Ken jij celebs?
+45
Mamasapje
minoessepoes
nina
sanne-84
NerdChic
Lady Starstruck
Error
Jeanette
blondje1313
Bay
Snoopy
ThinkPink
Fayebella
ijsjemeisje
mauwmauw
Carra
ExpressoB
Jerry
Paper Crown
Verde
ProudMom
Shisha
Phileine
Printje
psv-forever
Kabouter
Happinaz
Suus
SleepingBeauty
TGR
Parisienne
Niekske
MamaVanDarcy
Jilke
Jelin
Rush
silly-one
Toet
Minx
Susan
Beachgirl
Antibes
Inge
Raindrop
Zininzon
49 plaatsers
Pagina 3 van 8
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Ken jij celebs?
Ik ben trouwens ooit eens stomdronken, samen met een stomdronken vriendin, op de hotelkamer van een (destijds bekende) profvoetballer beland .
Er is overigens verder niks spannends gebeurd hoor, het was meer gezellig dan 'romantisch'.
Er is overigens verder niks spannends gebeurd hoor, het was meer gezellig dan 'romantisch'.
Gast- Gast
Storm schreef:De (inmiddels ex??) vriend van Gordon heeft 2 jaar bij mij in de klas gezeten. Was ook helemaal verbaasd toen ik de Privé opensloeg
Bedoel jij S.ander??
MamaVanDarcy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 59
Registratiedatum : 17-11-10
Nja celebs... B.ear, een van de finalisten van Op zoek naar Joseph, heeft bij mij in de klas gezeten. En S.andor, speelde in We Will Rock You en finalist van Op zoek naar Zorro, was een vriend van me op de middelbare school. Toen speelden we altijd samen in de schoolmusicals en op bonte avonden
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ken M.ar.co B.ors.ato en family. Mijn vaders beste vriend is goed bevriend met hem. Inmiddels hebben we elkaar al zo vaak op verjaardagen gezien.. altijd gezellig!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Hazeltje schreef:De halve PSV selectie heeft bij mij in de buurt gewoond.
(Uit de tijd van Cocu, Waterreus, van Nistelrooy etc.)
Ik las "De halve PSV selectie heeft mij uitgewoond".
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Hazeltje schreef:De halve PSV selectie heeft bij mij in de buurt gewoond.
Ik las "De halve PSV selectie heeft mij uitgewoond".
Waar 't hart vol van is
Gast- Gast
NeeMamaVanDarcy schreef:Storm schreef:De (inmiddels ex??) vriend van Gordon heeft 2 jaar bij mij in de klas gezeten. Was ook helemaal verbaasd toen ik de Privé opensloeg
Bedoel jij S.ander??
Gast- Gast
Nee eigenlijk niet...
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Hij was heel lang de buurman van mijn oom en tanteAlex schreef:Ik heb in hetzelfde dorp gewoond als Edwin van der Sar, ik maakte ook wel eens een praatje met hem als ik hem tegenkwam. Hele aardige man!
Ik ken zelf helemaal geen celebs...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Jullie konden het niet meer aan dat Piet elke keer langs kwam?Rush schreef:Hahaha, me 2. Zijn zus woonde altijd naast ons, maar wij zijn verhuisd.Daisy schreef:Ik ken Piet Paulusma maar of ik daar zo blij mee ben..
Owh en Hilbert van der Duim.
Gast- Gast
Ik woonde vroeger vlakbij de schoonouders van Hans v Breukelen en heb hem wel eens heel kort gesproken maar ja dat is niet echt kennen.
Verder ken ik niet echt celebs. Nance kwam wel uit mijn vroegere woonplaats maar die heb ik nooit gekend voor ze beroemd werd whaha.
En ook een jongen die met op zoek naar Joseph heeft mee gedaan, Hein, komt of ja kwam ook uit mjin vroegere woonplaats.
Verder ken ik niet echt celebs. Nance kwam wel uit mijn vroegere woonplaats maar die heb ik nooit gekend voor ze beroemd werd whaha.
En ook een jongen die met op zoek naar Joseph heeft mee gedaan, Hein, komt of ja kwam ook uit mjin vroegere woonplaats.
Gast- Gast
Ohja, en Theo Maassen heeft een keer met mij geflirt op het station, haha. Ik zie hem nog vrij regelmatig in de stad.
Gast- Gast
Storm schreef:Ohja, en Theo Maassen heeft een keer met mij geflirt op het station, haha. Ik zie hem nog vrij regelmatig in de stad.
whaha echt ja? Leuk
Gast- Gast
Ik ben het nichtje (onze vaders zijn broers) van een bekende voetballer.
Mijn beste vriendin heeft een relatie met een bekende voetballer.
Mijn vader heeft in het ziekenhuis een tijdje B.rigitte N.ijman verpleegd. Ik hing na schooltijd altijd rond in de kantine en in de koffiekamer van de afdeling, ik maakte daar vaak huiswerk of zat te knutselen. Ik heb in die tijd regelmatig met haar een broodje gegeten, rondje gelopen of een film gekeken in de algemene ruimte.
Toen ik nog in opleiding was bij de F.rank S.anders a.kademie heb ik veel les gehad van K.arin B.loemen. Super leuke vrouw!
Mijn beste vriendin heeft een relatie met een bekende voetballer.
Mijn vader heeft in het ziekenhuis een tijdje B.rigitte N.ijman verpleegd. Ik hing na schooltijd altijd rond in de kantine en in de koffiekamer van de afdeling, ik maakte daar vaak huiswerk of zat te knutselen. Ik heb in die tijd regelmatig met haar een broodje gegeten, rondje gelopen of een film gekeken in de algemene ruimte.
Toen ik nog in opleiding was bij de F.rank S.anders a.kademie heb ik veel les gehad van K.arin B.loemen. Super leuke vrouw!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Wat leuk dat je dat hebt gedaan! Doe je er nu ook iets mee?Happinaz schreef:
Gast- Gast
Elodie schreef:Happinaz schreef:
Wat leuk dat je dat hebt gedaan! Doe je er nu ook iets mee?
Nee....niet meer prof. in ieder geval. Ik ben gebleseerd geraakt en in die periode ben ik mijn huidge partner tegen gekomen die niet in dat wereldje zat. Het is een vrij gesloten wereld en ik was 7 dgn in de week op de dansschool en mijn sociale leven bestond uit mensen van de dansschool. Ik ben verliefd op hem geworden en om een lang verhaal kort te maken heb ik toentertijd keuzes moeten maken. Ik had ook een middenweg; wel meedansen maar geen voorstellingen doen en dat wilde ik niet, dat was té frustrerend. Ik heb geen spijt van mijn keuzes, maar er zijn wel momenten dat ik heimwee heb vanzelfsprekend!
Nu ben ik gewoon werkzaam in de zorg en leef een 'burgerlijk' leven met veel bezoekjes aan theater en musical en ik zing nog wel. Niet professioneel maar wel intensief!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Nee ik ken geen BN'ers. Mn zusje kent wel Clayton Lesley een bekende visagist die werkt voor Maybeline. Ik heb zn visitekaartje gekregen! Mn zusje is fotograaf en af en toe mag ze voor een andere fotograaf assistent zijn. Ze moest onlangs nog was ze assistent voor een fotograaf en was ze aan het babbelen met Clayton. Ze wist alleen niet dat het een bekende visagist was.
Gast- Gast
Ik ken de oud Nederlands Kampioen tennis. Die is alleen bij (bijna) niemand bekend. Verder ken ik geen bn'ers.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
jaloers
psv-forever- Fluisteraar
- Aantal berichten : 237
Punten : 244
CorrectYvaine schreef:Jullie konden het niet meer aan dat Piet elke keer langs kwam?Rush schreef:Hahaha, me 2. Zijn zus woonde altijd naast ons, maar wij zijn verhuisd.Daisy schreef:Ik ken Piet Paulusma maar of ik daar zo blij mee ben..
Owh en Hilbert van der Duim.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oeh das jammer. Echt niet gek dat je dan, zo nu en dan, een beetje heimwee hebt. Maar soms is een burgerlijk leven wel handig ;-)Happinaz schreef:Elodie schreef:Happinaz schreef:
Wat leuk dat je dat hebt gedaan! Doe je er nu ook iets mee?
Nee....niet meer prof. in ieder geval. Ik ben gebleseerd geraakt en in die periode ben ik mijn huidge partner tegen gekomen die niet in dat wereldje zat. Het is een vrij gesloten wereld en ik was 7 dgn in de week op de dansschool en mijn sociale leven bestond uit mensen van de dansschool. Ik ben verliefd op hem geworden en om een lang verhaal kort te maken heb ik toentertijd keuzes moeten maken. Ik had ook een middenweg; wel meedansen maar geen voorstellingen doen en dat wilde ik niet, dat was té frustrerend. Ik heb geen spijt van mijn keuzes, maar er zijn wel momenten dat ik heimwee heb vanzelfsprekend!
Nu ben ik gewoon werkzaam in de zorg en leef een 'burgerlijk' leven met veel bezoekjes aan theater en musical en ik zing nog wel. Niet professioneel maar wel intensief!
Gast- Gast
In mijn werk heb ik wel veel te maken met bekenden en een enkeling daarvan blijft wel hangen en spreek/zie ik vaker.
Gast- Gast
Bij mij ook inderdaad!
Gast- Gast
ik heb alleen een oud keeper van willem 2 als buurman trouwens
Owja en een broer van mijn oom was trouwens keeper bij psv en nederlands elftal ergens in het jaar 0 ofzo
maar die ken ik niet persoonlijk
Owja en een broer van mijn oom was trouwens keeper bij psv en nederlands elftal ergens in het jaar 0 ofzo
maar die ken ik niet persoonlijk
psv-forever- Fluisteraar
- Aantal berichten : 237
Punten : 244
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Spelletje: herken de celebs
» Gebrek aan diversiteit celebs?
» Met welke Celebs wil jij dineren?
» Celebs lezen tweets over zichzelf...
» Gebrek aan diversiteit celebs?