoten? Wie ken je?
Ik ken Wolter Kroes (jaja word je trots van ) En meer sterren.nl bekende mensen maar die zijn niet bepaald superberoemd haha. En Rafael v/d Vaart en Silvie, een topmodel maar die's ook niet voor iedereen bekend is een oudklasgenoot en mijn vader kent Jan Smit en de 3J's en de familie Buijs, dus als ik wil heb ik zijn nummer, woehoe
Management van Jan Smit, 3J's, Nick & Simon etc.
Gast- Gast
Alex schreef:Ik heb in hetzelfde dorp gewoond als Edwin van der Sar, ik maakte ook wel eens een praatje met hem als ik hem tegenkwam. Hele aardige man!
Verder ken ik geen celebs.
Heb je in V. gewoond? Ik woon namelijk in dat dorp ernaast. Of misschien bedoel je wel een hele andere plaats, haha!
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Ik heb in de klas gezeten met Op zoek naar Zorro-finalist Jeroen. En een paar jaar geleden ging ik regelmatig naar optredens e.d. van Elize, zij kende mij toen ook bij naam omdat we meerdere keren hebben gekletst. Verder nog een paar jaar terug veel met 2 bandjes omgegaan, maar die bestaan nu niet meer en heb er door de afstand ook geen contact meer mee.
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Curt Fortin (Telekids, Voetbalvrouwen..) en ik heb met John Vooijs (musical We Will Rock You) gewerkt bij Mexx.
Maar die laatste kent mij vast niet meer, haha!
Maar die laatste kent mij vast niet meer, haha!
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Met diezelfde Jeroen zat ik enkele jaren op dezelfde jeugdtheaterschool.
Edit: Daar zat Thomas Berge overigens ook bij.
Edit: Daar zat Thomas Berge overigens ook bij.
Laatst aangepast door Megara op wo 3 aug 2011 - 1:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Even denken..
V.erona v.an d.er L.eur en S.uzanne H.armes zaten bij mij op school. Ook wat mensen die nu nog bij NEC spelen (maar vraag me niet naar de selectie ofzo daar ben ik niet in thuis). Verder zat er ook een jochie bij mij op school (was toen echt zo'n klein mannetje - of het was zijn broertje.. hmzz haha) die speelt nu bij Arsenal.
Ben vroeger een tijdje omgegaan met R.utger W.orm.. Die speelde de afgelopen jaren bij NEC en nu in Australie.. (Melbourne volgens mij.)
Zijn er hier Friesche meiden die bijv. bij Doutzen of andere modellen in de klas hebben gezeten? (Heb altijd het idee dat veel modellen uit Friesland komen )
V.erona v.an d.er L.eur en S.uzanne H.armes zaten bij mij op school. Ook wat mensen die nu nog bij NEC spelen (maar vraag me niet naar de selectie ofzo daar ben ik niet in thuis). Verder zat er ook een jochie bij mij op school (was toen echt zo'n klein mannetje - of het was zijn broertje.. hmzz haha) die speelt nu bij Arsenal.
Ben vroeger een tijdje omgegaan met R.utger W.orm.. Die speelde de afgelopen jaren bij NEC en nu in Australie.. (Melbourne volgens mij.)
Zijn er hier Friesche meiden die bijv. bij Doutzen of andere modellen in de klas hebben gezeten? (Heb altijd het idee dat veel modellen uit Friesland komen )
Gast- Gast
Megara schreef:Printje schreef:Bazinga schreef:Zijn 't je buren, vrienden of klasgenoten? Wie ken je?
Management van Jan Smit, 3J's, Nick & Simon etc.
Iehw daar hoef ik het nummer niet van
Gast- Gast
Ik ken de neef van M.arco van B.asten, dat is familie van mijn vriend. En ik ken de huidige miss O.verijssel. M.ark T.uitert ken ik ook.
Volgens mij houdt het daar wel zo'n beetje mee op... Ben niet echt een celebkenner geloof ik
Oh ja, E.llen van Idols ken ik.
Volgens mij houdt het daar wel zo'n beetje mee op... Ben niet echt een celebkenner geloof ik
Oh ja, E.llen van Idols ken ik.
Laatst aangepast door Tea-Leaf op wo 3 aug 2011 - 1:35; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lijkt mij trouwens wel grappig als iemand ineens zegt :"Ja, Jay Z! Daar heb ik vroeger mee gedate " hahaha
Gast- Gast
Punk'd schreef:Lijkt mij trouwens wel grappig als iemand ineens zegt :"Ja, Jay Z! Daar heb ik vroeger mee gedate " hahaha
Gast- Gast
Hahahaha, dat zou wat zijn.Punk'd schreef:Lijkt mij trouwens wel grappig als iemand ineens zegt :"Ja, Jay Z! Daar heb ik vroeger mee gedate " hahaha
Ik heb wel eens met een DJ gezoend.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Punk'd schreef:Lijkt mij trouwens wel grappig als iemand ineens zegt :"Ja, Jay Z! Daar heb ik vroeger mee gedate " hahaha
haha wel met de broer van dan..... dat heb ik weer wel
nou ja gescharreld dan
psv-forever- Fluisteraar
- Aantal berichten : 237
Punten : 244
Ik ben geloof ik niet zo'n celebkenner, want de helft van de namen hier die worden genoemd ken ik niet
Gast- Gast
psv-forever schreef:Punk'd schreef:Lijkt mij trouwens wel grappig als iemand ineens zegt :"Ja, Jay Z! Daar heb ik vroeger mee gedate " hahaha
haha wel met de broer van dan..... dat heb ik weer wel
nou ja gescharreld dan
hahaha ik dacht even dat je gescharreld had met de broer Jay z
Gast- Gast
Ow ja! Nu weet ik weer welke Celebs ik ken!
Kennen jullie Aäron nog van Idols (paar jaar geleden) met die grote haardos?
Hij is mn neef!
Kennen jullie Aäron nog van Idols (paar jaar geleden) met die grote haardos?
Hij is mn neef!
Gast- Gast
Dat heb ik ook! Dus wie weet ken ik wel een heleboel celebs, maar weet ik gewoon niet dat ze zo bekend zijnJames schreef:Ik ben geloof ik niet zo'n celebkenner, want de helft van de namen hier die worden genoemd ken ik niet
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben al dit hele topic aan het meelezen en aan het denken. En nog harder aan het denken. Maar nee, ik ken geen celebs.
Gast- Gast
Suus schreef:Dat heb ik ook! Dus wie weet ken ik wel een heleboel celebs, maar weet ik gewoon niet dat ze zo bekend zijnJames schreef:Ik ben geloof ik niet zo'n celebkenner, want de helft van de namen hier die worden genoemd ken ik niet
Ik herken ook niet alle namen hier hoor!
Gast- Gast
Rush schreef:Hahahaha, dat zou wat zijn.Punk'd schreef:Lijkt mij trouwens wel grappig als iemand ineens zegt :"Ja, Jay Z! Daar heb ik vroeger mee gedate " hahaha
Mijn ex-collega heeft vies gedaan met DJ Jean, bah bah! Hij was heel aardig, we kregen drank van hem en zijn collega's enzo. Maar zo seksbelust, brrr... Hopelijk was "jouw DJ" een stuk leuker
Gast- Gast
Ik ook niet.. Ook de mensen die ik noem zijn niet echt celeb waardig hoor.
Bij celebs denk ik ook echt aan mensen die buiten Nederland ook bekend zijn en dat zijn er maar weinig volgens mij.
Bij celebs denk ik ook echt aan mensen die buiten Nederland ook bekend zijn en dat zijn er maar weinig volgens mij.
Gast- Gast
Ik las laatst dat DJ Jean 1000 vrouwen vies mee gedaan heeft ofzo? Getver!Tea-Leaf schreef:Rush schreef:Hahahaha, dat zou wat zijn.Punk'd schreef:Lijkt mij trouwens wel grappig als iemand ineens zegt :"Ja, Jay Z! Daar heb ik vroeger mee gedate " hahaha
Mijn ex-collega heeft vies gedaan met DJ Jean, bah bah! Hij was heel aardig, we kregen drank van hem en zijn collega's enzo. Maar zo seksbelust, brrr... Hopelijk was "jouw DJ" een stuk leuker
Ik heb geen idee hoe 'vies' mijn DJ is, haha
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ken trouwens wel 'bekendere' mensen. Ik heb met C.indy B.ell in de klas gezeten (zij speelt in verschillende musicals, was genomineerd voor een award vorig jaar) en ik heb bij A.nton van L.ieshout in de klas gezeten en die werkt bij Qmusic.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 4 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Met welke Celebs wil jij dineren?
» Spelletje: herken de celebs
» Gebrek aan diversiteit celebs?
» Celebs lezen tweets over zichzelf...
» Spelletje: herken de celebs
» Gebrek aan diversiteit celebs?