Ken jij celebs?
+45
Mamasapje
minoessepoes
nina
sanne-84
NerdChic
Lady Starstruck
Error
Jeanette
blondje1313
Bay
Snoopy
ThinkPink
Fayebella
ijsjemeisje
mauwmauw
Carra
ExpressoB
Jerry
Paper Crown
Verde
ProudMom
Shisha
Phileine
Printje
psv-forever
Kabouter
Happinaz
Suus
SleepingBeauty
TGR
Parisienne
Niekske
MamaVanDarcy
Jilke
Jelin
Rush
silly-one
Toet
Minx
Susan
Beachgirl
Antibes
Inge
Raindrop
Zininzon
49 plaatsers
Pagina 7 van 8
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Ken jij celebs?
Dat heb ik nou bij zijn vader...kwalleballlStorm schreef:
Rick Brandsteder vind ik ook een akelig mannetje.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb kort gestudeerd met 1 van Opgezwolle. Al zou hij mij daar niet meer van kennen.
Ook heb ik op school gezeten met Theo Bos, maar twijfel of hij mij ooit zou herkennen, ik viel niet zo op denk ik. Z'n broertje (de onbekende) ken ik wel beter en hij kent mij ook.
Oh en ik ken iemand die aan Popstars heeft meegedaan, maar 1 liveshow dus niet heel bekend.
Ook heb ik op school gezeten met Theo Bos, maar twijfel of hij mij ooit zou herkennen, ik viel niet zo op denk ik. Z'n broertje (de onbekende) ken ik wel beter en hij kent mij ook.
Oh en ik ken iemand die aan Popstars heeft meegedaan, maar 1 liveshow dus niet heel bekend.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb eens tegelijktijdig vakantie gevierd met dat jochie van Spangas... Hij speelt Luxor. Lelijk jong. En ook nog uit de hoogte. Béétje jammer.
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik heb eens tegelijktijdig vakantie gevierd met dat jochie van Spangas... Hij speelt Luxor. Lelijk jong. En ook nog uit de hoogte. Béétje jammer.
Hoezo vakantie gevierd? Wat deed hij dan?
Gast- Gast
Oh Valerio! Die is bij een vriend van mij thuis geweest voor zo`n programma van hem, Valerio over de vloer ofzo?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Inge schreef:Kennen is een groot woord maar; ik heb op school gezeten met Johnny Heitinga en een vriendin van mij heeft nog kort met hem gedate. en een oud klasgenootje van mij heeft een relatie met Filemon Wesseling
En vroeger ging ik met Armin van Buuren om, woonde bij ons in het dorp en is de zoon van onze oud dokter
Maar dan moet je denk ik ook Ingeborg Wieten kennen die woont in het dorp naast je waar jij vandaan komt. Je komt toch uit H?
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Sophie Veldhuizen, die Mary Poppins speelt, zat bij mij op school & ik zat bij haar broertje in de klas! En verder wel een hoop die ik in mijn oude woonplaats tegenkwam, zoals Anette Barlo, Peter Jan Rens, Marijke Helwegen.
Gast- Gast
Ik heb vroeger lesgegeven aan een van die twee meisje die aan x-factor meededen als buurman en buurman.
Ken verder geen bn'ers, maar woon daarvoor ook niet echt in het goede gedeelte van Nederland geloof ik.
Ken verder geen bn'ers, maar woon daarvoor ook niet echt in het goede gedeelte van Nederland geloof ik.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ken wel mensen die op TV komen maar die vallen voor mij niet in de categorie celebs. Als ik moet gaan uitleggen wie het zijn, dan vind ik ze niet bekend genoeg
Gast- Gast
Ik heb op de kleuterschool gezeten met M.arianne V.os
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pff nee, alleen boer Richard van bzv
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Paraplu schreef:Pff nee, alleen boer Richard van bzv
Whaaaaa veeeeeet!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Paraplu schreef:Pff nee, alleen boer Richard van bzv
Whaaaaa veeeeeet!!
Ohja, en boer Jos heb ik ook al eens mee gepraat, maar die kent mij niet meer terug denk ik
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
De derde keeper van Oranje kwam vroeger trouwens heel vaak bij ons, hij zat bij m`n broer in het voetbalteam. Jelle ten Rouwelaar.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Storm schreef:Youandi schreef:Ik heb eens tegelijktijdig vakantie gevierd met dat jochie van Spangas... Hij speelt Luxor. Lelijk jong. En ook nog uit de hoogte. Béétje jammer.
Hoezo vakantie gevierd? Wat deed hij dan?
Hij was in dezelfde week in hetzelfde appartement op Kreta
Nou, hij vertelde uitgebreid over zijn carriere en deed alsof ie een belangrijk acteur is met nog vele rollen in het verschiet.
Oké, Spangas loopt goed, maar of iedereen nu weet wie Sebastian Wulff is
Gast- Gast
De nieuwe zanger van Di-rect is verre familie van mij. En ik ken hem vanuit mijn oude woonplaats.
Edit: ik heb een zeer bekende metalzanger op bezoek gehad. Maar die is voor de niet metal mensen dan weer totaal niet bekend. Maar in de metalwereld is hij wel wereldwijd bekend.
Edit: ik heb een zeer bekende metalzanger op bezoek gehad. Maar die is voor de niet metal mensen dan weer totaal niet bekend. Maar in de metalwereld is hij wel wereldwijd bekend.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Nu ben ik wel benieuwd wie je bedoeld met die metalzanger...Lady Starstruck schreef:De nieuwe zanger van Di-rect is verre familie van mij. En ik ken hem vanuit mijn oude woonplaats.
Ik ken niet echt celebs. Ik ken Nigel Brown, die deed geloof ik met de tweede idols mee. Heeft er wel heel lang ingezeten. Maja ik woon dan ook in Zeeland waar vrij weinig celebs vandaan komen.
Ow wacht, jeroen nieuwehuizen, die werkte vroeger bij omroep zeeland en toen heb ik een hele middag bij hem in de studio gezeten. Verder niet veel bijzonders.
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
NerdChic schreef:Nu ben ik wel benieuwd wie je bedoeld met die metalzanger...Lady Starstruck schreef:De nieuwe zanger van Di-rect is verre familie van mij. En ik ken hem vanuit mijn oude woonplaats.
Ik ken niet echt celebs. Ik ken Nigel Brown, die deed geloof ik met de tweede idols mee. Heeft er wel heel lang ingezeten. Maja ik woon dan ook in Zeeland waar vrij weinig celebs vandaan komen.
Ow wacht, jeroen nieuwehuizen, die werkte vroeger bij omroep zeeland en toen heb ik een hele middag bij hem in de studio gezeten. Verder niet veel bijzonders.
Haha ik PM je wel ff
Lady Starstruck- Ratel
Paraplu schreef:Pff nee, alleen boer Richard van bzv
"ik zie ik zie wat jij niet ziet, een lekker dingggggggggggggg"
Gast- Gast
Ik heb een tijd contact gehad met Jeroen Nieuwenhuize en Lindo Duvall.
Maar dat is al erg lang geleden.
Jeroen heeft mij toen nog gebeld om mij te feliciteren met het behalen van mijn schooldiploma.
Maar dat is al erg lang geleden.
Jeroen heeft mij toen nog gebeld om mij te feliciteren met het behalen van mijn schooldiploma.
Gast- Gast
Nee die woonde idd ook in hetzelfde dorp als ik woonde.Zilver* schreef:Inge schreef:Kennen is een groot woord maar; ik heb op school gezeten met Johnny Heitinga en een vriendin van mij heeft nog kort met hem gedate. en een oud klasgenootje van mij heeft een relatie met Filemon Wesseling
En vroeger ging ik met Armin van Buuren om, woonde bij ons in het dorp en is de zoon van onze oud dokter
Maar dan moet je denk ik ook Ingeborg Wieten kennen die woont in het dorp naast je waar jij vandaan komt. Je komt toch uit H?
Huis schijn tegenover de kerk, heb haar vaak zien lopen daar
Woon (edit: woonde) ook in K.
Was haar idd vergeten
Laatst aangepast door Inge op do 4 aug 2011 - 9:59; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik heb bij Annelies Kuijsters van Krezip op de kleuterschool gezeten, heeft ook altijd hier achter in de wijk gewoond.
Gast- Gast
Lady Starstruck schreef:De nieuwe zanger van Di-rect is verre familie van mij. En ik ken hem vanuit mijn oude woonplaats.
Ik ben ook benieuwd
Gast- Gast
Twellie schreef:Lady Starstruck schreef:De nieuwe zanger van Di-rect is verre familie van mij. En ik ken hem vanuit mijn oude woonplaats.
Ik ben ook benieuwd
Haha jij krijgt ook PM
Lady Starstruck- Ratel
ik heb bij het broertje van Pieter van de Hoogenband in de klas gezeten. kwamen ook wel eens daar, dus Pieter in het echt ook wel eens gezien (alleen was ie toen nog niet heel bekend volgesn mij)
en die man van vrienden voor het leven kwam uit mn woonplaats
en mn rviend kent de zoon van Hans van Breukelen heel goed
en die man van vrienden voor het leven kwam uit mn woonplaats
en mn rviend kent de zoon van Hans van Breukelen heel goed
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Met welke Celebs wil jij dineren?
» Spelletje: herken de celebs