Ken jij celebs?
+45
Mamasapje
minoessepoes
nina
sanne-84
NerdChic
Lady Starstruck
Error
Jeanette
blondje1313
Bay
Snoopy
ThinkPink
Fayebella
ijsjemeisje
mauwmauw
Carra
ExpressoB
Jerry
Paper Crown
Verde
ProudMom
Shisha
Phileine
Printje
psv-forever
Kabouter
Happinaz
Suus
SleepingBeauty
TGR
Parisienne
Niekske
MamaVanDarcy
Jilke
Jelin
Rush
silly-one
Toet
Minx
Susan
Beachgirl
Antibes
Inge
Raindrop
Zininzon
49 plaatsers
Pagina 6 van 8
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Ken jij celebs?
Bazinga schreef:Hazeltje schreef:De halve PSV selectie heeft bij mij in de buurt gewoond.
(Uit de tijd van Cocu, Waterreus, van Nistelrooy etc.)
Oooh Cocuuuu.... Ik hou van Cocu..
Ik ook, ben al jaaaaren fan van hem
Grappig, want dat hoor je niet zo vaak!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Zit ie nog op de bank?Birgit schreef:Hij is nu op tv
Heb de tv meteen aan gedaan!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Cocu is ook al jaren mijn held..en ik wil voetbal kijken, maar mijn vriend zit een één of andere oorlogsserie te kijken dus ik heb mezelf maar opgesloten in de slaapkamer. Kijken of ik het ergens online kan zien.
Ow vroeger deed ik net of Cocu mijn tweelingbroer was omdat we op dezelfde dag jarig zijn..haha
Ow vroeger deed ik net of Cocu mijn tweelingbroer was omdat we op dezelfde dag jarig zijn..haha
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Ik heb een tijdje gescharreld met de man van Doutzen Kroes. (voordat ie haar kende uiteraard)
Gast- Gast
ik heb bij yolanthe in het korfbal team gezeten vroeger.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
mauwmauw schreef:ik heb bij yolanthe in het korfbal team gezeten vroeger.
haha en hoe was ze vroeger?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Carra schreef:Ik heb er heel hard over nagedacht, maar ik kan niemand bedenken die ik écht ken.
Ik heb een tijdje bij een voetbalclub gewerkt, dus die spelers ken ik wel, maar die zullen mij vast niet meer herkennen als ik ze op straat tegen kom.
Ik ken de zanger van een Nederlands bandje... hij heeft me gefacebooked toen ik jarig was. Dus dat is toch best 'kennen' Smik??
Edit: Ik ken de vriendin van Jan Smit!! whohoo!
Ga je ook naar de trouwerij?
[quote="Rush"]
Die kerel is echt zo'n walgelijke viespeuk. Hij is zelf al kweenie-hoe-oud en dan loopt hij op te scheppen met hoeveel achttienjarige meisjes hij het bed heeft gedeeld . Als je daar op die leeftijd nog steeds je zelfbeeld aan ophangt, gaat het niet meer goedkomen.
Tea-Leaf schreef:Rush schreef:Hahahaha, dat zou wat zijn.Punk'd schreef:Lijkt mij trouwens wel grappig als iemand ineens zegt :"Ja, Jay Z! Daar heb ik vroeger mee gedate " hahaha
Ik heb wel eens met een DJ gezoend.
Mijn ex-collega heeft vies gedaan met DJ Jean, bah bah! Hij was heel aardig, we kregen drank van hem en zijn collega's enzo. Maar zo seksbelust, brrr... Hopelijk was "jouw DJ" een stuk leuker
Die kerel is echt zo'n walgelijke viespeuk. Hij is zelf al kweenie-hoe-oud en dan loopt hij op te scheppen met hoeveel achttienjarige meisjes hij het bed heeft gedeeld . Als je daar op die leeftijd nog steeds je zelfbeeld aan ophangt, gaat het niet meer goedkomen.
Gast- Gast
lelijk gedrocht.ExpressoB schreef:mauwmauw schreef:ik heb bij yolanthe in het korfbal team gezeten vroeger.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
mauwmauw schreef:lelijk gedrocht.ExpressoB schreef:mauwmauw schreef:ik heb bij yolanthe in het korfbal team gezeten vroeger.
hahaha serieus? grappig, is ze goed opgedroogd zeg!
Ooh, ik vergeet Valerio. Haha! Niet dat ik hem echt goed ken, maar ik heb met dat programma op tmf met hem in de Euromast geslapen. Daar heb ik hem wel leren kennen, en kwam ik erachter dat 'ie op tv veel leuker is.
Hij was maar op 1 ding uit, en daar had ik echt geen zin in. :S Alleen al hoe het gegaan is dat ik met hem in de euromast mocht slapen.. haha!
Er stond een hele rij mensen die een tegenprestatie moesten verzinnen, en als ''beloning'' mocht je dan met hem in de euromast slapen.
Er stonden nog heel veel mensen te wachten, en toen werd ik door zo'n beveiliger uit de rij gepikt, en zei hij dat hij van Valerio moest vragen of ik met hem in de euromast wilde slapen. Dan moest ik zeggen dat mijn tegenprestatie was, dat hij alle trappen in de euromast op moest rennen.
Nou ja, ik was toen nog een paar jaartjes jonger (en lekker naïef) en wilde wel eens in de euromast slapen.
En voor ik het wist waren we daar. Maar hoe dat allemaal ging zeg.. Pff.. Heel veel stukjes moesten opnieuw gefilmd worden, want ik mocht niet grappiger overkomen dan Valerio..
Toen later de camera's weg waren, liet hij al gauw merken wat hij wilde.. En ik maakte hem meteen duidelijk dat dat er niet in zat. Hoe ''schattig'' ik hem altijd vond op tv, ik ben niet één of andere starf*cker.
Hij was nog eventjes beledigd ook, maar draaide daarna gelukkig wel bij, en toen was het nog gezellig ook.
Later heb ik nog wel contact met hem gehad (nu niet meer trouwens), maar om nou te zeggen dat ik hem echt goed ken.. Nee, dat nou ook weer niet.
Hij was maar op 1 ding uit, en daar had ik echt geen zin in. :S Alleen al hoe het gegaan is dat ik met hem in de euromast mocht slapen.. haha!
Er stond een hele rij mensen die een tegenprestatie moesten verzinnen, en als ''beloning'' mocht je dan met hem in de euromast slapen.
Er stonden nog heel veel mensen te wachten, en toen werd ik door zo'n beveiliger uit de rij gepikt, en zei hij dat hij van Valerio moest vragen of ik met hem in de euromast wilde slapen. Dan moest ik zeggen dat mijn tegenprestatie was, dat hij alle trappen in de euromast op moest rennen.
Nou ja, ik was toen nog een paar jaartjes jonger (en lekker naïef) en wilde wel eens in de euromast slapen.
En voor ik het wist waren we daar. Maar hoe dat allemaal ging zeg.. Pff.. Heel veel stukjes moesten opnieuw gefilmd worden, want ik mocht niet grappiger overkomen dan Valerio..
Toen later de camera's weg waren, liet hij al gauw merken wat hij wilde.. En ik maakte hem meteen duidelijk dat dat er niet in zat. Hoe ''schattig'' ik hem altijd vond op tv, ik ben niet één of andere starf*cker.
Hij was nog eventjes beledigd ook, maar draaide daarna gelukkig wel bij, en toen was het nog gezellig ook.
Later heb ik nog wel contact met hem gehad (nu niet meer trouwens), maar om nou te zeggen dat ik hem echt goed ken.. Nee, dat nou ook weer niet.
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
ProudMom schreef:Curt Fortin (Telekids, Voetbalvrouwen..) en ik heb met John Vooijs (musical We Will Rock You) gewerkt bij Mexx.
Maar die laatste kent mij vast niet meer, haha!
Als telekids voorbij komt blijf ik automatisch hangen om Curt...
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Punk'd schreef:Megara schreef:Printje schreef:Bazinga schreef:Zijn 't je buren, vrienden of klasgenoten? Wie ken je?
Ik ken Wolter Kroes (jaja word je trots van ) En meer sterren.nl bekende mensen maar die zijn niet bepaald superberoemd haha. En Rafael v/d Vaart en Silvie, een topmodel maar die's ook niet voor iedereen bekend is een oudklasgenoot en mijn vader kent Jan Smit en de 3J's en de familie Buijs, dus als ik wil heb ik zijn nummer, woehoe
Nog nooit van gehoord wie zijn dat?
Management van Jan Smit, 3J's, Nick & Simon etc.
Iehw daar hoef ik het nummer niet van
Nou ik heb er ook niks mee maar was wel makkelijk toen we een benefietconcert gingen organiseren voor een ernstig ziek kind bij ons in de buurt
Gast- Gast
ijsjemeisje schreef:ProudMom schreef:Curt Fortin (Telekids, Voetbalvrouwen..) en ik heb met John Vooijs (musical We Will Rock You) gewerkt bij Mexx.
Maar die laatste kent mij vast niet meer, haha!
Als telekids voorbij komt blijf ik automatisch hangen om Curt...
Hahaha! Ja, hij's leuk he!
ProudMom- Fluisteraar
Proudmom haha wat een verhaal zeg! Echt een mannetje is het he? Athans zo komt hij over. Ik had bij hem ook het idee dat hij op tv leuker zou zijn als in het echt.
Ik ken boer Frank, hij heeft bij mij in de klas gezeten op de middelbare school, heb er zelfs ooit nog mee gezoend. En 1 iemand van de Heideroosjes.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Fayebella schreef:Ik ken boer Frank, hij heeft bij mij in de klas gezeten op de middelbare school, heb er zelfs ooit nog mee gezoend. En 1 iemand van de Heideroosjes.
Die in de laatste serie zat? die met die donkere krullen..
Ik heb bij R.i.ck B.randsteder in de klas gezeten.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
ThinkPink schreef:Ik heb bij R.i.ck B.randsteder in de klas gezeten.
Oh dat vind mijn vriend zo'n akelige kerel! Als hij die ziet of hoort hem dan zapt hij weg (of ik moet dat doen) haha
ExpressoB schreef:Proudmom haha wat een verhaal zeg! Echt een mannetje is het he? Athans zo komt hij over. Ik had bij hem ook het idee dat hij op tv leuker zou zijn als in het echt.
Haha, ja erg he.. Hij is wel bijdehand hoor, maar op tv was hij nog wel eens grappig, en in het echt nou niet zo, vond ik. Plus: hij vind zichzelf wel heel erg leuk.. Blegh!
ProudMom- Fluisteraar
ExpressoB schreef:Fayebella schreef:Ik ken boer Frank, hij heeft bij mij in de klas gezeten op de middelbare school, heb er zelfs ooit nog mee gezoend. En 1 iemand van de Heideroosjes.
Die in de laatste serie zat? die met die donkere krullen..
Ja die boer Frank, van de afgelopen serie. Maar toen ik er mee zoende waren we allebei 15, in zo'n periode dat iedereen met iedereen zoende zeg maar.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Plus hij smst met zoveel mensen/meisjes.ProudMom schreef:ExpressoB schreef:Proudmom haha wat een verhaal zeg! Echt een mannetje is het he? Athans zo komt hij over. Ik had bij hem ook het idee dat hij op tv leuker zou zijn als in het echt.
Haha, ja erg he.. Hij is wel bijdehand hoor, maar op tv was hij nog wel eens grappig, en in het echt nou niet zo, vond ik. Plus: hij vind zichzelf wel heel erg leuk.. Blegh!
Gast- Gast
Ik had ook niet anders verwacht van Valerio om eerlijk te zijn..
Rick Brandsteder vind ik ook een akelig mannetje.
Rick Brandsteder vind ik ook een akelig mannetje.
Gast- Gast
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Met welke Celebs wil jij dineren?
» Spelletje: herken de celebs
» Gebrek aan diversiteit celebs?
» Celebs lezen tweets over zichzelf...
» Spelletje: herken de celebs
» Gebrek aan diversiteit celebs?
» Celebs lezen tweets over zichzelf...
Pagina 6 van 8
Permissies van dit forum: